- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- iOS alkalmazások
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Íme az új Android Auto!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Küszöbön lehet végre a Beyond Good & Evil: 20th Anniversary Edition megjelenése?
gp A Sony rendszerében már látható, hogy kapott egy frissítést a játék, valamint a trófea rendszerét is aktiválták.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz
dragonfx #23227 üzenetére
Hidd el, hogy Budapest- Varsó útvonalon, azon beül is Szlovákiában annyi ökör van, hogy Dunán gátat lehetne építeni belőlük.
Eddig még nem volt olyan problémám amit mondtál, pedig ma is 200km-et lehúztam, majdnem végig autópályán, és sietős volt a dolgom. Azért van a fék, hogy rálépj. 200-ról 130-ra elég lazán le lehet lassulni. Oda kell figyelni... Mondtam, ez a bölcselkedés a Te szádból nem hangzik jó. Előtte meg kellene tanulni vezetni, nem gondolod? Hungaroringen van vezetéstechnikai oktatás, arra el kellene menni, utána pedig levezetni Európában pár tízezer km-et. Aztán majd visszatérünk erre. Ha valaki engem veszélyeztet, mert nem tudja a saját, és az autója korlátait, akkor már rég átlépte a józanész határát. Ne már egy ilyen 1.6-os szarral ugráljon, és janizzon. Ne izgulj, ez után az eset után már megválogatja, kit próbál letolni az útról.Don't Tread On Me