Hirdetés
- Kiderült, mekkora aksi van az iPhone 16-okban
- Telekom mobilszolgáltatások
- Apple A16-ok készülnek a TSMC arizonai gyárában
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VoLTE/VoWiFi
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
Hirdetés
-
Amazon Fire TV Stick 4K Max
lo A Müncheni Országos Bíróság helybenhagyta a Nokia keresetét. A panasz szerint jogsértést követett el az Amazon. mert...
-
Színpadon a hardverzenekar
ph A hangeszközöké és monitoroké a rivaldafény, de asztali gépekről, komponensekről, notebookról és egérpadról is szó esik.
-
Érkezik a Redmi Watch 5 Lite
ma Szeptember 25-én Indiában lesz az aktivitáskövető premierje, és lehet, hogy marad is azon a piacon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
félisten
Annak, hogy most változtak a szabályok, a rendőrség közlése szerint az az oka, hogy korábban a traffipaxokat hitelesítő mérésügyi hatóságok a jegyzőkönyvekben „olyan értéket is feltüntettek, amely az ő eljárásukra vonatkozó paramétert tartalmazott”. Miután megváltozott ez a több évtizedes gyakorlata, és ma már nem írják bele a hitelesítési jegyzőkönyvbe a már említett értékeket, a rendőrség is változtathatott az eljárásrendjén. [link]
Tehát a gépek mitsem változtak, csak mást írnak a papírra. -
félisten
válasz lezso6 #60017 üzenetére
Hát ha ez volt amit írsz (látta a nagy sebességgel közeledő, fényjelzést adó mentőt és mégis fordult) , akkor szerintem végleg ki kellene vonni a usert a forgalomból. Azt nem tudni, hogy a hang is ment-e, az omsz is csak szirénázást ír. Jól összetört a mentő.
Ilyenkor persze nincs elsőbbsége a többi járművel szemben.
Vannak ilyenek, mint mikor látja a közeledő vonatot, de még szerinte átfér előtte....
[ Szerkesztve ]
-
félisten
A szöveg szerint a 25 kilométer/órás végsebességű rollerek kerékpárnak minősülnének, az ennél gyorsabbak pedig segédmotoros kerékpárnak. Utóbbiakra tehát muszáj lesz kötelező biztosítást kötni, a bukósisak használata is kötelezővé válna használatukkor, valamint vezetésükhöz elvárás lenne a KRESZ-ismeret, továbbá érvényes lenne az alkoholfogyasztási zéró tolerancia. [link]
Van olyan érzésem, hogy sok kozmetikázás fog történni a műszaki adatok kapcsán. -
félisten
válasz philoxenia #60030 üzenetére
Szerintem minden úttesten közlekedő járművet el kellene látni azonosítóval és kötelező biztosítással. Jelenlegi formájában ez egy vicc. Kerékpáros, robogós, rolleres stb. csinál egy balhét, simán elhajt. Ha félrekapom a kormányt, hogy ne üssem el és nekimegyek az oszlopnak/árokba hajtok, csak akkor tudok valamit kezdeni az üggyel, ha van kamerám. Egyéb esetben bukó az egész. Ez csak egy példa volt a lehetséges problémákra, lehetne sorolni.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz MasterMark #60096 üzenetére
Usa-ban az ilyet már rég lelökték volna a motorról. Hozzáteszem nagyon helyesen. Ha felszólítja a hatóság a megállásra és ő ennek nem tesz eleget, akkor számoljon a következményeivel.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz lezso6 #60102 üzenetére
Nekimennek ugyanúgy, mint a személyautónak. Láttam már videót, mikor a motorost belelökte az árokba, az meg jól összetörte magát, de hát ott erre (is) van joga a rendőrnek. Szerintem helyesen. Hirtelen találtam is motoros esetet: [link] A hivatalos szöveg nyilván kamu, elég tisztán látszik, hogy taszigálta.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz lezso6 #60104 üzenetére
A linkelt oldalon is leírja ugyanezt, csak gondolom nem olvastad el. Még reagáltam is rá a hozzászólásomban. Azt rendőrségi kamerán mutatták annó, mikor a motorost belevágta az árokba. Gondolom ez is állam/megye függő, hol mit szabad.
De az is szomorú, hogy helyesled azt, hogy a motoros gyorshajtásért a rendőr gyakorlatilag megölhessen, itt nagyon nincs ám arányban a bűn és büntetés.
Ezt kérlek ne. Sehol nem írtam ilyet.Ezt írtam:
Ha felszólítja a hatóság a megállásra és ő ennek nem tesz eleget, akkor számoljon a következményeivel.
Igen, ha felszólítják, üldözik és menekül, majd a megállítása közben megsérül/belehal, akkor így járt. Meg kellett volna állni. -
félisten
válasz lezso6 #60108 üzenetére
Ezt írtam:
Usa-ban az ilyet már rég lelökték volna a motorról. Hozzáteszem nagyon helyesen. Ha felszólítja a hatóság a megállásra és ő ennek nem tesz eleget, akkor számoljon a következményeivel.
Ha nem olvasod el amit írnak neked, vagy csak azt látod meg belőle, ami neked kedves, nem látom értelmét a beszélgetés folytatásának. -
félisten
Napi agyhalott:
ha valaki gondol egyet és az átkelő felénél ráfordul a vonatsínekre. Ebben az esetben pontosan ezt a taktikai hibát vétette a sofőr.Nem adta fel, haladt vagy 10 métert a síneken, mire végérvényesen elakadt, amivel a vonatok útját is teljesen elállta.
A jogsit végleg bevonnám. Már az is durva, hogy egy átkelőben ráfordul a sínekre. Az viszont teljes képzavar, ha még meg sem áll és tolat vissza, hanem rodeózik tovább a síneken.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Az agyhalott még oda is írja: "A Honda Jazz-t egy nagyon idős bácsika vezette, nyilván ebből adódtak a furcsa manőverek. Nem csodálkoztam a motoros reakcióján."
Namost ezzel mit ért el a motoros? Nagy semmit. Véleményem szerint az értelmes és biztonságos viselkedés itt az lett volna, hogy maradok a honda mögött jó messzire és megvárom mit kezd magával, majd ha lehetséges és szükséges (lassan halad, tökörészik stb) , nagy oldaltávolságot tartva megelőzöm.
Az utakon egyrészt nem lehet "megnevelni" a másik közlekedőt, másrészt a közutak nem erre valók. A veszélytől maradjunk minél távolabb, abból biztosan nem lesz baj.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz MasterDeeJay #60156 üzenetére
Nincs ilyen mint itthon hogy nem én voltam.
Itthon sincs, kizárólag az objektív felelősség határát el nem érő sebességtúllépésnél. -
félisten
válasz Melorin #60166 üzenetére
Én ma a rendőrökön akadtam ki. Nagy forgalmú városi elkerülőn, egyenes szakaszon leállítja az utánfutós autót, a sáv felét elfoglalják, a rendőrautón még a fényjelzés sem ment. Agyhalál komolyan, hogy ilyenek miatt kell akár állóra fékezni, aztán imádkozz, hogy nem találnak 100-al telibe hátulról. Egy ilyen akcióba emberek halhatnak bele, akár ők is. Párszáz méteren belül belül van mindkét irányba lehetőség lekanyarodni az útról. Értelmes rendőrök oda lekísérik az autót és biztonságban lehet igazoltatni. Úgy néz ki, ezek az agyhalott kategóriát gazdagítják.
-
félisten
-
félisten
válasz konci79 #60175 üzenetére
Nem kezdett semmit a helyzettel, csak elmenekült a feladat elől. Az ismerőse halálának nincs köze a tanulókhoz. A motoros szezonban szinte naponta történnek motoros balesetek, olyat viszont nem olvastam még, hogy tanuló motorkerékpárossal történt volna baleset. Ha veszélyesebb közlekedni, akkor arra tanítsa őket, ez (is) egy oktató feladata. Ennyi erővel az autós oktatást is feladhatná. Vagy valami más ok volt a háttérben és erre fogta.
-
félisten
válasz Jhonny06 #60178 üzenetére
Önmagában a padlógáz nem tényező, mivel ez járművenként eltérő dolgot jelent.
Hogy mit művelt az az autós, ami miatt kivették, azt innét nem tudjuk megmondani, azonban a kreszben létezik erre vonatkozó passzus:
3. § * (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles
a) a közúti forgalomra, valamint a közútnak és környezetének a védelmére vonatkozó jogszabályi rendelkezéseket megtartani;
b) a közúti jelzések rendelkezéseinek, továbbá a forgalom irányítására, ellenőrzésére jogosultak utasításainak eleget tenni;
c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.Károsíthatta vele a közútat, a környezetet, akár veszélyeztethetett és/vagy zavarhatott másokat. Valószínű ilyesmik lehettek az okok, már ha egyáltalán a gyorsulás miatt állították meg.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Megállt egy autós az M3-ason, majd még a rendőröknek is magyarázott
Amíg így elengedik a szabálysértőket, addig nem nagyon várható javulás. A helyszínen bevonnám a jogsiját egy évre + 500k büntetés. Következő körben duplázni mindkettőt.
-
félisten
válasz kw3v865 #60184 üzenetére
Veszélyes üzemnek tűnik ott a kerékpározás a videó alapján. Ami felkeltette pluszban a figyelmem, hogy milyen sok taxissal találkozni a felvételeken, pedig ők minden nap és egész nap ott közlekednek, tehát ismerik a rendszert. Arra gondolok, hogy nem a "vidéki" autós ment fel a fővárosba és azt sem tudja hol van és benéz valamit.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
Frankón megoldották ezt a helyzetet is: Cseles csomópont 30 ezres büntetésért Pesten
Egyébként az érdekes , hogy miért sorol le jobb szélre, mert a besorolás rendjét jelző tábla éppen azt jelzi, hogy nem kell oda lesorolni, hanem az egyenest haladó sávból kell majd jobbra kanyarodnia.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
Megkezdték a KRESZ felülvizsgálatának előkészítését, mert az jelenleg nem ad megfelelő választ a megváltozott közlekedési viszonyokra – mondta Lázár János egy keddi sajtótájékoztatón. [link]
Véleményem szerint nem a kresz a probléma, hanem a be nem tartása. Tök mindegy milyen közlekedési szabályokat írnak elő, semmit sem fog változtatni a jelenlegi közlekedési morálon (legalábbis pozitívan nem). A felderítésen kellene javítani + megtízszerezni a büntetéseket + bedurvítani a jogsielvételeket/elzárásokat.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
-
félisten
Megrongálták a főváros által üzemeltetett viszonylag új traffipaxokat a gyorsulási versenyek útvonalán, egész pontosan a budapesti Váci úton – írja az Énbudapestem. [link]
Van aki itt tart agyilag. Nemhogy a sebességhatárt nem tartja be, az ellenőrző műszereket is megrongálja. Csak azt nem fogja fel az idiótája, hogy azok a sebességmérők őérte is vannak. -
félisten
-
félisten
válasz philoxenia #60342 üzenetére
Szerintem amiatt érzed az ellentmondást, mert az egyik a véralkohol, a másik pedig a légalkohol és ezt a kettőt tetted egymás mellé.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen