- Redmi 9 - sok bába közt elvész a gyerek
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- A Qualcomm lehet a Galaxy S25 kizárólagos chipszállítója
- Spanyolországban kezd a Vivo V40 5G és V40 Lite 5G
- Jelentősen drágulhatnak a Samsung hajlíthatók
- Telekom mobilszolgáltatások
- Computex 2024: Mindenes svéd gamer fejhallgatót otthonra?
- Android szakmai topik
- iPhone topik
Hirdetés
-
Elden Ring - Shadow of the Erdtree teszt
gp Több, mint két évet kellett várni az Elden Ring első, és valószínűleg egyetlen kiegészítőjére. Megérte vajon a várakozást?
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
-
Mini-ITX méretű RTX 4070 Kínából
ph A Zephyr egyedi tervezésű VGA-ja szokatlanul rövid hűtést kapott, mely állítólag nagyon hatékony.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sagvary
aktív tag
Az állati módom vezető sofőrök valamit pótolnak, amit tesznek az pótcselekvés.
Jó lenne, ha utána gondolnának, hogy a vadulást most miért csinálták, de erre sajnos nincs esély!Van a ki versenyzőnek képzeli magát, van aki a sikertelenségét itt akarja kompenzálni.
"Hadrianus falának felhúzásához 750 milliárd köbméter követ mozgattak meg."
-
sagvary
aktív tag
Már a motorozás se normális dolog. Az MZ-s világ olyan időben volt, amikor sokkal kevesebb és sokkal gyengébb, lassabb jármű volt alig kevesebb úton ezért nagyon alkalmas volt a környezet egy jó motorral közlekedni. Ma hihetetlen a tempo, a tömeg és az agresszió az utakon, ezért csak ahhoz illő járművel illeszkedik be egy motoros is a forgalomba. A régi korok MZ-je már nem elég tudású, ezért nem elég biztonságos, nem képes az autópályán az átlagos tempóra, még sokszor a külső sávban is ellenni. Persze ma is vannak olyan útvonalak ahol a régi élmény visszahozható, de ezekből kevés van, meg aztán biztos jön egy bömös, vagy egy terepjáró és félrelök. Állandóan veszélyezetetve van egy motoros. Több mint 30 éve amikor az ES125-össel jártam a győri KTMF és a szegedi lakás között 100 körüli tempóban akkor időnként megelőztek, de nem voltam útban az autóknak. Akkor még lehetett bárhol motorozni. Most ha nem akarja egy motoros feltartani a forgalmat, akkor a pályán legalább 130-cal kell tartósan mennie, a komolyabb országutakon is ajánlott a 110 feletti utazó tempó. Hát az én MZ-im ezt nem tudták volna. A gyorsabb sebesség meg persze biztos patkolás, ha valami történne. Ezért nem jó ma motorozni.
"Hadrianus falának felhúzásához 750 milliárd köbméter követ mozgattak meg."
-
sagvary
aktív tag
Volna mit finomítani a kisebb dolgokon is.
Pld amikor már hamarabb fog sötétedni és a dugóban álnak a kocsik egymás után, vagy csak centiznek előre, majd állnak, akkor miért kell a fékpedált nyomni mindenkinek az álló kocsiban???
Ezt a rossz szokást azért kellene elhagyni, mert kellemetlen erős fénybe nézni, meg utána rosszabbul lát a vezető, tehát balesetvszélyes. Tudom ez apróság, de jó lenne ha gondolkodnának az autósok, tisztelet a kivételnek.
"Hadrianus falának felhúzásához 750 milliárd köbméter követ mozgattak meg."
-
sagvary
aktív tag
Korábban amikor motoroztam, akkor a motorosok között is volt felelőtlen idegbeteg. Most is hasonló az arány de mivel mind a motorok, mind az autók teljesítménye az egekbe tör, ezért a megnövekedett forgalomban a motorosok húz(hat)ják a rövidebbet. Könnyen elfelejtik a motorosok hogy van lehetetlen és hogy ők a karosszéria. Jó volt régen motorozni!
"Hadrianus falának felhúzásához 750 milliárd köbméter követ mozgattak meg."
Új hozzászólás Aktív témák
- Futás, futópályák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Óra topik
- Politika
- Autós kamerák
- wapee: Eltávozott a kis angyalom
- Elemlámpa, zseblámpa
- További aktív témák...