Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Reggie0 #88 üzenetére

    "...A kocsit is ugyanezzel a hatasfokkal hajtja a motor, szoval eddig ezzel nincsen gond, az energiamerleg erdemben nem valtozott ettol..."

    Magyarul töltésközben a motor a haladáshoz és a töltéshez állít elő energiát. A töltéshez rossz hatásfokkal, a hajtáshoz még sokkal rosszabbal. És milyen jó ez nekünk! Még jobban sikerül szennyezni a környezetet. Dugóban a legelőnyösebb.

    "...mig az akkutoltes hatasfoka nem valtozik,..."
    Hogyne változna. Nem mindegy az Otto motor fordulatszáma a hatásfok szempontjából.
    De az akkumulátor töltöttségi szintje is befolyásolja a töltés hatásfokát. A veszteség leginkább hő formájában távozik.

    "...Pont az a lenyeg, hogy a dugoban araszolasnal sokkal jobb lesz a rendszer hatasfoka, mar csak azert is, mert a csusztatott kuplungos elindulas es fekezesnel a motor hatasfoka iszonyatosan gatya..."

    Amíg van töltés az akkumulátorban. Utána már az elektromos rész többlettömege inkább a veszteséget emeli.
    Mondjuk az elektromos hajtás hatásfoka nulla sebesség közelében sem magas. A megindulás után már valóban sokkal jobb mint a belsőégésű motoroké.

    Már nagyon várom hogy kijöjjenek a modernebb akkumulátor konstrukciók. Már holnap cserélném elektromosra az autómat. Használtam munkára vw e-up autót. Imádtam.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák