Hirdetés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- HMD Skyline - jó szerelés
- Apple iPhone 11 - népalma
- Apple iPhone 13 mini - miért nem veszik elegen?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Hosszabb videón az ingyenes játéknak készülő Ballad of Antara
gp A free-to-play akció-RPG PC-re és PlayStation 5-re érkezik, de pontos dátumot még nem kaptunk hozzá.
-
Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
ma Kiszivárgott a Samsung Galaxy Tab S10+ és Galaxy Tab S10 Ultra kiegészítői közül több, ezek árulkodnak.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
válasz IreN!CuS #32922 üzenetére
Ez csak két sáv....csoportosan sokan át akartak volna ott menni még úgy tűnik, mert ugyan piros van de úgyis áll a sor mindkét oldalon alapon... szemmel láthatóan nem számítottak rá, hogy ott a kocsisor között valaki ész nélkül jön ötezerrel ...
Mindig mondom a nagy gebaszhoz egynél több ember faszsága kell ... az, hogy így jön ezerrel az álló kocsisor mellett ügyeskedve a hülyegyerek, az no comment.. az is no comment, hogy a piroson így tolja át a gyerekét.. az is no comment, hogy felfestés nulla, se zebra, se szaggatott vonal, se semmi.
Rezesova ügyben is ketten voltak faszok, a vizsgálat szerint nagyon nem volt rendben a fiatnak a sávváltása sem. Ez, hogy nem nézel tükröt meg kivágsz a másik elé, elmegy addig, amíg olyanok közlekednek melletted, akik figyelnek helyetted meg vigyáznak rád, és akkor nincs baj. Ha meg egy ilyen gyökér Rezesovával találkozol, akkor ennyi.(#32923) biker: ezt hívják defenzív vezetésnek. Sajnos nem mindenkinek van agya meg érzéke a vezetéshez. Azt, hogy valami mennyire relatív gyorshajtás, az határozza meg, milyen események tudnak történni (amikre elvileg tudat alatt számítanod kéne), mekkora valószínűséggel, és mekkora a gebasz, ha bekövetkeznek.
Egy zebránál, álló kocsisornál kurva nagy az esélye, hogy leléphetnek eléd .. ha meg lelépnek és elbaszod, az nagy gáz. Erre számít az ember, és akkor se megy ötezerrel, ha nincs szabály rá, ami kötelezné.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz deicide #32927 üzenetére
"Te betartod a szabályokat és arra számítasz, hogy más is azt teszi"
Én ezt kijavítanám: azt feltételezed a másikról, hogy ő is betartja a szabályokat, mindemellett számítasz rá, hogy mégsem. Én legalábbis így vezetek, és már nagyon sokszor jött jól. Sőt, voltaképpen folyton azt érzem, hogy a forgalomban iszonyú sok ember helyett nekem kell figyelni .. bevallom őszintén ezért is szeretek dinamikusabban vezetni, sokkal éberebb vagyok és jobban figyelek, jobban számítok mindenre.. ami necces szitu volt eddig, az mind azért volt, mert fáradt voltam, bebambultam.. sajnos ez mindenkivel előfordulhat, olyankor meg csak reménykedni lehet, hogy nem valami Rezesovával hozza össze a sors, hanem valaki olyannal, aki szintén éberen meg defenzíven vezet.
-
-v-
addikt
[ Szerkesztve ]
-
-
-v-
addikt
válasz Khelben #32955 üzenetére
A 160 az nem az ütközés pillanatában volt? Nekem úgy rémlik 200-zal ment, de lehet rosszul emléxem vagy ezt se tudták bizonyítani ... az, hogy a fiatos is hibázott, az számomra egyértelmű. Bár ez az egész ügy úgy bűzlik, ahogy van, fölösleges itt spekulálni .. volt szó először arról is, üldözte a fiatot meg mittudomén, és ezt a kamionos is látta ... aztán kiderült szart se láthatott, a fiat vágott be elé, és tulajdonképp gyorsan se ment...franc se tudja, az igaz, hogy az ítéletet arra kell adni, amit bizonyítani tudnak ... felkötni se kell, az is igaz .. na de hogy medencés partit tart, ez azért elég bicskanyitogató.
-
-
-v-
addikt
Ketsegtelen, 160 az 160. De amibol 160-nal ekkora baj lett, HA es amennyiben tenyleg gazos manover volt a fiat reszerol is, akkor az messze nem lett volna biztonsagos manover 130-nal se ...
Amugy meg mar hogy a tokombe ne vennek figyelembe, mennyivel lepte tul a sebesseget ... vagy szerinted azt ugyanugy biraljak el, ha 50-es tablanal valaki 59-el ment, es ugy okozott balesetet, meg azt aki 150-el? -
-v-
addikt
Kesz szerencse, hogy te ott voltal a balesetnel, es pontosan tudod mi tortent es miert, es meg azt is, pontosan mi tortent volna, ha bizonyos korulmenyek masok. Az is kesz szerencse, hogy a targyalasrol is elsokezbol vannak infoid, tudod ki lett megvesztegetve, hol cserelt penz gazdat, mit hallgattak el, mit befolyasoltak es ki kivel meg mi merre hany centi. Nelkuled sose tudnank meg az igazsagot!
En amugy leszarom kinek van igaza, de nekem annyira szanalmasnak tunik mar neharagudj, hogy a sajat kitalalt verziodat abszolut igazsagkent allitod be Tenyleg tok jo neked, hogy te tudod, hol csilingeltek az aranytallerok.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #33068 üzenetére
Kíváncsi lennék, ha nem száraz az út rajtam kívül még hány ember nyom satut az első adandó alkalommal indulás után, hogy lássa milyenek is a tapadási viszonyok
Azért az is elgondolkodtató, kis emelkedőről való indulásnál az előttem lévő 2 autónak és a mögöttem lévőnek is masszívan elpörgött a kereke induláskor, pedig hallhatóan nem nagy gázzal indultak .. milyen gumik lehettek azokon az autókon(#33071) deicide: amúgy fönt a hegyen volt már akkora köd, hogy én meg szabály ide, szabály oda, felnyomtam a ködlámpát, mert 2 méterre lehetett max látni .. aztán néhányan tényleg elég érdekes sebességválasztással közlekedtek, gondoltam csak ne fél méterről vegyenek már észre
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #33074 üzenetére
Városban nem szabad. Városon kívül, ha a látási viszonyok indokolják.. esőben se szabad asszem.
Ha normális ködlámpád van, akkor elöl az jobban világít valamivel azért, de csak közvetlen magad elé meg az út szélére. Nekem ér valamit, gyalogost meg kátyút jobban észrevenni jó az, ha nagyon gyökér az idő.
Meg sokkal jobban látszol, nyilván ez a fő haszna. -
-v-
addikt
Nekem így rémlik ... nincs ilyen? Akkor csak refit nem szabad? Nekem a ködlámpa is rémlik ..
Ködlámpa használata
Tessék ..[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
M2-esen a duplasávos részeken mennyi a korlát, tudja valaki? 110?
-
-v-
addikt
-
-v-
addikt
Én nem tudok róla, hogy a 4 csatornás ABS figyelné a másik kereket is ugyanazon a tengelyen, és összehangolná az egy tengelyen való beavatkozásokat.
Minden keréknek van saját érzékelője, és beavatkozó egysége.. a saját kerekét csekkolja az érzékelő, és azt nem engedi megcsúszni.
Az elektronikus fékerő elosztó meg az első és hátsó tengely között műxik, hogy a hátulja ne csússzon meg.
Ami külön külön meg tudja fékezgetni a kerekeket, hogy ne állj keresztbe, az valóban az esp.
De javítsatok ki, ha zöldet mondok, szívesen fogadok linkeket.[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
"De kicsit gondolkodjatok mar konyorgom"
Én csak azt mondtam, hogy én nem tudok róla Szemmel láthatólag te igen..írtam is, hogy linkeket szívesen fogadok, szóval tudásod forrását meg is oszthatod velünk Abból mindenki többet profitál szerintem, mint a
"gondolkodjatok már " jellegű hozzászólásokból. -
-v-
addikt
Na jó, de nekik nem a száguldozók kiszűrése a cél, hanem a bevétel
Este lehet van egy két autó, aki eltolja neki, de sokkal kisebb a forgalom... nappal szerintem jobban megéri nekik mérni. Gondolom este is max. ott mérnek ahol van forgalom és nagy bevétel várható[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz anonymus89 #33549 üzenetére
próbálok meggyőződni arról, hogy tényleg igazuk van-e
Aha, úgy próbálsz meggyőződni, hogy el se olvasod? Érdekes
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz Reaper #33669 üzenetére
Figyelj, előbb utóbb nincs más megoldás, mint a jobbról előzés .... megyek M7-esen szépen szabályosan legjobboldaliban 120-szal, sorra megyek el a középsőben az ott púposkodó gyökerek mellett ... most mit kéne csinálnom, minden egyes alkalommal KÉT sávot kisorolok a legbelsőbe, padlógáz mert ott meg tolják neki, utána meg vissza? Érted, még csak nem is igazi jobbról előzés (annak ellenére,h ogy kresz szerint lakott területen kívül a jobbról elhaladás is előzésnek minősül) - megyek egyenleseten a sávomban, szabályosan jobbra lehúzódva .. nem én tehetek róla, hogy a többiek ekkora gyökerek. Akármennyire is próbáltam eleinte szabályos lenni, mindig rendesen balról megelőzni ezeket stb. ha sokat jársz pályán meg ilyen helyeken, ahol gond a jobbra tartás, akkor két eset van: mész te is a középsőben, onnan legalább ki tudod ezeket kerülni 1 sávváltással, vagy jobbról elmész ... vagy belső sáv és tolod neki, eskü ez a legkényelmesebb pont ezért, mert nem kell szívni ilyenekkel .. annyit próbáltam már 110-120-szal menni pályán és sokkal több gyorsítgatással meg macerával jár ...
(#33675) biga: egyetértek, én se vagyok elájulva pl. németektől, kurvára nem húzódnak le azok se ...
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #33673 üzenetére
Igen, nem figyelnek egymásra az emberek ez így van ... mindenki úgy vezet, mintha csak ő lenne az úton
Az a baj nekem már tele lett a tököm ezzel nagyon, hogy én vagyok akinek mindig más helyett kell figyelnie, mert az átlag autósok nagy része azt se tudja mi van előtte mögötte mellette, tükröt nem néz indexet nem használ, gondolkozni nem bír, másikra még ha tudja is hogy ott van akkor se figyel, mert ugye van 1-2 dolog ami neki "jár", lásd középső sáv 110-zel .... meg ezek is, megyek főúton, még csak nincs is nagy forgalom .. ok kikanyarodik elém, még jófej is vagyok fékezek nagyot, nem megyek a seggébe, ok kijött nem baj. De nem ám utána iparkoda legalább gyorsítani, ha már paraszt módon kivágott elém, amikor simán mondjuk mögém bárki másnak az akadályozása nélkül kikanyarodhatott volna ... nem, diskurál az asszonnyal mellette, meg telefonál!!! és baszik gyorsítani, megyünk 40-el ... na ilyenkor azért el szokott borulni az agyam. -
-v-
addikt
Most hallottam a TV híradóban, hogy a súlyos balesetek döntő többségét a gyorshajtás okozza.
De mint tudjuk, ez nem igaz
-
-v-
addikt
válasz bzoley #33731 üzenetére
Az a baj, gyakorlatilag a triviális szabályok betartásánál több nem várható el, két okból ... sok embernek érzéke sincs hozzá, jó ha megy a minimum és ennyi. A másik, hogy senki nem mondja el nekik A jogsinál kimerül abban az oktatás, hogy csekkold az órát nehogy ám 50 fölé menjen mert megbux a vizsgán és ennyi. Ki tanítja meg a szőke nőt előzni pl.? Hol a vezetéstechnikai oktatás? Stb. stb .... másik lehetőség hogy faterja mondja az embernek a dolgokat mit merre hogyan... HA mondja, és mellesleg nyilván csak annyit tud mondani, amennyi az ő tudása. Ha neki is kimerül annyiban, hogy a pirosnál meg kell állni, akkor nyilván nem tud több tudást átadni. Az meg, hogy figyelni kéne egymásra emberi dolog is, paraszt meg buta emberek mindenhol vannak meg lesznek is, se kiszűrni nem lehet se semmit csinálni velük.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz bitpork #33738 üzenetére
Nem feltétlen meddő viták ... pont az lenne a lényeg, hogy attól mert valami nem objektíven mérhető, vagy nem büntetik, és nem bánja a pénztárcánk, még ne gondoljuk úgy, hogy akkor arra magasról szarunk, azok nincsenek, ha betartjuk az 50-es korlátot akkor már szarokavilágra van, mert szabályos vagyok és nincs több dolgom a forgalomban. Dehogynincs, és ha csak 1 ember elgondolkozik, hogy hopp hopp én is bent szoktam felejteni magam az M7-esen a középső sávban, akkor már megéri erről beszélni Így fejlődik apránként a közlekedési kultúra... ettől fog szép lassan emelkedni az a minimum szint, ami megy mindenkinek. Ha sosem beszélünk róla, és csak a jogsikor kapott képzést vesszük alapul, akkor mindig ugyanott fogunk tartani.
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #33743 üzenetére
mindenféle konklúzió nélkül
Talán ez a baj, hogy konklúziót vársz, pedig ezek a "viták" már eleve nem úgy indulnak, hogy konklúzió lesz a végén.
Szerintem nagyobb az esély rá, hogy itt szépen indulattal feltöltekezve a két párt még erősebben fogja szívatni egymást az úton, mint hogy közelednének a frontvonalak. Mert nem marad higgadt mederben a vita, és így vagy úgy, de mindenki bepipul már a monitoron is, aztán csak azért is lealázza, meg csak azért sem húzódik le.
Jaja, majd hazafele jól leszorítom az összes kalapos suzukis pistabácsit, mert itt a PH-n nem értettünk egyet a topicban ... Na ne röhögtessél már, ezek azért elég nagy primitívséget feltételező megállapítások, nekem pl. most se tűnt fel, hogy bármilyen anyázásba vagy személyeskedésbe átment volna a dolog ... amint meg már korábban is írtam, buta meg bunkó embrek mindig lesznek az utakon (is), azokkal nem tudsz mit csinálni.
De nem is megy oda hozzájuk az ember magyarázni, mert látod minek .... de sokan vannak, akiknek csak sose mondta senki, vagy simán eddig nem figyeltek rá... vagy ne adj isten kevesebb az érzéke hozzá, de ha sokan csinálják a jót az őket is viszi ám magával. Sőt még a ritka nagy parasztok is elszégyellhetik magukat, ha 10 autóból ott a környéken ő az egyetlen aki paraszt, nyomulna pl. a leállósávban és mindenki meg akarja mondjuk verni ... akkor visszavesz ő is[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz DeFranco #33747 üzenetére
Nem vettem magamra, viccelni probaltam, meg ramutatni a kijelentes abszurditasara, hogy valoszinu senki sem fog rozsdas bokovel a jobbrol elozore tamadni ma hazafele, mert mi itt nem ertettunk egyet
Meggyozni sem akarlak .... En csak alatamasztottam ervekkel, hogy szerintem meg miert van megis ertelme egy ilyen jellegu vitanak, ha mas szemszogbol nezed
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen