- Android szakmai topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
Hirdetés
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowfax
addikt
-
Shadowfax
addikt
Parkoló autóknak hajtott és patakban landolt egy BMW Székesfehérváron
[link] -
Shadowfax
addikt
Életveszélyes állapotban van az a motorkerékpáros, aki egy másik motorossal ütközött a Mánfa és Pécs közötti úton a hét végén - tájékoztatott a baranyai rendőrség sajtóreferense. (...) Az MTI kórházi körökből úgy értesült, hogy a férfinak koponya-, agy-, felkar- és mellkasi sérülései vannak, orvosai jelenleg altatják.[link]
-
Shadowfax
addikt
válasz dragonfx #1029 üzenetére
Lehet, hogy én még kegyetlenebb leszek: azt kívánom, épüljön fel valamennyire, de élje végig az életét nyomorékon, más emberektől kiszolgáltatva... Az lenne az igazi büntetés.
Még egy korábbi vitára visszatérve: én nem bántom a motorosokat, köztük pont ugyanannyi szabálykövető ember van, mint az autósok, kerékpárosok, gyalogosok közt. Az ember személyisége nem változik meg attól, hogy milyen jármű van a feneke alatt... Aki bunkó, antiszociális, felelőtlen, az autóban is az, motoron is az, gyalogosnak is az... -
Shadowfax
addikt
A TV2 Naplójában most beszél az a bizonyos motoros srác, aki 300-zal vezetett úgy a Mecsekben, mint egy állat, s megölt egy embert...
-
Shadowfax
addikt
válasz Integra #3245 üzenetére
Ezt ő nyilatkozta. Lehet, hogy ennyire beverte a fejét?
Nos, eléggé összetört - lelkileg is. A bal karja leszakadt, visszavarrták, de csak lóg bénán, érzés nincs benne. Motorozni már nem fog... valószínűleg autót se nagyon fog vezetni...
Az ügyvédje viszont azt mondta, hogy olyan állapotban van a srác, hogy letöltendő börtönbüntetésre nem ítélhetik, mert nem képes önmagát ellátni.
A meghalt srác özvegye bement hozzá a kórházba, s akkor bocsánatot kért tőle az ürge.
Valami olyasmit mondott, hogy óriásit tévedett, mikor azt hitte, tud motorozni... aztán egy kanyart nem tudott bevenni, s megölt egy embert... -
Shadowfax
addikt
válasz parandroid #3548 üzenetére
Én ezt nem értem. Most vagy mindenki üdítőt iszik (aminek ellentmond az asztalokon látható italfelhozatal), vagy ilyen komoly kultúrája van az ittas vezetésnek.
Marha egyszerű a válasz. Mo-on egy ittas sofőr akár 300 km-t is tud úgy vezetni, hogy rendőrrel találkozna... Általában csak akkor kapják el őket, ha fára csavarodtak. Jobb esetben csak saját magukat nyírják ki, rosszabb esetben másokat is magukkal rántanak a halálba.
-
Shadowfax
addikt
válasz philoxenia #3550 üzenetére
A Ladában is?
-
Shadowfax
addikt
Az elmúlt háromnegyed évben közel 15 500 személyi sérüléses közúti közlekedési baleset történt. A közlekedési balesetekben meghalt személyeknek több mint a fele vétlen áldozat volt. [link]
Személysérüléses közúti közlekedési balesetek, I-III. negyedév KSH jelentés
-
Shadowfax
addikt
Darabokra tört egy BMW a III. kerületben Egy fiatal nő meghalt, ketten, köztük egy kisgyermek megsérült, amikor szalagkorlátnak ütközött, majd árokba borult egy BMW a III. kerületben. A Budapesti Rendőr-főkapitányság, valamint a Fővárosi Tűzoltó-parancsnokság tájékoztatása szerint a személygépkocsi szombatra virradó éjszaka, éjfél körül a Bécsi úton haladva egy kereszteződés előtti, út közepén lévő sávelválasztó szigetre hajtott, ami a járművet megdobta. A BMW ezt követően a szalagkorláton át az árokba csapódott, ahol a feje tetején állt meg. Az autó darabjai szanaszét hullottak. Az elöl utazó 20 éves nő kizuhant a kocsiból, ő a helyszínen életét vesztette. A volánnál ülő 33 éves férjét, valamint a gyerekülésben hátul utazó másfél éves kislányukat súlyos sérüléssel a mentők kórházba szállították. A személygépkocsit a tűzoltók daru segítségével emelték ki az árokból.
-
Shadowfax
addikt
válasz feel good #9149 üzenetére
Felveszi videóra hogy 160-al megy a faluban fényes nappal, felteszi a netre, megtalálják, beismeri, és legfeljebb kap 60e pénzbírságot
170 km/h-val ment - a videófelvételen ezt mondja.
Nem ismerte be, hogy ennyivel ment, azt mondta, csak hülyéskedett, de nem ment ennyivel.
Az eset május 1. előtt történt, tehát rá még nem vonatkoznak a szigorúbb büntetési bírságok. Május 1. előtt ezért max. 60e Ft volt a bírság és max. 1 év jogsibevonás. Kevesled, ugye?Ha engem két falu között az útjavítás helyett kirakott hatvanas táblánál lekapnak a bokorban kuksoló "rend"őrök, 300 ezer forint.
Ahhoz, hogy (lakott területen kívül) 60-as táblánál 300e-re büntessenek, min. 151 km/h-val (!) kell közlekedj.Csak a tények kedvéért.
Ja, amúgy google mindenki barátja, ugye? Kb. 1 mp alatt meg lehet találni az oldalt, ahonnan megnézhető, mennyi az annyi. [link]
-
Shadowfax
addikt
válasz feel good #9172 üzenetére
Nem kötözködésnek szántam.
Csak leírtam a tényállást. Az az ürge is megkapja jogos büntetését, ahogy Te is, én is, és bárki más, aki áthágja a szabályokat.300e Ft-os bírságot meg nem azok kapnak, akik 50 helyett 52 km/h-val mennek. Ezt kellene már felfogni végre itt minden zsörtölődőnek.
De azért megkérdezném a jelenlévőket: ti hogyan javítanátok a közlekedési morálon, a baleseti statisztikákon? (Csak azért kérdem, mert a hőbörgéstől semmi sem lesz jobb, erre a kérdésre érthető, normális, felnőtt válaszokat kellene adni. Igaz, ehhez fel kellene nőni, s vállalni a felelősséget a saját tetteinkért.)
-
Shadowfax
addikt
válasz feel good #9186 üzenetére
Megkapja a jogos büntetését?!
Jogos=JOGSZERŰ büntetését megkapja. Május 1. előtt végezte el ezt a mutatványt, ezért max. 60e volt a pénzbírság. Meg egy év jogsibevonás. Meg utánképzés (ami szintén pénzbe kerül.)
Ja, hogy kevesled? Ezért emelték meg a bírságokat... amit meg a másik hszedben vissza akarsz vonatni népszavazással.
Akkor hogy is van ez?!50 helyett 55, az 30 ezer forint.
HÁNYSZOR kell még leírni, hogy 50 helyett min. 65 km/h-val kell menni ahhoz, hogy egyáltalán megbüntessenek. -
Shadowfax
addikt
válasz Integra #9199 üzenetére
Mi lett volna, ha a Thinkpad totyikos kérdéseidre én is ezt válaszolom? Simán beírhattam volna, hogy olvass vissza, erről már volt szó.
Az itteni hszek között meg igen kevés az értelmes, felnőtt érv. Csak a siránkozás megy, hogy jajajaj, már megint a kisembert szopatják, bezzeg, bezzeg az a MÁSIK állat... -
Shadowfax
addikt
válasz Integra #9215 üzenetére
Egyetértek a javaslataiddal. Egy óriási gond van: nincs elég rendőr ehhez. Közlekedési rendőr meg pláne. Valami miatt nem egy túl vonzó pálya ma Magyarországon.
Az, hogy a traffizás mennyire fog bevállni, még pár hónap kell. Ha javulnak a baleseti statisztikák, akkor már volt értelme. (A gyorshajtás okozza a halálos közúti balesetek legnagyobb %-át.)
A következő lépés pedig az, amiket felsoroltál. Nyugaton is így kezdték a hatvanas években, talán mi is megérjük azt, hogy normálisan lehet majd közlekedni útjainkon. -
Shadowfax
addikt
válasz feel good #9231 üzenetére
Tenyleg ilyen nehez ezt felfogni?...
ez meg jön és benyögi,
Nem vagyok "ez".
Még szerencse, hogy a topikban mindenki más érti, miről beszélek. -
Shadowfax
addikt
válasz Integra #9224 üzenetére
Igen, a médiának ebben nagy szerepe lenne. Szerencsére van 1-2 műsor, ahol ilyen témákat is felvetnek.
Mint pl. a TV2 Naplójában: a mecseki száguldozó motoros, a rokkantparkolót jogtalanul használók, a gyalogátkelőhely járdáján félórát várakozó gyalogosok, akiket senki sem enged át, stb.
De sokkal több műsor kellene erről, meg társadalmi párbeszéd, mert ez így nem nagyon mehet tovább. -
Shadowfax
addikt
-
Shadowfax
addikt
válasz Integra #9241 üzenetére
nem látnám hogy olyan riport van, hogy a rendőrök ott állnak a papp geri mellett és a tv2 felvételei alapján, mint bizonyító erejű felvételek eljárást indítanának a szabálytalankodók ellen...
Pedig a youtube-os srác ellen is így indult az eljárás. Szóval lehet, hogy ezentúl ebben is lesz változás.Cs.Orsolya: Igen, szólítottunk. Foglalkozz már kicsit a frusztrált kukaccal.
Ja, a lista, amit adtál, kb. 3 éves.brd: Igen, a relatív gyorshajtás a helyes kifejezés.
ismét valaki ismerősei járnak jól, és megint nem azokat fogják elkapni/büntetni nagyrészt, akik a balhét csinálják. De a statisztika jó lesz, lehet mellett döngetni majd az illetékeseknek, csak éppen mégjobban rohad majd belül.
Próbáljunk meg most valami jót várni. Ha eleve rosszindulatot tételezünk fel, nem segít.Ha kevesebb ember hal meg az utakon, ha kevesebben rokkannak bele súlyos balesetekbe, akkor már megérte.
Ami most van, az iszonyat. 1300 ember hal meg évente Magyarország közútjain. -
Shadowfax
addikt
válasz lajafix #11187 üzenetére
Öngyilkos lett. Az, hogy meg akart halni, akkor derült ki, amikor a busz vezetője elmondta a rendőröknek, hogy egészen a leállósávba húzódott, hogy elkerülje az ütközést, de az ámokfutó vele együtt váltotta a sávokat, és lassítás nélkül beléjük rohant.
Szomorú.
-
-
Shadowfax
addikt
-
Shadowfax
addikt
Érdemes most a Naplót nézni a TV2-n. Visszaélés a rokkantigazolvánnyal a téma.
-
Shadowfax
addikt
válasz Bubu79 #11958 üzenetére
Egy életen keresztelül cipelheti annak a terhét, hogy egy ember meghalt miatta.
Nem egy ember, hanem kettő halt meg miatta. Két 15 éves, egy lány és egy fiú. A 3. tizenéves utas meg valószínűleg maradandó sérülést szenvedett. A vezetőnek persze kutya baja.
Apucikáját tarkón lőném. -
Shadowfax
addikt
Eltüntették a vezetés közbeni telefonálásról szóló tanulmányt
Politikai okokból tartotta vissza évekig az amerikai közlekedésbiztonsági hivatal a vezetés közbeni mobilozás veszélyeiről szóló tanulmányát, amely többek között arra is rámutat, hogy pusztán a mobilhasználat betiltása nem megoldás, a kihangosított telefon is elvonja a vezető figyelmét.
közlekedésbiztonsági hivatal azt az ajánlást fogalmazta meg, hogy „az autósok vezetés közben ne használjanak mobilt, csak vészhelyzetben”. Azt nem javasolták, hogy törvényileg tiltsák meg a vezetés közbeni, kihangosítás nélküli mobilozást, mivel az nem oldaná meg a problémát. Sőt az autósok azt gondolhatnák, hogy a kihangosítás biztonságosabb.
A tanulmány azonban leszögezte: a baj gyökere, hogy a mobilon való beszélgetés – kihangosítóval vagy anélkül – mindenképpen elvonja a vezető figyelmét az útról.
Már a 2003 adatok alapján is megállapítható volt, hogy a telefonáló autósoknál négyszer nagyobb a baleset veszélye, mint a figyelmét meg nem osztó vezetőknél. A kutatók azt állították, hogy a kockázat egy erősen részeg vezetőével egyezik meg. A telefonálás az amerikai statisztikák alapján a nyolcezrelékes alkoholszinthez hasonlítható. -
Shadowfax
addikt
válasz dabadab #20139 üzenetére
Egyszer csinaltak is egy nagyobbfajta kiserletet (most hirtelen nem talalok linket), kamerakat raktak veletlenszeruen kivalasztott emberek autojaba hosszabb idore (par honap vagy talan egy ev), hogy megfigyeljek, hogyan vezetnek es ez ido alatt par balesetet is sikerult felvenni
A DriveCam-re gondolsz? [link]
Kíváncsi lennék, hány embernek maradna meg a jogsija, ha akár csak egy hétre kapna ilyen kamerát az autójába...
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Apple Watch Ultra 2 GPS + Cellular 49mm - titántok, alpesi szíj
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN