Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Szoszo94

    őstag

    válasz #89309696 #212026 üzenetére

    Ezen úgy van megoldva, hogy a tartó egy "háromszög" aminek a két sarka fel van fogatva a kocsi közepe felé, a csúcsa pedig a lökös alatt van és azt egy kampó fogja, ami menetes. Ebbe egy menetes szár megy bele ami a raktérben egy hatlapfejben végződik, onnan lehet felhúzatni és megszorítani a kereket. Se ellenanya, se semmi nem gátolja meg, hogy rázkódástól le ne csavarodjon, márpedig ha meglazul hiába, hogy a kampó része nem tud elforogni (mivel tartja a pótkeréktartó konzolt), bent a hatlapfej simán körbe tud járni és egyre lejjebb engedni a a pótot. Egyébként ha nem a bukkanó miatt esik le a pótkereket tartó fém keret, akkor kicsivel arrébb kampóstol zuhan le, ugyanis egy fél fordulat hiányzott már csak hozzá (visszarakáskor ahogy elforgattam a kampót, hogy jó irányba álljon, a kezembe maradt...). Ha vissza is rakom úgy, ahogyan volt, akkor is pár gyorskötözöt rárakok, illetve havonta rá próbálok majd húzni a csavarra, hogy ne járjak így. Hülye egy megoldás ez :W

    Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

Új hozzászólás Aktív témák