- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- DIGI Mobil
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- iPhone topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- Xiaomi Mi 8 - így csinálunk csúcsmodellt Mi
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Új ajánlat a TeamGrouptól a gyors USB kulcsot keresőknek
ph Az X1 Max meghajtó kis méretet, Type-A és Type-C csatlakozót, illetve USB 3.2 Gen2 sebességet kínál.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
[Prolixus]
addikt
válasz
tha_answer #14 üzenetére
"A legnagyobb probléma, hogy politikai kérdéssé vált az akkumulátorgyárak ügye, a független szakértőket, az egyetemek képviselőit pedig nem kérdezik meg sem a meghallgatások szervezői, sem a lakosság képviselői, így a valós szakmai érvek meg sem jelennek, de a demagógia annál inkább"
Ez minden nagyobb beruházásnál így van. De a GDP-t majd megdobja, az már más lapra tartozik hogy a profitok majd szépen kiáramlanak az anyaországaiba ezeknek a befektetőknek, a magyar meg még szegényebb lesz. Mindeközben még a környezetünket is tönkretesszük.
De a kormánynak jó, mert lehet majd verni a faszt hogy hány munkahely teremtődött (az hogy a nagy része ennek betanított munka, már megint lényegtelen). Illetve persze, a beruházásk által zsebre raknak majd pár száz milliárdot kormányközeli arcok. Mindenki nyer, kivéve az ország.I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
gabor7th
addikt
válasz
tha_answer #14 üzenetére
Majd rá fognak jönni, hogy nem környezetbarát az EV-se. (persze igazából ezt most is lehet tudni) Csak sajna akkor már visszafordíthatatlan környezetkárokozás fog történni hazánkban...
Orbánék egyik legnagyobb b@romsága, hogy idehozzák mind a gyárakat.
Hol van már az, hogy nekünk valami innováció központtá kéne válnunk, mert a mi erőforrásunk a tudás?
[ Szerkesztve ]
A számítástechnika új negatív trendjei: ujtechkor.blog.hu
-
KROK640
veterán
válasz
tha_answer #14 üzenetére
Igen, olvastam
Inkább azt kérdezzék miért nincs szobrom, mint azt, hogy miért van...
-
cucka
addikt
válasz
tha_answer #14 üzenetére
Az akkumulátor újrahasznosító technológia létezik.
Azért nincsenek még ilyen üzemek, mert a legyártott autó akksik többsége még üzemel. Még nincs mit újrahasznosítani.
Lényegében ledarálják az akkumulátorokat, majd ami abból lesz, onnan szeparálják az alkotóelemeket. És nyilván ezt nagy üzemméretben lehet rentábilisan csinálni. (Ahogy amúgy a bányászatot is)És egyáltalán nem fenyeget a veszély, hogy ne hasznosítanák újra az akksikat, mert üzletileg nagyon is megéri, sokkal olcsóbban lehet így kinyerni a finomított nyersanyagokat, mint bányászattal.
Szóval a professzor urat lehet azért nem kérdezik meg a témában, mert jól láthatóan nincs képben azzal, hogy az amúgy helyes problémafelvetésén mások már dolgoznak és a problémát kvázi megoldották.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz
tha_answer #81 üzenetére
Dehogynem, lasd nyaron is rossz a levego. Ha elmesz par orszagba, ahol nem hasznalnak dizel autokat, akkor ott is erzed, hogy teljesen mas a levego, nincs ez az orrfacsaro fanyar es parafinfustos szaga, amit a dizel okoz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tha_answer #81 üzenetére
Ne viccelj már.
Az euro6d előírásban is csak korom és a nitrogén oxidok kibocsájtása van szabályozva. Minden más szennyezés megmaradt. Ráadásul kormot csak kiégetik a filterből. Ha tisztíthatóra tervezik, csökkenne a szén-dioxid kibocsájtás.A hibridek elektromos hajtása korlátozott.
A munkahelyemen lízing Fiestákat cseréltünk hibrid Fiestákra.
A benzin motor 1 literes lett, kicsit zsugorodott. Az elektromos rásegítés csak kondenzátor jelleggel működik. A gyorsítási igényt a gázpedállal jelzed. A fedélzeti számítógép eldönti, hogy van elég energia a "kondenzátorban". Ha igen akkor némi "turbó lyuk" után beindul a rásegítés.
Ha nem érte el a betárolt energia a minimális szintet, így jártál. Kinyomott kuplunggal nincs visszatöltés. Fékezéskor nem sok vizet zavar a visszatöltés. A gáz elvétele termel némi energiát a következő gyorsításhoz.
Városban járnak az autók. Hatos váltóval adták őket. Annyi előnye van városban a hatos kézi váltónak, mint vadászrepülőgépen a tolatóradarnak.
Ezen hátrányok ismertetése után büszkén jelentem, a fogyasztás nem csökkent. Inkább nőtt egy kicsit.Ezzel le is írtam az összes hibrid hibáját. Ha nincs tárolt energia az elektromos hajtáshoz akkor csak a belsőégésű motor dolgozik. Rosszabb esetben tölti az akkumulátort is.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
tha_answer
őstag
válasz
tha_answer #102 üzenetére
az ev nem oldja meg a problemat, csak greenwashingel.
a hybridnel is kb kivehetjuk a fekkopast, tehat lenyegeben mindegy hogy ev vagy ice, mint az abrabol latjuk.amig a diesel energiasurusegehez kepest kanyarba sincs a akksike, addig meg.
fizika, amivel a sotetzoldek sajnos hadilabon allnakha meg a co2vel meg a noxal van baj: ne vegyel levegot, es ne edjel rantotthust.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
tha_answer #103 üzenetére
"a hybridnel is kb kivehetjuk a fekkopast,"
KB nem felejtheted el a fékkopást.
Attól függ mekkora visszatöltést tervez az adott gyártó. Például a Ford olcsó hibridjeiben csak egy gyorsításra elegendő energiát tárol az akkumulátor. A a fékezés az önindító motor helyett beépített elektromotoron múlna, már az összes ilyen össze lenne törve.
A visszatáplálást a beépített generátor és akkumulátor kombó képessége és töltöttségi állapota határozza meg.Frissenfeltöltött akkumulátor esetében nem lesz visszatáplálás.A hibridek esetében kevéssé gond a műszakivizsga. Az EV műszaki bukások nagy részét A használat hiányában, a fékek szétrohadása okozza.
Ajánlott legalább naponta egyszer erősen fékezni elektromos autókkal.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
Új hozzászólás Aktív témák
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
- Milyen légkondit a lakásba?
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Politikai mémek
- Bestbuy játékok
- Huawei P40 Pro - kilökték a célegyenesben
- Analóg fényképezés
- Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- GARIS!! Gamer PC/Ryzen 5 2600/RTX 2060Super 8 GB/16 GB/250 SSD/1 TB HDD
- Kezdődik újra a bányászszezon! Rig Építés/karbantartás/felügyelés stb.
- Eladó hibátlan Sony PlayStation 5 (PS5) Slim Konzol (1TB), 2 Kontroller (+ Diablo IV opcionálisan)
- AMD Gamer PC / AMD Radeon RX 7900 XTX / AMD Ryzen 7 7800 X3D
- iphone 14 Pro Max 128gb, független, makulátlan, 100% akku