Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • _seth_

    veterán

    válasz _seth_ #10123 üzenetére

    Persze én sem vagyok tökéletes, tudom és nem is vitatom, tisztában vagyok magammal, olyan rengeteget sem vezetek, kb február közepe óta csak több mint 7000 kilométert mentem de tuti erre is írják majd sokan, hogy áh az smafu én 2x annyit szal én nem is tudhatok semmit szinte alig közlekedem, ezután jön majd olyan aki az én tapasztalataimat összeméri autóm életkorával (22 év, és? ki van fizetve! nem rozsdás és megy is "szépen", műszakilag is pöpec), utána jön, hogy fiatal vagyok tehát a végén az lesz, hogy semmit sem tudok :) Csak gondoltam megkímélek sokakat a felesleges hozzászólásoktól)

    Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN

  • erdoke

    titán

    válasz _seth_ #10123 üzenetére

    "Akadályozás: ha mindenki betartja a kreszt gyakorlatilag ki lehet zárni, az, hogy van gyorshajtás nem jelenti azt, hogy az előtte lévő akadályozza a kresz szerint, aki ezt nem érti meg az khm..."

    A KRESZ nem a te szubjektív megítéléseden múlik. Benne van, mit jelent párhuzamos közlekedésnél az akadályozás, olvasd el.
    "gyorshajtás nem jelenti azt, hogy az előtte lévő akadályozza a kresz szerint"
    De azt jelenti. A másik közlekedő gyorshajtása viszont biztosan nem jelenti azt, hogy te is mentesülsz a szabályok betartása alól. Nap mint nap tapasztalom, hogy nem te vagy az egyetlen, aki nem ismeri a szabályt, és még neki áll feljebb...

    "lehet gyorsan menni úgy, hogy figyel valaki másokra is és lehet lassan is akár 30-al figyelmetlenül menni, a hülyeség és a baleset eshetősége nem sebességfüggő"

    Alapvetően egyet is értenék, és én is szoktam a megengedettnél gyorsabban hajtani, de szinte csak autópályán. A gond az emberi tényezővel van, mert amíg te azt mondod, hogy 90 helyett (nagyobb odafigyeléssel) 120-szal is biztonságosan tudsz haladni, addig másnak ez 170, megint másnak 50 vagy éppen 220. Éppen ezért nincs egyedi mérlegelés, mindenkire és minden autóra egyforma szabályok vannak, és kész. Ha rábízzuk a parasztra, annak katasztrófa a vége. Ismered a felmérést, amikor a megkérdezettek 85 %-a vallotta azt, hogy jobban vezet az átlagnál... Milyen sz@rul vezethet a maradék 15 %...

    [ Szerkesztve ]

    A legjobb aláírás a héten

Új hozzászólás Aktív témák