Hirdetés
- iPhone topik
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Note 8T - T-modell
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz philoxenia #54252 üzenetére
Oké. Akkor ott szabvány szerint milyen messze vannak egymástól?
Alapból 50 méterre vannak, itt viszont láthatóan be van sürítve, szóval az életben meg nem mondod mi a távolságuk.
Bocs én ebbe lefáradtam. Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz philoxenia #54255 üzenetére
Előtte mért a lézer [kép] , csak szándékosan azt a képet vágtad ki, ahol már nincs a sugár az autón. Hogy ez neked miért jó azt csak te tudhatod.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz philoxenia #54258 üzenetére
Szerintem mindegy mit írunk. Te eldöntötted, hogy problémás az érték és punktum. Nyilván lehet problémás, vagy akár pontos is. Én nem látok problémát a felvételen (a szabálysértő sebességét illetően).
-
titán
válasz philoxenia #54261 üzenetére
Nekem a pontos számértékkel van problémám....
Te eldöntötted, hogy problémás az érték
Tehát azt írtam, amit te. Részemről ezt zártam. -
titán
válasz philoxenia #54263 üzenetére
Szerintem viszont a végtelenségig csűröd-csavarod a szavakat és hozod a legkülönbözőbb "érveket", szándékosan úgy vágva a felvételből a legértelmetlenebb képeket, hogy a mondandódat támogasd. Elkövettem megint azt a hibát, hogy belementem ebbe a körforgásba.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz philoxenia #54269 üzenetére
Szerintem kár lenne most ezen durcizni. Néha kap az ember olyan reakciókat, ami nem feltétlen van a kedvére, a fórum ilyen tudod jól.
-
titán
válasz MasterMark #54281 üzenetére
Azért ehhez hozzátartozik, hogy a bmw elég nagy tempóval érkezett a többi járműhöz képest, kicsi a valószínűsége, hogy szabályosan közlekedett volna. Ezen kívül az elsőbbséggel rendelkező járművet is kényszeríthetjük lassításra és irányváltoztatásra. Volt ott probléma mindkét oldalon.
[ Szerkesztve ]
-
titán
[linhttps://www.youtube.com/watch?v=A25tp3kg0pE&feature=emb_titlek]
Jogsit bevonni végleg, aki ennyire nem tudja mi történik körülötte.
-
titán
Hasonló, mint mikor lámpa nélküli átkelő van és az úttesten található közben járdasziget. A járdasziget és az úttest túloldala közti gyalogosokkal elviekben nem kell foglalkoznod, mivel azokat nem zavarod az áthaladásban. A járdaszigeten biztonságban meg tud állni és körülnézni, hogy biztonságos-e az átkelés.(egyébként erre őt is kötelezi a kresz /(6) A gyalogos az úttestre akkor léphet, ha meggyőződött annak veszélytelenségéről.)
[ Szerkesztve ]
-
titán
-
titán
Az egész koncepció érthetetlen. Ha eltekintünk attól, hogy aki ilyen felhajtásra képes, attól azonnal el kellene venni örökre a jogsit, akkor még mindig ott a másik probléma, hogy a szabályos haladási irányt tekintve miért nem az úttest jobb szélén , szorosan lehúzódva halad. A belső sávban közlekednek ráadásul nagyobb tempóban a járművek. Ott a felhajtón lazán ki tudott volna menni.
[ Szerkesztve ]
-
titán
Ahogy gondolod. Hiába bizonygatod, hogy nem akadályoztad, ha attól még zavarhattad és emiatt jól megbüntetnek. Szóval azt is tudnod kell cáfolni, hogy zavartad, ha épp ezen akadnak fenn. Nem olyan egyszerű eset ez, emiatt fogalmaztam én is úgy, hogy elvileg ez és ez.
[ Szerkesztve ]
-
titán
Két agyhalott találkozott itt is: https://www.youtube.com/watch?v=4W__C82THoQ&feature=emb_title
-
-
titán
A piros pöttynél van a gyalogos átkelőhelytől az említett 30 méter:
Ha ilyen közel jár az átkelőhöz egy 50-60km/h-val közlekedő autó, akkor eszemben sincs lelépni eléje. A bácsi vagy nem nézett körül megfelelően, vagy nem tudta a látottakat megfelelően értelmezni. Az autóst természetesen ez nem menti fel a kötelezettsége alól, azonban ha a kreszt nézzük, a bácsi is követett el hibát, akár tudatában volt ennek, akár nem.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz Reggie0 #54420 üzenetére
A gyalogos nem tudhatja mekkora egy autó és vezetőjének féktávolsága. Ha ilyen közel érkezik ekkora tempóval egy autó, nem ésszerű lelépni eléje. Amíg nem látom, hogy az autós észrevett és lassít/megáll, addig nem lépek le. Teljesen mindegy kinek van elsőbbsége, mert én fogok megsérülni.
Hát ha kisarkítod csak a fékútra, akkor igen. Nézzük onnan, hogy az autós akkor észlelte a gyalogost, mikor az lelépett. A reakcióidővel elment a távolság fele, a maradék neccesen elég a megállásra, talán nem üti el. 60-ról ugyanez kizárt.
-
titán
válasz Reggie0 #54422 üzenetére
60km/h-ról csak a fékút 30-35 méter. A féktávolság körülbelül 50-60 méter. Száraz körülmények és jó műszaki/értelmi szint esetén.
Annó azért csökkentették le sok helyen a városi tempót 60km/h-ról 50km/h-ra, mert azonos ponton észrevéve az akadályt, míg az 50km/h-val haladó autós megáll előtte, a 60km/h-val haladó 32-36km/h-val fogja elütni. Itt 40km/h-t ír, lehetnek apró eltérések a számításokban [link] .
[ Szerkesztve ]
-
titán
Számos alkalommal elismertem már, hogy ha nem jól tudtam valamit/nem fogalmaztam pontosan stb. A 60km/h-s fékút/féktávolság valóban sok amit írtam. A fizikai utánaszámolósdit igaziból a 60km/h /50km/h-s elütéses sebességkülönbségre értettem, bár ezt nem pontosítottam.
[ Szerkesztve ]
-
titán
Csak pár esetet linkelnék, egyetlen keresőszóra kerestem: [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] [link] Ezzel én ezt zárnám is, foglalkozzunk inkább a témával mint egymással. Reggie0 - vel pedig befejeztem, mert szerintem gyakran csak kötekedni jár ide és előkerül olykor a lekezelő stílusa is.
-
titán
Napi agyhalott autópályán szemben: [https://www.youtube.com/watch?v=kHixE3cJV4g&feature=emb_title]
Alig van forgalom ott a pályán. Gyorsba megfordulok és kész vagyok?? Áááááá....
[ Szerkesztve ]
-
titán
Napi agyhalott vs hókotró: https://www.youtube.com/watch?v=dQdFwpFgEB0&feature=emb_title
-
titán
válasz aprokaroka87 #54460 üzenetére
Ez mennyiben közelití meg a cserbenhagyás esetét is?
Azt semennyire. Más nem sérült meg a balesetben és nem szorult segítségre.
[ Szerkesztve ]
-
titán
Alig két hét van hátra a közlekedési alapvizsga megnyitásáig, amelynek célja, hogy a gyermekek tudatosabban és biztonságosabban mozogjanak a hétköznapi forgalmi szituációkban. [link]
Ez egy pozitív dolog azt gondolom. Annó általánosban is kaptunk felkészítést alapvető kresz dolgokból. Reméljük a sok agyhalott szülő nem fogja ellensúlyozni az iskolában tanultakat. (nyilván igen, de azért reménykedem)
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz aprokaroka87 #54499 üzenetére
Előtte megállt a furgon.
-
titán
-
titán
2022 nyarától itthon is más lesz az autózás
Jövő nyártól Brüsszel további vezetőtámogató rendszerekkel kívánja biztonságosabbá tenni a közúti közlekedést Magyarországon és a többi EU-tagállamban. Cikkünk a legfontosabb változásokról szól.
Alkoholszintmérő-indításgátló
Fekete doboz (baleseti adatrögzítő)
Sebességkorlátozás-asszisztens
Tolatássegéd
Vészfékezési fényjelzés -
titán
válasz aprokaroka87 #54558 üzenetére
Kresz szerint a gyalogos nem hibázott, mert neki csak az úttestre való lelépéskor kell meggyőződnie annak veszélytelenségéről. Más kérdés, hogy a saját érdekében folyamatosan figyelnie kellene az úttesten zajló forgalmat. Ha ezt tette volna, eleve látja, hogy a balfasza nem fogja neki megadni az elsőbbséget és nem is sétál elé.
[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz MasterMark #54573 üzenetére
Úgy értettem, hogy a személyautót hivatalosan át lehet.
-
titán
Napi agyhalott: [https://www.youtube.com/watch?v=JQyjmWcf9qQ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest