Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Patrick

    addikt

    válasz mcmike #317 üzenetére

    Hát a videókból nem sok, mert még is csak akkor érzi majd az ember, ha játszik vele, de sztem a fizikával sem lesz baj. Az M.I-re azt írták hogy ultrabrutál lesz :D
    Kimásolok egy kis részletet a Gamestar 2006 márciusi számából:

    ''...egy teljesen új mesterséges inteligenciát kellett irniuk a fejlesztőknek, amely lényegében arra épül, hogy a katonák folyamatosan elemzik a környezetüket és mindig ki tudják választani, hogy számukra melyik a legbiztonságosabb hely.

    ...ezért minden tereptárgynak meg van a maga előny-pontja - egy kőkerítés ilyen szempontból többet ér, mint mondjuk egy fa, ezért inkább a fal mögött fol menedéket keresni az adott karakter. Természetesen ennél azért bonyolultabb a rendszer és a tereptárgyakat nem egyenként hanem környezetükkel együtt veszi figyelembe az adott katona: ha tehát 3 ellenfél lövöldöz a fal másik oldaláról, akkor az nyilván alkalmatlan fedezéknek, egy fa pedig igen hasznos lehet, ha az egy sűrű erdőnek a része.

    Ráadásúl a katonák meglehetősen messzire látnak és nagy hatással van rájuk az is, ahogy az ellenfelek viselkednek - így aztán amikor a rendszer működik a katonák folyamatosan mozgásban vannak, keresik az egyre biztosabb fedezékeket, fedezik egymást ( mivel akatona nagyobb biztonságban lesz ha társak védik, ő is védi a társait, ez is része az egyenletnek, amely végül eldönti, hogy az adott pillanatban mit csinál), vagy akár menekülnek.

    Ha ez még nem lenne elég, ellenfeleink a hangokról felismerik fegyvereinket és másképp közelednek, ha csak egy pisztollya védjük magunkat, mintha egy gépfegyverrel szórnánk az áldás.''

    Remélem értehtő volt, sajos a cikk írója néha furcsán fogalmaz és olykor írnak butaságot pl a hardveres részeknél, meg van aki picit nagyképű ott szal, ezért is nem veszem már az újságot :D

    A másik amit írni akartam, anno amikor elkezdték a játékot készíteni, akkor még nem az UT3-as motorja volt alatta, hanem a Renderware motor, de ezzel később problémáik voltak, egy két dolog nem akart szuperálni nekik és ezért cserélték le az UT3-as enginjére.

    ''A Renderware nem kapta meg azokat a következő generációs részeket, melyre szükségünk lett volna. Az Epic-et már a kezdetekkor alábecsültük. Állandóan azt mondták, hogy ''ezt és ezt fogjuk csinálni'' és azt gondoltuk, hogy ez túl nehéz vállalkozás. A saját csapatunkat túlbecsültük, aztán három, hat majd kilenc hónappal később ki kellett mondanunk, hogy már megint alábecsültük az Epic-et.''

    Szóval főként ezért is késett a Moha sztem, 9 hónap rengeteg idő egy ilyen projectnél.

    Na röviden ennyi :DDD

    „Aki barátot talál, kincset talál."

Új hozzászólás Aktív témák