- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cuco
tag
válasz Danny_L.hu #5404 üzenetére
Üdv!
Hát, akkor a véremmel volt a baj... Saját és haveri körben történt esetek alapján bátorkodtam általánosítani és lehúzni a friss jogsisokat, lehet tévedtem.
Gratulálok a turbó használatotokért, én még egy (!) embert sem láttam, aki így használta volna!
Vezetési rutin tekintetében igazat adok neked, nevezetesen: nagyon nem mindegy hol vezet az ember! A Pesti kavalkád tényleg nagyságrendileg többet fejleszt, feltéve ha a delikvens nem menekül el a nehéz szituk elöl, hanem tökéletesen megoldja őket, akármekkora lesz a sor -és dudaszó- közben. További fejlesztő hatású esetek a kamion (vagy akármilyen extra méretű járgány) vezetése, illetve a csúcs a rally versenyzés (akár csak hobbi szinten is).
Én azért mindenkit óva intenélek attól, hogy utólagos kiértékelés, tanulság levonás nélkül, -csak azért mert egyszer bejött- elkezdj hinni nagy (rész)igazságokban. Pl: példád kapcsán: "tilos fékezni" sokan ezt kanyarban is "alkalmazzák", pedig az egész helyzet, sebesség és kocsi függő. Hisz csúszáshatárig bármikor fékezhető egy kocsi, csak tudd kb. hol van és mi a teendő, ha kezd megindulni. Azért két nagyigazságot megemlítenék, nevezetesen: Légy tisztában a korlátaiddal! és Soha ne ess pánikba!
Motorok: nem tudom, ki hogy van vele, de nekem iszonyatos megbízhatóságuk/ primitívségük és sajátos hangulatuk miatt tetszenek a W123-ak, ezért mociknál csak az extrém tartósságot és viszonylag kedvező üzemeltetést nézem. Ezért dízelben csak a 2,4-es, hisz erről olvastam a legtöbb jót, élettartamban is jobbnak tűnik a másik kettőnél. Turbónak nyilvánvalóan (lásd: fent) nem látom értelmét. A kevésbé tartós 2,3-as benzinesben csak a rendkívül kedvező üzemeltetés (gázüzem), és viszonylagos dinamizmusa kapcsán látok fantáziát. 2,8-asok -szerintem- értelmetlenek ennél a típusnál, hisz annyit zabálnak, hogy annyiból már egy kicsit korszerűbb v8 is kijöhet, akkor pedig már inkább kéne egy w126 SEL csatahajó, szobányi beltérrel + isteni hanggal.
Légellenállás: szerintem az alaktényezőt kár bekeverned, hisz ez az érték -ha csak nem James Bond alakváltó W123-áról beszélünk- konstans, míg a növekvő sebesség exponenciálisan tolja fel a teljesítményigényt. De mivel nem értek hozzá, majd beszélek ez ügyben egy fizikussal is csak jusson eszembe.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen