- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
WalterODim
csendes tag
Sziasztok!
Leírom én is a tapasztalatomat a szervizzel, mert miután olvasgattam a topicban kicsit félve álltam neki...
G500-as egerem textil kábele foszlott el több helyen illetve a kábel teljesen megtört közvetlen az egérből kijövet 1 év után. Duplán kattintást is produkálta már több alkalommal, de az nem volt rendszeres.
Jún. 19.-én hívtam a Logitech-et, akkor részletesen elmondták, hogy hogyan kell beregisztrálnom a FixIT-en keresztül, ami aznap meg is történt. Másnap már hívott a futár, hogy jönne érte, de akkor nem értem rá, így következő nap vitte el (21 pénteken), 26.-án kaptam egy e-mailt miszerint megérkezett a rendszerükbe és megpróbálják megjavítani amilyen gyorsan csak lehet. Júl. 2.-án jött az újabb e-mail, hogy futárszolgálattal visszaküldték a címemre a csomagot. Tegnap 3.-án megérkezett és nagy meglepetésemre egy vadiúj egeret kaptam.
Nagyon-nagyon megvagyok elégedve a szervizzel (ha javították volna akkor is ez lenne a véleményem), 2 hét alatt háztól házig teljesen elfogadható, sokkal több időre számítottam.
Miután kibontottam a csomagot felhívtam még egyszer a Logitech-et és megérdeklődtem, hogy a FixIT-től kapott szállítási papír egyenlő-e a garanciapapírral az új egér esetében, a válaszuk igen volt, illetve annyit mondtak, hogy az RMA számot mindenképpen jegyezzem meg hozzá. 10/10.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- LEGO klub
- Toyota topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...