- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
Hirdetés
-
Computex 2024: masszív tervekkel ül fel az ARM az AI-vonatra
ph A vállalat vezetője a PC-piac 50 százalékát vinné a következő öt évben.
-
A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
it Új AI-eszközöket visz az ügyfélszolgálatot ellátó call centereknek a Microsoft.
-
Frissítve! Xbox Games Showcase 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A műsor kora este kezdődik, utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz #03969024 #66313 üzenetére
1. Csukott állapotban lefele: ez ok, bocsi, félreértettelek. Ez éppen egy A3 8V, tehát hatchback, de a Q3 is pont ilyen, a Golf 6-7 is, sőt a háromajtós A3 8P is. Mind a motortér, mind a csomagtartó oldalán hasonló a rögzítése a teleszkópoknak, mert mind átfordul.
2. A vastagabb teleszkóptestre viszont ideális esetben nem kerül csúszást segítő anyag, ellentétben a rúddal.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #66485 üzenetére
Tudom, van sok helyen, de nem láttam még mindkét oldalon kamukipufogót, amit egy extra tesz fel, ennyiért. Ebben a kategóriában meg főleg ciki, senki más nem csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #66490 üzenetére
Ez a divat, ilyen a formaterv, mondjuk a BMW a G30-tól kezdte el a mindenhol kétoldalit, előtte a 35d és afölötti motorok kaptak kétoldali szimplát, vagy az M-ek kétoldali duplát. Bár a G30-nál már a beugró benzinmotor 252 ló, a beugró takarékos dízel is közel 200.
Egy hoki 4 hengeres dízel 400 méteren azt tudja, mint egy E60 545i, nem 20 literes fogyasztással, tehát menetteljesítmény szempontjából megvolt a fejlődés.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Jaffa75 #66516 üzenetére
Gyönyörű. És ez is csak az AMG csomag miatt van.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #66598 üzenetére
Ha van az S előtt egy R betű, akkor kap (egy egyébként zseniális hangú) 5 hengeres motort.
-
brumi1024
veterán
válasz BigBlackDog #66644 üzenetére
Tényleg drága, nekem pedig túlságosan batmobil.
-
brumi1024
veterán
Sajnos kifejezetten kevés kreszt ismerő/betartó van. Ma például a szimpatikus delikvens Békástól Kaszásdűlőig a Szentendrei szélső sávjának közepén az összes piroslámpán átment 15-20 km/h-val. Kivétel nélkül egyet sem ért el zöld jelzésnél. A harmadiknál amikor mellettem ment így át gondoltam megkérdezem, hogy tetszik-e tudni mire vannak ezek a bámulatos világító dobozok, mert az biztos, hogy nem díszvilágításnak.
(#66661) Snoop-y: BMW-k, TSI-k problémái nincsenek meg az elmúlt évekből? Előbbinél szakad, utóbbinál nyúlik, és az a párszáz inkább 80-120.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Ennyiért egy ilyen bután orrnehéz, alapvetően elsőkerék hangsúlyos G5-öt? Szeretem a Golfokat, meg alapvetően a VAG termékeit, de ezeknek sose láttam értelmét. Sokkal inkább egy rendes M3, ha a vezetését élvezni is szeretném, és ennek autóformája van Az meg mondjuk egyéni dolog, de szerintem messze a legcsúnyább Golf a G5.
(#66708) K Norbi: Írta, hogy nem akar belenyúlni a VR6-tal, erre kap egy 2.0 PD ajánlatot. Az tényleg sokkal megbízhatóbb konstrukció.
Más kérdés, hogy ez inkább oldalralépés a Saab után motort és hajtást tekintve.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Szerintem ezzel is szörnyű, csak kicsit csicsásabb. Egy Golffal sincs problémám, kivétel az 5-össel, de azzal nagyon.
(#66727) Saint_: "Ilyet vagy ujonnan erdemes vennoszalonbol, vagy sehogy."
Úgy viszont egy M240i finom és elég is (csak lenne az árához méltó a belseje is), esetleg a gyári sperrel. De legalább a szerviz ingyen van az első 3 évben.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #66806 üzenetére
Fúdejólehetnyáronafeketebőrülésescabrioban40fokbanizzadni
Komolyan, aki kitalálta a fekete bőrülést az nem volt még meleg helyen...
-
brumi1024
veterán
"méhsejt-szerkezetű hűtőrács"
Nincs az az S-Line, amihez ezt kapnád, mert még az igazi S-hez sem jár. Ez kizárólag az RS ismérve. Sokszor egyébként megéri az S-Line, mert külön összepakolni a belsőt és felnit drágább (A6 kategóriájában bőrbelső 1 millió, szebb felnik 6-800k, de nem ritka az 1-1,5 millió sem).
M csomaghoz jár jelenleg:
- Elérhető az estoril kék fényezés
- Elérhető M felnik (18"-os változat szokott járni, a 20"-os felára egy 5-ösnél mondjuk 1 millió)
- Alcantara-szövet kombó (a bőrbelső 672/908k, de ez természetesen nem az egyedi)
- Fém belső díszítés (olcsóbb a fa is 185/270k)
- M sportfutómű
- M sport fék
- eltérő méretű első-hátsó kerekek (245 elöl, 275 hátul ha jól csal a memóriám)
- M sport fék
- M sport bőrkormány (messze a legzseniálisabb)
- Shadow line külső díszítés
- M aerodinamikai csomag
- Antracit tetőkárpit (szörnyű)
- sportülések elöl (zseniális)
- LED ködfényszóróEz 1.847.200 JMF. Nem mondom, hogy a legnagyobb value, de kifejezetten sok autóhoz rendelik.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Persze, de amikor ott vagy, hogy A6 legyen vagy 5-ös, akkor ott már messze nem csak ezek számítanak, mert ezek adottak, viszont az árukért elvárható, hogy tükrözzék is azt.
(#66903) EQMontoya: Közel sem (IT, ~telekommunikáció), csak messze túl sokat néztem a konfigurátort az A3-nál, meg a Q3-nál.
(#66901) tboldi: Vagy éjszakánként valaki átfesti.
(#66905) joamilestoné: Ez nagyon +1.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #66914 üzenetére
Kanyarodó főúton IS (és természetesen bármilyen irányba kanyarodáskor) elsőbbséget kell adni a gyalogosnak, még akkor is, ha nincs zebra. Ennek az az egyszerű oka, hogy a gyalogláshoz nem kell ismerni a kreszt, így nem elvárható a gyalogostól annak ismerete.
(#66913) Saint_: Igen. Lakóövezetben ráadásul ha nincs járda a gyalogosok a kresz szerint az út teljes szélességét használhatják, "szükségtelenül nem akadályozva az autóst".
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Nincs már belső M csomag.
Kisza25: Értsd jól, nem volt szó se lámpáról, se bicikliről, ahogy a linken is látszik. Egyébként zebrán szabad biciklizni, csak nincs elsőbbséged az autóssal szemben, ha nem szállsz le a bicikliről. Akkor se, ha kerékpárutakat köt össze a zebra, kizárólag akkor, ha van sárga felfestés. Sőt, a másik is téves, járdán is szabad biciklizni, ha az úttest nem alkalmas kerékpáros közlekedésre.
És míg a gyalogos nem használ járművet, addig a biciklis igen.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Az utóbbi napokban katasztrófa a város.
Tegnap hazafele a Szentendrein Rómaifürdőnél, fél 5 körül (tehát még a csúcsforgalom előtt picivel) csipog a google asszisztens, hogy a hazaérkezés várható időpontja 55 perc. Budakalászig, ami onnan normál esetben 6-8 perc. Gondoltam biztos lemaradt, és még a munkahelyi lokációm van meg neki, de nem, igaza lett.
Kedden befele elindultam 5-kor otthonról, hogy a szokásos forgalom mellett 18:15-re bentvagyok. Indítok egy Waze-t, hogy vajon rakparton visz-e. Hát nem, konkrétan átvitt Ürömre, onnan a Bécsin be, fel a dombokra, a Moszkva térnél le, majd kis utcákon a Halász utcáig, ahonnan rakpart a Petőfi hídig. Gyönyörű, természetesen 1 óra 40 perc kellett a beéréshez.
A Megyeri híd alatti körforgalmat felújítják, de jelenleg túl sok akadályt nem okoz az építkezés, a záróvonalak helyére raktak néhány terelőtáblát. Oké, észak felől régóta képtelenség feljutni a hídra, de ez a pár terelőtábla a déli oldalt is teljesen megzavarta, ott is km-es sor szokott állni. Ha nem tökölnének ennyien simán lehetne haladni, de ha már a megszokottól kicsit is eltérő körülmények vannak, a vezetők nagy részénél megáll a tudomány.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Qtya123 #67111 üzenetére
Pont ugyanez merült fel bennem is, vajon mit fog tudni ez egy újabb ütközéskor? Összerakáskor nagyon szépen dolgozik, jobbak lettek (pl hátul) az illesztések, mint gyárilag.
Skillet: Az egészet. De a kormányt is érdemes levenni, hogy könnyebb legyen hozzáférni a pedálokhoz.
Csak a gumit természetesen, aztán azt simán meg lehet áztatni meleg vízben. Ettől puhább lesz, és a maradék koszt könnyebb kiszedni.
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #67164 üzenetére
Gyorsan. Efölött egy félszázzal. Nem voltak vészesen sokan a pályán és talán csak ketten voltak akik késve vették észre, hogy a belsőben vannak indokolatlanul, így sok fékezés nem volt, de a tempó már érezteti a magas építés f9gyasztásnövelő hatását.
Nagyátlaga az autónak 6.5 körüli, közepesen dinamikus tempóban, de nálam általában magasabb szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Jaffa75 #67213 üzenetére
+1 a focvis kommentjére, nem új ez, MQB kicsit nyújtva, ismert motorokkal. Ismervén a Q3-at és a Tiguant többféle motorral is, bőven elegendő lesz a 2.0 TSI.
(#67223) bitpork: Jelenleg az egyetlen 3 literes Q5 az SQ5 - ez alapján Skodában biztosan nem lesz 3 literes motor. A többi iterációt próbáltam, szerintem kényelmesen elegendő a 2.0 TSI.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Magnum_ #67247 üzenetére
És csaláááád.
Bitpork: Nekem is bevált a spritmonitor, picivel (~0.5l) átlag fölé teszem magam és azt is hozom. Hetente 5 napot a városban töltök, főként csúcsidőben.
De azt elismerem, hogy főleg ezeknél a nagyobb lökettérfogatú motoroknál csúnyán eltolódhat az átlag a sok pályázóval.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #67333 üzenetére
Nekem a kutya se.
Mondjuk nem segít a dolgon az, hogy ágyban alszik.
(#67352) EQMontoya: Nekem van tippem:
- emelt hasmagasság, négykerékhajtás -> telekjárásra nem rossz, télen sincs gond a hegyekben
- kompakt külső méret kell, annál eggyel nagyobb belső térrel
- illetve a jelenleg legnépszerűbb, de nem bevallott érv: lásd felettemAlternatívák: allroad/alltrack/Merci hasonszőrű változatai - drágák (újonnan nagyon); Lada Granta - na ez minden, csak nem autó.
Szvsz nagyon sokkal inkább ezek, mint az egyterűek.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Évi néhány? Mi közel hétvégente járunk (plusz amennyit ott jobbra-balra), a nyaraló nem csak annyi, hogy lemegyünk ha kedvünk tartja, van ott dolog is. Alapvetően nem szükséges
terepjáróegy normál személyautónál több, már az elején összeállt az utca és leaszfaltoztuk az egészet, csupán rendesen meredek (emiatt télen tud mókás is lenni, sózás, takarítás nincs). Viszont ott a dombon van egy-két utca, ahová nem árt a hasmagasság.Hondát? Ne sértegess. De egy második autó tartása sem túl optilmális megoldás. Csak azért, mert le szeretnél jutni dráma nélkül a nyaralódba? Ha valakinek ez (gondolva itt az SUV hullámra) tetszik vegye, épp az a szép (és nem elképesztően unalmas) az életben, hogy nem mindenki ugyanazt tartja az optimálisnak és jónak.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Integrale #67404 üzenetére
Normális, hogy egy Integra (optimálisan vezetve) nem megy el egy 116i mellett? Főleg azt tekintve, hogy az 1-es nehéz, közelebb áll az 1500-hoz, mint a leírásban adott 1385-höz. A videóban sokszor belefékezett, amikor előzésre került volna sor, de szerintem nem egy liga a két autó menésben.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Azért az ilyen kijelentéseket érdemes óvatosan bánni (főleg próba nélkül), rengeteg tesztelő felül a "régen minden jobb volt" vonatra, van, hogy azért, hogy ne legyen gyökeres ellentmondás a különböző tesztek között. Innentől pedig ez dinamóelv. A külföldi szaksajtó nem nagyon hoz ki olyan dolgot, amiben az előd jobb lett volna, ez (F20) pedig úgy maradt a kategóriájában legélvezetesebb autó, hogy lehet benne azt a cselekvést is csinálni, amire való, utazni.
Egyébként ugyanez a tendencia megfigyelhető az E87 tesztjénél is: túl puha, nem sportos, a régebbi alapokra épülő 3er sokkal jobb, az az igazi BMW. Érdekes dolog az emberi emlékezet, van tudományos alapja az "idő mindent megszépít" közmondásnak, csak sajnos kevesen tekintenek magukra ilyen szempontból tudatosan.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Akkor ezek szerint nem ment át a mondanivalóm. Igen, valószínűleg az előd közelebb áll ahhoz, amit a cikkíró dinamikusként definiál. Az is köztudott, hogy a BMW puhul az utóbbi években.
DE:
Mire használja az ember az autóját az esetek 95%-ában? Közlekedni. Ebben viszont _minden tekintetben_ mérföldekkel jobb az F20, annak ellenére, hogy megtartotta a dinamikus és abszolút élvezhető mivoltát. Az alapvető problémám azzal volt, hogy lehintóztad, ami nem igaz, attól nagyon messze áll. (Sőt, szerintem egyébként még mindig kényelmetlen, hangos és baromira igénytelen belsős.)
(#67446) bitpork: Az tény, engem sajnos (vagy nem sajnos) régen erre konvertáltak.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #67480 üzenetére
G5 nekem nagyon nemgyerebe.
Szerk.: Az is kimaradt, csak helyeselni szerettem volna.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Skillet #67562 üzenetére
"kiegészíthetem azzal, hogy az összes golf ilyen?"
Az első két jelző a 6-osra és 7-esre szerintem egyáltalán nem igaz. Kategóriájuknak szerintem legjobb minőségű beltérrel ellátott autói, a 7-es ráadásul fölényesen, simán versenyezhetne eggyel feljebb is, az A osztály és az 1-es (aminek tegnap óta védőszentje lettem, vilikének hála ) egyáltalán nem érződik ennyire összerakottnak.
(#67568) bitpork: Kicsit sarkítva: ha a távolkeletieknél kellene a jobb hangrendszert, akkor vegyem meg a masszírozós üléstől kezdve az összes létező egyszerhasználatos extrát, míg eközben a németeknél az első ülések háttámláján található térképtartó háló 100k-s extra.
(#67569) Qru: Nekem baromira tetszik kívülről (csak az LCI), szerettem menni is vele (két hétvégét volt nálam próba célból, utolsó körös maradt a választásnál, még a rendelés napján is elgondolkodtam rajta), tök jó a sportülés és az egész üléspozíció, de:
- a háromhengeres motor szerintem sokat eszik (10 literre jött ki annak a 2x 300km-nek az átlaga, oké hajtva, de ahhoz is sok) és a hangja sem volt túl elegáns,
- a 180 lovas 1.6 turbó jó, de annyit nem ér az autó (közelítünk/meglépjük a 3-as árkategóriáját)
- nem tetszett a manuális váltó, az automata meg nem volt jól illesztve (az 5-ös ZF-jéhez képest)
- korrekt belsőleg, de egy Golfhoz képest már nem, az árához képest pedig főleg nem -> ebben az A3 két nagy lépés felfele
- vicces árat adtak mindemellettDe ha arról lenne szó, hogy S3 vagy M140i, hands down az utóbbi, hezitálás nélkül.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen