Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ngaba

    aktív tag

    válasz molnarpeter #179492 üzenetére

    Jó volt olvasni. :)
    Ha már korok találkozása: Nagyapám sofőr volt a téesznél. Megmondta, hogy a legjobb autó a Volga volt, "10 literből ki lehetett azzal a nagy kocsival jönni". Utána nagy Polskit kapott, azt utálta, mindig rossz volt, és annyit fogyasztott, mint a Volga. Neki 100-as Skodája volt otthon (amiből a farmotoron kívül leginkább a fura sebváltó és a 0 km/h-nál eltűnő sebességmutató maradt meg), majd az említett Wartburg, ami csak a mákföldön terepezett max. :)

    A családomnak (apámnak) az első autója Dacia 1310 TX volt, és szerintem a rossz híre ellenére az volt kábé a csúcstechnika a szocializmusban (pláne az ötsebességes TLX lett volna az). Baromi kényelmes volt, és szerintem nem volt több hibája nálunk, mint a konkurenseknek lett volna. Korát megelőző feature: Az ablaktörlő sebességét lehetett szabályozni egy potival (ami a német autók lámpakapcsolójának helyén volt elhelyezve), ha a kart az "egyéni sebesség" pozícióba raktad. Ilyet azóta egy autóban sem láttam. Persze úgy jött ki a gyárból, hogy nem működött, de apám megcsinálta. :)

    Egyébként 13 évesen nagyon kivolt már a bele, amikor eladtuk. Ezért a szüleimnek sokáig meggyőződése volt (nekem is), hogy a 10 éves autó öreg autó. Most meg kábé mindenki 10 éves autót keres 1.5-2 milliós ársávban... Változnak az idők, na. :)

    CactuS: Ó, pech... :(

Új hozzászólás Aktív témák