- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz ivana #182038 üzenetére
Elkezd oldalra begyűrődni és onnantól a gumi élén, külső szélén csúszik, nem tapad teljes felülettel az útra. Én mondjuk szeretem a ballonosat, mert lusta vagyok gödröket kerülgetni, meg nagyon szépen jelzi a határokat, ha finoman kigyorsítasz íven akkor elkezd mászni, szépen gyakorolható vele mit szabad és mit nem, persze kisebb a kanyarsebesség ezekkel a gumikkal jóval mint a feszesebb társaikkal, de legalább szépen jelez is. Ha százzal megy bele a kanyarba akkor már nem jelez semmit, hanem deformálódik és csúszik, vége.
Persze véletlen kisodródás esetén is meglesz ez a hátránya, oldalcsúszva kevésbé lassul.Swiftre felmegy a 175/65R13 a gyári 155/70R13 helyett, én is azt akartam rá, de volt egy baziolcsó új téligumiszett 155-ös méretben, így megvettük azt. Muter úgyse megy 60 fölött , én meg rendelkezem józan ésszel.
Az automatának hála 80-nál is úgy ordít, mintha 120-szal mennék. Mondjuk motorfék nincs, szóval ez a kocsi duplán tanít a kanyarbevételre.Egyébként engem se tanított az oktatóm semmi ilyesmire, pedig ő még jónak is számított. Oké, hogy vezetési tréningre nem tudnak tanulókat vinni, de elmondani el lehetne, már az rengeteget segítene. Én se voltam sose tréningen, csak olvastam róla és úgy tanultam meg, hogy mit is művel az autó. Már ez rengeteget számít, ha elméletben ismertetve van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stellar Blade
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- Diablo 3
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen