- Android szakmai topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Mobil flották
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz MunezXBK #80462 üzenetére
Elso korben nem is akartak biztositani az autot, mert 10 ev feletti, aztan egy adminisztracios hiba miatt 1700 lett, majd kuldtek a korrekciot, hogy bocsi, 3450 euro (magyar jogsi, keves tapasztalat jobb kormannyal) egy evre, panaszkodtam, hogy az ket napja kaptam az 1700-as arat, azt kerem vagy semmit, ugyhogy maradt az.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #80509 üzenetére
En pl a hatso futomuvet nem szeretem, buta csatoltlengokaros, keresztbordakon elpattog, hianyzik a derektamasz, sokat ulni benne eleg kenyelmetlen (nekem), kuplung es a gaz is extrem puha, labter hatul kicsi, vannak hasonlo fura aprosagok (nekem pl megszokhatatkan a lampakacsolo is, az planez hogy ha egve hagyom a lampat, akkor bimbambolas helyett akar le is kapcsolhatna, ha leveszem a gyujtast).
Osszessegeben egyebkent jo, de vannak szamomra olyan dolgok, amikkel hosszu tavon nem tudnek megbekelni.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Nem tudom, hogy van e most csufabb orru auto a piacon...
Qru: beteg az a ficko, most volt ket videoja, amiben a villanyautozasos tevhiteket oszatja el, kettos merce ezerrel. Szoval csak a szokasos!
brumi1024 ez alapvetoen ronda, de a Polon csak kicsit log ki valahol a lolab, amitol fura lesz.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz >Deego.. #81582 üzenetére
Az ECO-nál nincs igazán kényes pont, a vezérlésmódosító ami lenne, az pont hiányzik belőle. 8 gyertyát érdemes cserélni vezérléssel együtt (hasonló a csereperiódusa), olajat 10e kilométerenként, hidegen ne hajtsd. Ennyi idősen pedig érdemes ránézni az olajteknőben a szívókosárra, legyen kipucolva stb.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz !Overdose! #81952 üzenetére
1.4-es TS Alfa kiakasztja a 220-as órát, ez 7000-es fordulat, 6500-nál 190-et megy GPS szerint, és onnan még van egy kicsi. Szóval a 200 biztos, hogy megvan, mások szerint a 210 is. (laaaasssaaaan, ha van elég türelmed és út )
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz brumi1024 #82009 üzenetére
Uhh, akkor az US méretosztály jól meg van kavarva, mert ott Mid-size az E/A6/5 és a Buick Regale (Insignia), Accord, Chrysler 200 is.
Na meg a Mazda 6 is Mid-size, és mellette D szegmens.[link]
Large-car segment amiről Te beszélsz, magyarul is "Nagyautók" kategória az E szegmens (felső-közép).[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz salieri. #82429 üzenetére
Ilyen recsegő hangja van?
Ha igen, akkor szerintem nincs baja.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Elektrosokk #82560 üzenetére
Totalcar szerint a Giulia QV osszkerekes. (mondjuk nem ertemz hogy miert nem lett az, vagy opciokent, biztos hozna gyorsulason kicsit a katalogusba, foeg, hogy az A4 RS 3,5-ot tud)
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Akos1994 #82937 üzenetére
Az 1.6 HDi nem szar, és köze sincs a Prince motorhoz. 1.6 HDi-nek a fő mumusa (főleg az erősebbiknek) az olajcsere eltolása, és a szűrők cseréje, illetve nem cserélése, turbó olajkörében is van egy kicsi szűrő, ha az olajat a gyári intervallum szerint cserélik, és a turbó kicsi szűrőjét nem cserélik/iktatják ki, akkor turbó kuka, majd az új turbó is. PSA (állítólag) kiadta a szervizeknek, hogy a szűrő minden károsodás nélkül eltávolítható a rendszerből.
A többi probléma, inkább használatból eredő dolog, mint a többi dízel esetében is, részecskeszűrő stb."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #83159 üzenetére
Hatha csinal egy uj reget, nem tudom, hogy ez mukodik-e igy egyaltalan.
De most egy ilyen miatt torlik, buvartacsko meg el van szabadulva, allando hangulatkeltes miatt kapott fel ev pihit, es ez ido alatt is csak korlatozva van a hozzaszolasainak a szama.
Szoval valahol a kovetkezetesseget nem erzem ebben.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz bajnokpityu #83204 üzenetére
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #83245 üzenetére
Egy Giulietta sincs ott, csak tudottan szar helyrol, atnezes nelkul vasarolt GT es 156 JTS, selespeeddel. Mastol szerintem nem olvashattal panaszkodast.
Uj autonal nem lesz szempont a szerelo hajkuraszasa egyebkent sem, elviszi szervizbe es kesz, 5 ev garancia adott, utana meg raer ezen gondolkozni.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz szőröscica #83286 üzenetére
E38 és az E39 a mai napig egy szép forma, klasszikus BMW, nem egy hivalkodó doboz, fura céltalan vonalakkal.
Egy Alpina E38-ért az egyik karomat is odaadnám, 5 milliót már kevésbé.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz hülyegyerek #83294 üzenetére
V6-os Alfa motorr a nagy nemet helyett, japan elektronikaval, (bar az elmult 22 evben egy olasszal sem volt gondunk, pedig megvolt tomve mind extraval).
Na jo, a 84-es Prisma elfelejtette felhuzni az ablakokat a kozpontizarral, beszart a Wurth vezerlo.
Regi franciak uleseivel, amerikai hanggal es uzemanyag arakkal."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
A Giulia a Fiat alomvilag szamait nem hozza, egyebkent jobban fogy mint a Lexus IS, Jaguar XE, Volvo S60 csak a kombi darabszamaival tobb, raadasul folyamatosan novekedo szamok.
Gaz, hogy nincs SW, es kene egy belepomotor mondjuk egy 170 lovas 1.4 T, amirr alacsonyabb arcedulat lehet akasztani, es jobban fogyna."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz EQMontoya #83347 üzenetére
USA-ban meg bontogatja a szarnyait az Alfa, es korrekt statisztikat majd csak egy ev mulva lehet tudni onnan, hiszen iden januarban indult az ertekesites, havi 1200 darab fogy el ott, tavolkeleten iden marciusban indult, kinaban raadasul eleg jol is nyitott, fel ora alatt fogyott el kozel 500 db, azota viszont kuss van.
Magus2: az 5-os BMW dragabb, nem is kicsit
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz Mágus2 #83372 üzenetére
Az 1000 MB se rossz.
brumi1024: Mondjuk D szegmens prémiumai közül, nálam csak az A4 hozza azt a szintet, amit elvárnék egy prémium gyártótól, az F30 szerintem egy kicsivel sem jobb a Giulia belterénél, a C Mercedes pedig csalóka.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz BigBlackDog #83547 üzenetére
Én tippem: XC60, Swift, Insignia/Stelvio
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs