- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- MIUI / HyperOS topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
- Motorola Moto G72 - a titkos favorit
- Honor 90 - modellalkat
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
MPowerPH
félisten
válasz
hdanesz #25161 üzenetére
Leírtam már, autópályán, és kihalt főúton úgy megyek, ahogy kedvem szottyan.
Nem az a veszélyes, ha pályán 200 fölött ereszkedsz, hanem az, ha lakott településen 100-al, vagy buszsávban, vagy körforgóban index nélkül közlekedsz. Mondtam egy pár példát, de ide lehet hozni az ittas vezetést, és a cikázást az autók között is. Csak a sünök is a pénzre hajtanak, azért járnak ki a pályára is szívatni. Nagyon elegem van belőle, hogy mindig a felüljárókat kell nézni, meg azt, hogy éppen hol bújócskáznak. Közben meg folyamatosak a gázolások a zebrákon...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
nemcso #25170 üzenetére
Én is örülök neki, sőt még integetni is szoktam. Szerencsére most már pályán is rendszeresen villognak a szembe jövők, ha probléma van. Így még 240-ről is könnyedén le lehet lassulni, rendszeresen tapasztalom. Szerencsére az értelmesebb vezetők összetartanak, és ez egyre jobban észrevehető.
Igen, a rendőrök mérjenek bent a városokban, falvakban. Nézzék a STOP táblát, az öveket, szondáztassanak. Mert ezekből van a probléma. Pályán mi történhet? Elém jön egy cserebogár?Nem kell az álszentet játszani itt a fórumon, tudom hogy Te is csak vagy egy vasárnapi sofőr, vagy egy alkalmi gyorshajtó vagy. Pont úgy mint Khelben, aki a V6-os Mondeoval még soha nem ment 130 fölé.
Jobb láb a gázon, bal láb a jobbon.
Na én tényleg mentem...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Autópályán maximum ennyi történhetne velem. De hogy rohadna meg az ilyen, miért az autópályán akar mindegyik öngyilkos lenni?! Inkább akkor menjen fának, de mást ne akarjon magával vinni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
hdanesz #25177 üzenetére
Én tudod azt nem értem, ilyen technikai színvonal mellett, hogy lehet letérni a pályáról. Van ABS, EBD, ESP, TC már lassan minden autóban. Ennyi segédelektronika mellett hogy a frászba lehet letérni az útról, ráadásul pályán?
kételkedem: Igazából azt sem értem, hogy lehet pályára felmenni a menet iránnyal szemben.
Olyan egyértelmű.
runner 125: Én még mindig azt vallom, de nem akarok vitázni.
Persze ettől függetlenül az ember aki benne ül biztosan halott. Természetesen BMW-ben is meg lehet halni, itt egy példa. Sőt, akkor is ha szétszakad az autó, mert ugye itt a vezető két lábon hagyta el a roncsot. Csak a szerencsének köszönhető persze.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Akkora ellentmondás van a cikkben, hogy a hajam hullik tőle.
"Különleges autópálya az M6-os. "Egyrészt alig van rajta forgalom, pedig nagyon jól megépített út. "
vs
"Az ellenőrzés azért is különösen fontos, mert a halálos közlekedési balesetek 40 százalékát a gyorshajtás okozza Magyarországon."
Na akkor. Ha senki nincs az úton,avagy gyér a forgalom(mindig az...) ki a fenét is veszélyeztetek azzal, hogy a f@szán megépített, széles úton tempomat nyugodt 160-al végigmegyek?! Dehogy a halálos balesetek miatt van ez... Kell a pénz, és mivel az M6-oson pont a gyér forgalom miatt sok a gyorshajtó, így oda mennek pénzt gyűjteni.
Emlékeim szerint pont az M6-oson még nem volt gyorshajtásból eredő halálos baleset. Nem kell itt a szöveg a statisztikákról. Csak annyi ész már nincs, hogy szétbontsák a a gyorshajtás miatt bekövetkező halálos baleseteket helyszíntől függően. Csúnyán az jönne ki, hogy az autópálya az biztonságos, amíg nincs egy b@rom kamionos vagy autós. Csak ugye valaminek el kell adni, hogy miért is rontják a levegőt a pályán. A sok majom meg beveszi. Autópályán nem a gyorshajtás miatt vannak balesetek, hanem a kamionok, és a béna emberek miatt, akik még a felhajtót is összekeverik a lehajtóval. Menjenek a városokba, falvakba, a főutakra. Na ,ha valahol, akkor ezeken a helyeken hordozhat veszélyt a gyorshajtás.Egyébként én is találkoztam az autóval, az említett 160 tempomattal érkeztem meg. Szerencsém volt, hogy mindig nézem a rendszámokat és a hátsó szélvédőt. Aki száguldozni akar, az menjen éjszaka, akkor a roh@dékok úgyis alszanak.
Az Astra sofőrjének meg üzenem, a pucér kollégái hátsóját nézegesse zuhany közben. És vezetés közben nem telefonálunk, úgy tudom ez a szabály rájuk is vonatkozik.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Khelben #25280 üzenetére
150-nél is fizetek...
Legalábbis most úgy néz ki. Eddig én is mindig arra apelláltam. 160-ról még pont tudok annyit lassulni, hogy beleférjek a 150-be. És az M6-oson közlekedők nagy része 150, és a fölött megy. Legalábbis mikor 130 -al vánszorgok, akkor hosszú sorokban előznek meg.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Winner_hun #25289 üzenetére
Nem. Akkor szerinted miért az M6-oson szívatják az autósokat? Mit előznek meg ezzel? A kassza kiürülését.
Mert ott nem igen szokott karambol lenni, csak tempósan haladó egyének, mivel tényleg üres az egész pálya. Menjenek pl. az M0-ra, ott van forgalom is, és probléma is. Bár ott is kik miatt? Kamionosok.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
MPowerPH #25290 üzenetére
Majdnem minden nap járok az M6-oson, tudom miről beszélek. De a statisztika is mutatja, nézd meg hányan haltak meg ott, és azok közül mennyi következett be a gyorshajtás miatt. Szerintem 0% -ot kapnál. Akkor miért ott razziáznak? Igen, a pénz miatt, nem a biztonságunk miatt. Kár ezen mit szépíteni. És a rendőrök nagy része is egy mocskos... és nem folytatom. Rengeteg rendőr ismerősöm van, közülük sokan járnak illegális gyorsulásokra, ugyan úgy állat módra mennek, részegen vagy beszívva ülnek volán elé. A volt Dunaföldvári nyugalmazott rendőrkapitány múlt hétvégén annyira részeg volt, hogy úgy esett ki a házuk előtt a volán mögül. Mert ugye ő is autóval jár kocsmázni.
Közben meg haverok folyamatosan mesélik, hogy szívatták meg ezt meg ezt az autóst. Mert élvezik, ha szívathatják az embert. Ilyenkor kinyílik a bicska a zsebemben.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Khelben #25293 üzenetére
No igen. Bár itt látod, lazán megállítottak volna a motorosok.
A telepített trafi az más. Azt tudja a vezető, még a tábla is kint van. M6 -on nincs fix trafi. A leggusztustalanabb a mozgó autós dolog. Nem az a baj, hogy mérik a sebességet, hanem a módszer amivel itt csinálják.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Akkor nem volt világos. Én tőlem mérhetnek. Lassítok, majd mikor elhagyom őket kicsit rágyorsítok, hogy behozzam a lemaradást. Nem ezzel van a gond. Hanem azzal, amivel megmagyarázzák azt, hogy miért mérnek. Megy az etetés, hogy a halálos balesetek miatt. Milyen érdekes, hogy a razziájuk előtt még egy halálos baleset sem volt az egész szakaszon gyorshajtás miatt. De úgy vettem észre, hogy az emberek tesznek rá. Ma 10 autóval jöttem konvojban Paks -ig, 160 -as tempóval végig. Közben nem egy autó elment mellettünk. Még az a Porsche is, amelyiket annyiszor lelőttek. Biztosan 200 fölött jött. Érdekes módon senkit nem veszélyeztetett. És a többi sem, aki elhagyott minket. És mi sem, amikor megelőztük szépen sorban a lassabbakat. Nahát, és ez minden nap így megy. Ennyit a mérésről. Kell a zsé nekik. Jó lenne már valami értelmes okot kitalálni, nem mindig a biztonságot szajkózni. Mocskos egy perverz alakok ezek, de az összes.
Na de ebbe nem megyek bele, mindenki máshogy fogja fel. Senki sem szent, csak valaki pórbál annak látszani a nyilvánosság előtt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
neduddki #25313 üzenetére
Ezzel mit akartál mutatni?
Olvastam ezeket az adatokat.
Ha az arányokra gondolsz... Ha valaki szabálytalan előzésbe kezd, és úgy karambolozik, akkor azt is a gyorshajtáshoz írják. Pedig semmi köze nincs ahhoz. Gyorshajtásból eredően történhet árokba sodródás, esetleg fának csapódás. Extrém esetben megcsúszás, így átsodródás a szembejövő sávba, ekkor frontális karambol is megeshet. Nem elég részletes ez a statisztikai elemzés, minden közúton történt balesetet a gyorshajtás számlájára akarnak írni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
tomcsi23 #25934 üzenetére
Persze. Az ellenőrzések, a trafik nem a biztonságot szolgálják, hanem a pénzgyűjtés miatt van rájuk szükség. De ez ugye nyílt titok, csak most még észrevehetőbben csinálják pont ezekkel a változásokkal. Csak azt a maszlagot, hogy az autósokért van minden, a biztonság elsődleges stb.. amit a médián keresztül próbálnak elhitetni az emberekkel, a sok agyalágyult be is veszi.(tisztelet a kivételnek) Közben sz@rnak ők az egészre, dőljön a della a kasszába, ez a lényeg.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Khelben #25936 üzenetére
Nem. Az egyre biztonságosabb autók miatt. 10 éve könnyebb volt elpusztulni egy frontális karambolban, mint most.(lásd régi Swift frontálisan találkozott egy új Focussal. Swiftes azonnal meghalt, Focus -os enyhén sérült
) Az autósok most is ugyan úgy nyomják a pedált. Autópályán meg különben sem a sebesség miatt vannak a balesetek, hanem a kamionok és az alvó sofőrök miatt. Lásd pár napja a 28 éves nő, és családja. Máig nem értem, hogy lehet átugratni a szemközti sávba.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
-
MPowerPH
félisten
Ha az ember sokat pályázik, akkor a végén már annyira beleun, hogy úgyse tudja tartani. Az meg még nem most lesz...
Valaki megtudja akkor mondani, hogy változott e a felfogás a sebességtúllépés terén?
mod: Biztosan igazad van. Mikor nem indokolt, nem is lépem túl a határokat. Ellenben van amikor kedvem szottyan, vagy éppen felidegesítenek.
Jó példa erre a hétvégi balatoni kirándulás. Szvsz, megyek 90-110-el. Aztán kocsisor utolér, kemény 70-80-al mennek, össze vissza fékezgetnek. Ilyenkor kell elkezdeni előzgetni, nem beállni a sok birka mögé, hogy még nagyobb legyen a sor. Aztán mikor megelőztem a 20+ adik autót is, beérek egy hosszú településre. Tempomat 50 természetesen. Mit ad isten, kb. 15 autó visszaelőz kb. Majd falu vége, és tovább 70-80. Megint elkezdeni előzgetni a sort, fogyasztani a benzint. Nah, az ilyenek miatt kényszerül rá az ember a gyorshajtásra. És hidd el, utána már nem 70-el, hanem egy egyessel az elején húztam onnan a belem. A következő faluban már nem is értek utol. Erre nem látok más ellenszert. De majd Khelben úgyis elmagyarázza, hogy jó közúton a 70km/h is.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jah, hát autópályán valószínű, hogy otthagyom a fogam.
Ne vicceljünk már. Ha szembejön valaki, vagy valami átszakítja a korlátot, akkor így is úgy is otthagyom a fogam. Egyébként rég rossz az, ha úgy ülsz be az autóba, hogy "úristen megfogok halni."
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
A városnézés címszó alatt értette. mert a látnivaló ott van. A Tesco meg hasonló parkolókról meg annyit, hogy az autómat anno ott zúzták le, és barátosnőmék autóját is ott próbálták feltörni itt Bp.-n.
Megéri a fizetős, hidd el. Legalábbis hosszú távon biztosan.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Khelben #26265 üzenetére
Jah, nekem a vidékin vitték el az első lökösömet... 50k-s mulatság volt, tulajdonképpen nem sok. Én is ott álltam meg, mert nem volt kis órám, amit Pakson kérnek a nagyobb városi parkolókban.
Én is azt mondom, hogy parkolóház, nem szabad spórolni ezen.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Jól mondod, papírboltban lehet venni. A főutca közelében lévő parkolókban csak úgy lehet állni, és maximum 1 órát. Nagyon komoly. Aki paksi, azt meg is büntetik ennek hiányában. Én Paks mellett lakom, engem először figyelmeztetnek, másodjára bírságolnak. Egyébként szükség volt erre, mert abban a városban még a WC-re is autóval járnak az emberek...
Én még nem tudtam magam rávenni, hogy vegyek egyet. Kerestem anno az én régi órámat, de az utólagos átalakítások miatt nem alkalmas az eredeti funkciója betöltésére.
mod: Egyébként működik a módszer. Már van esély parkolni munkaidőben, mert a butikos cicák otthon kell hogy hagyják az autójukat, és reggelente gyalog kell megtenniük az 500-1000m -es távot a munkahelyig.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
kételkedem #26274 üzenetére
Köszi szépen, ilyet kerestem már egy ideje, mert senki nem tudta biztosra mondani.
Tehát ha 150-el mész a pályán, még nem kell várni csekket.
A felüljáróról úgy sem jönnek utánam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Szplöttyy #26290 üzenetére
És példa arra, hogy ilyen autóval még szárazon se próbáljuk meg.
dízelracer: Csütörtökön a Vörösvárin simán átmentek a piroson is... De nem úgy, hogy nem fértek bele, hanem álltak, és elindultak akkor, amikor a külön busznak telepített BUS lámpa felvillant.
Így kielőzték a 2-2 autóból álló kocsisort. Majd utána direktbe beálltam melléjük, és gyorsban indulva besoroltam elé. De természetesen a hídon, szigorú 70 mellett elszáguldottak mellettem. Igen, ott is 70-es tábla van....
Úgy csinálnék ezekről vidit, mocskos disznó az össze, mert azt hiszik nekik mindent szabad. Szerencsétlen, szánalmas bagázs, rohadt csürhe a rendőrök 99%-a.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
dízelracer #26293 üzenetére
Sok noob...
mod: "...Nagy erőkkel megérkeztünk."
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz
Szplöttyy #26296 üzenetére
Igen?
Mondjuk még életemben nem vezettem ilyen autót, anno mikor 4-5 éves voltam, akkor volt 2 évig ilyen családi autónk, de arra meg nem emléxem. Vagy mégis, mert elég kényelmes volt.
mod: Ma Bp.-re jövet a lúzer bagázs megint a pénzt gyűjtötte... M6-os autópálya vége, Érdi emelkedő alján a felüljáróról kameráztak. Az ugye rettentő veszélyes szakasz(
), minden nap történik 2 halálos, meg 3 súlyos baleset,(
) tehát ott indokolt mérést végezni, persze... Én nem vettem észre őket, vagy legalábbis későn.(sötét volt, és civil autóval jöttek) Mikor kiérek a pályáról a 100-a táblához, bedobom üresbe, így lefelé csak gurulni szoktam. 100-as tábla van végig, az óra nálam maximum 112km/h-t mutatott. Mondeo 5-öt ha csal, kb. 107-8km/h-val mehettem. Így remélem megúsztam.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen házat vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Filmvilág
- Építő/felújító topik
- Garmin Venu Sq 2 - alaptudás a négyzeten
- Autóápolás, karbantartás, fényezés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Üzleti vita és megbeszélés
- További aktív témák...
- Asus játékra is,7.gen.A9 (3,6Ghz),R5+AMD 8500m 2GB videokártyák, 8GB DDR4 RAM,SSD,jó akku,jó állapot
- Asus Játékra is Érintőkijelzős ,core i7,GT740 2/4GB 128bit!!!VGA,8GB RAM,SSD+HDD,Új akku,nagyon szép
- PEAQ(MSI)vékony,gyors laptop,core i3 6100 (4X2,3Ghz),8GB DDR4 RAM,SSD,Új 10 órás!akku, nagyon szép
- HP játékra is,5.gen.core i5, Nvidia 4!!!/6GB VGA,8GB Ram,240 GB SSD,Új töltő
- HP Elitebook 2560p, 12,5" HD Kijelző, I5-2520M, 8GB DDR3, 120GB SSD, Nvidia VGA, WIN 10, Számla, Gar