- MG5 menetpróba
- Honor Magic V2 - origami
- Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Mobil flották
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Kicsit később indul a The Rogue Prince of Persia korai hozzáférése
gp A pontos dátumot a következő hétfői napon jelentik meg a készítők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Patrick
addikt
Hát a videókból nem sok, mert még is csak akkor érzi majd az ember, ha játszik vele, de sztem a fizikával sem lesz baj. Az M.I-re azt írták hogy ultrabrutál lesz
Kimásolok egy kis részletet a Gamestar 2006 márciusi számából:
''...egy teljesen új mesterséges inteligenciát kellett irniuk a fejlesztőknek, amely lényegében arra épül, hogy a katonák folyamatosan elemzik a környezetüket és mindig ki tudják választani, hogy számukra melyik a legbiztonságosabb hely.
...ezért minden tereptárgynak meg van a maga előny-pontja - egy kőkerítés ilyen szempontból többet ér, mint mondjuk egy fa, ezért inkább a fal mögött fol menedéket keresni az adott karakter. Természetesen ennél azért bonyolultabb a rendszer és a tereptárgyakat nem egyenként hanem környezetükkel együtt veszi figyelembe az adott katona: ha tehát 3 ellenfél lövöldöz a fal másik oldaláról, akkor az nyilván alkalmatlan fedezéknek, egy fa pedig igen hasznos lehet, ha az egy sűrű erdőnek a része.
Ráadásúl a katonák meglehetősen messzire látnak és nagy hatással van rájuk az is, ahogy az ellenfelek viselkednek - így aztán amikor a rendszer működik a katonák folyamatosan mozgásban vannak, keresik az egyre biztosabb fedezékeket, fedezik egymást ( mivel akatona nagyobb biztonságban lesz ha társak védik, ő is védi a társait, ez is része az egyenletnek, amely végül eldönti, hogy az adott pillanatban mit csinál), vagy akár menekülnek.
Ha ez még nem lenne elég, ellenfeleink a hangokról felismerik fegyvereinket és másképp közelednek, ha csak egy pisztollya védjük magunkat, mintha egy gépfegyverrel szórnánk az áldás.''
Remélem értehtő volt, sajos a cikk írója néha furcsán fogalmaz és olykor írnak butaságot pl a hardveres részeknél, meg van aki picit nagyképű ott szal, ezért is nem veszem már az újságot
A másik amit írni akartam, anno amikor elkezdték a játékot készíteni, akkor még nem az UT3-as motorja volt alatta, hanem a Renderware motor, de ezzel később problémáik voltak, egy két dolog nem akart szuperálni nekik és ezért cserélték le az UT3-as enginjére.
''A Renderware nem kapta meg azokat a következő generációs részeket, melyre szükségünk lett volna. Az Epic-et már a kezdetekkor alábecsültük. Állandóan azt mondták, hogy ''ezt és ezt fogjuk csinálni'' és azt gondoltuk, hogy ez túl nehéz vállalkozás. A saját csapatunkat túlbecsültük, aztán három, hat majd kilenc hónappal később ki kellett mondanunk, hogy már megint alábecsültük az Epic-et.''
Szóval főként ezért is késett a Moha sztem, 9 hónap rengeteg idő egy ilyen projectnél.
Na röviden ennyi„Aki barátot talál, kincset talál."
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen