- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Apple Watch
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz #89309696 #154418 üzenetére
Pedig pont eleg. Pl. egy sikos feluleten a kitero manoverhez pont gazt adni erdemes, hogy a jarmu stabilitasa megmaradjon es ha ennek ellenere tortenik baleset, akkor meg jobban is megvagnak, mert nagyobb sebesseget regisztral es azt, hogy nem fekeztel. De egy javorszarvas manoverhez is tartani kell a gazt vagy csak uresben gurulni(hajtastol fuggoen).
Az ilyen technikai reszletekkel a rendorok nem bajlodnak, ok mindenkeppen fekezest akarnak latni es nem azt, hogy mi az esszerubb, vagy mi az eselyesebb.Pl. ha kilep eled egy gyalogos es te megprobalod kikerulni, mert ugy is elutned, ha fekeznel, akkor igy a regisztralt adatok alapjan hibas leszel a serules mertekeert, mert kiszamolja, hogy ha fekeztel volna akkor a halal helyett esetleg egesz eleteben tolokocsis lehetne, tehat tehetsz rola, hogy meghalt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #157452 üzenetére
Miert jo, vagy erdemes venni?
-
Reggie0
félisten
válasz Magnum_ #157585 üzenetére
Konkretan a valaszado "jogasz" csusztat, ugyanis az abszolut gyorshajtas kb. 0.9% balesetet okoz, csak rendorhoz meltoan szandekossan osszemossa a relativ gyorshajtassal, amit muszerrel sosem lehet megmerni. (Ehhez kepest a birsagok 27%-a abszolut sebessegtullepes miatt kerul kiosztasra, ebbol is latszik ez nem balesetmegelozes, csak penzbehajtas)
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #89309696 #157566 üzenetére
A TCS lenyegeben a kiporgesgatlo. Az ESC pedig harom alrendszer osszessege: ABS, EDL es TCS. Ahol kulon kapcsolhato, ott attol fugg, hogy a gombot mennyi ideig nyomod meg, ha csak egy masodpercre, akkor csak a kiporgesgatlot kapcsolja ki, ha hosszan, akkor a komplett ESC-t kapcsolja ki, azaz a kiprogesgatlot, blokkolasgatlot es az elektronikus differencialzarat.
Akkor kell hasznalni, ha havas vagy saros uton ki akarod mozgatni a kocsit vagy hintaztatni kell. Ezen felul meg havas uton lehet celszeru kikapcsolni, ha jol vezetsz, mert nem fekezi meg a kereket, ami lassulashoz es elakadashoz is vezethet adott esetben.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz BigBlackDog #157643 üzenetére
De zavaroan tukrozodik.
-
Reggie0
félisten
válasz d.tiborz #158042 üzenetére
Lehet oreg vagy. A kor elorehaladtaval a szabalykoveto viselkedes nagyobb aranyu endorfintermelessel jar. Masok meg probaljak az adott szituaciobol kihozni a legjobbat amit lehet. Ez is ilyen, optimalizalni kell mindent.Nyilvan addig erdemes, amig nem jar szignifikans extra kiadassal.
(Az abszolut sebesseghatarok tobbsege amugy is tulmernokolt hulyeseg.)
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz d.tiborz #158050 üzenetére
Igazabol nem viccbol irtam, olvastam errol par tanulmanyt 7-8 eve, csak most nem talalom. Apamon viszont 1-1ben megtapasztaltuk ezt.
Ahogy en emlekszem ra, regen is ez volt, csak nem volt ennyire latvanyos, mert szarok/lassuak voltak az autok. De az igenyt boven jelezte mar akkor is az erdi lejton lefele versenyzo ladak es trabantok stb..Mondjuk szerintem nincs kulonosebben nagy baj a kozlekedesi morallal, a nemetajku protokolldroidokat leszamitva ugyan ez megy kb. mindenhol.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz #89309696 #158077 üzenetére
Mar nagyon reg nem. 50-ig 75-tel tobbel kell menni a 300-hoz, 100-ig felette 105-tel, 100 felett 110-zel, szoval rendre 150%, 105%, a 100 folotti sebessegnel pedig autouton 100%, autopalyan 85% sebessegtullepes mellett jar.
(#158057) simonjoe: Az is kikovetkeztetheto belole, hogy 100 felett mar mindegy, a nagyobb sebessegtol csak kevesbe lesz fajdalmas a baleset.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz MasterMark #158469 üzenetére
Sok orszagban csinaljak, elvileg svajc es osztrakia is ilyen.
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #158517 üzenetére
Dizel hibrid kell. Csak vmi normalis full hibrid kiszerelesben kene.
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #158524 üzenetére
V60 D6 meg egesz jo lenne, csak nem full hibrid, amugy sokat szemeztem vele. A suv nem auto(talan sq8). A mercik meg hatsokerekesek...
Anno amugy prius is tetszett papiron, csak aztan beleultem es egy inbolygos ladikra hasonlit.Sajna meg nem jott meg az a hibrid amire azt mondanam, hogy szivesen lecserelnem a dizelem.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #158528 üzenetére
Igen, az az.
D6 se rossz amugy, csak van 1-2 nyugje. De mire eljutok odaig, biztos jelenik meg jobb. Meg nem artana, hogy ha jelentosen lenne erosebb a mostaninal, mert az mar kezd atlagossa valni, a d6 ilyen szempontbol nem elorelepes nekem.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #158533 üzenetére
Sajnos nekem nem szabad chippelni.
-
Reggie0
félisten
válasz Csápájev #158573 üzenetére
Az a baj, hogy a fenyforras cserejevel meg az optika nem valtozik, tehat nem csak az utra kerulo feny no, hanem a szetszorodo is. Ha tobb fenyt szeretnel az uton, akkor a komplett fenyszorot csereld le valami modernebbre es akkor masoknak nem kell szenvedniuk a te latasproblemaid miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Csápájev #158591 üzenetére
Latod ez a baj. Nem erted, hogy en nem a benne levo fenyforrasrol beszelek, hanem a vetitesi keprol. Halogennel es xenonnal is lehet jo latni, mikozben nem vakitod le a nepet. Ha a te kocsidban nem ilyen van, akkor nem a fenyerot kell novelni, mert az jobban vakit masokat is, hiaba latsz te jobban; hanem olyan fenyszorot kell venni, amivel te jol latsz a bele tervezett fenyforrassal is.
(Az energiamegmaradas torvenye pedig eleg egyszeru: Attol latsz rosszul, hogy az uton kivul mashova sok feny kerul, igy nem jut eleg az utra. Azzal, hogy noveled a fenyerot nem az alap problemat oldod meg.)
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz EQMontoya #158603 üzenetére
Olyan nincs, hogy nem szor semerre. Ha nem szorna semerre, akkor nem latnad, hogy felkapcsolta a lampat, kivetel akkor, ha pont a szemedet vilagitana meg vagy latnad a szort fenyt a megvilagitott feluletrol, de oldalrol a lampaburara nezve nem latnad.
Nem mellesleg, hiaba szabvany alagu a fenyforrasod, ha abbol nem ugyan olyan eloszlasban jon ki a feny. Peldanak okaert, ha en berakok egy szabvanyos fenyforras tokjaba egy lezerpointert, akkor koze se lesz, a halogen izzzonak a vetitesi kephez. Tehat ez nem mukodik ilyen egyszeruen. A LED-nek is az a baja, hogy az egy legfeljebb felterben sugarzo pontforras, mig a halogen vonalforras, azaz eleve eltero modon sugaroz es nem olyan egyszeru a kettot kompatibilissa tenni, plane nem annyival, hogy csingcsang egy hengerre felszor belole ket mareknyit, hogy mindenfele nezzen egy darab, azt jolvan. Az utolagos LED-et pont ezert nem engedik.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz EQMontoya #158619 üzenetére
Nem csak a bura, hanem az optika is, a tukrok is, stb. Ha kiveszed a burabol a projectorost, akkor is latnad.
Pontosan, jol latod.
Igen, szandekosan sarkitottam, ugyanis ez bizonyitja, hogy nem mindegy mi kerul a lampa belsejebe. Ezert nem mindegy, hogy a LED-es fenyforras sugarzasi karakterisztikaja mennyire kozeliti meg a halogen izzoet, ugyanis ettol is fugg, hogy milyen lesz a vetitesi kepe a lampanak.
A szobai lampa utan nincsen optika, igy a kisebb egyenetlensegek nem zavaroak, de ha belenezel a lampaba, akkor mar lathatod az eltereseket(ha nem vakit el nagyon).
De ha megforditjuk a kerdest: Ha ennyire egyszeru atalakitani egy fenyszorot LED-esre, akkor a gyartok miert fejlesztgetnek olyan sokat, ahelyett, hogy csak belevagnak a meglevo buraba egy LED-es halogen utanzatot? Mar csak azert megerne, hogy bele tudjak irni a katalogusba. Valamiert ez megsem ilyen egyszeru...[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz EQMontoya #158652 üzenetére
Ha nyilvan tudnak olyan gyartani, akkor miert nincsen meg E jeloles hozzajuk? Az E jelolehez a tanusitvanyokat megszerezni nem egy nagy muveszet, nekik meg napi rutin. Meg a lezerblokkoloknak is van hivatalos E jelolese, pedig azokat nem gyartjak olyan millioszam, mint a fenyforrasokat.
[ Szerkesztve ]
-
-
Reggie0
félisten
válasz stickermajom #158717 üzenetére
Elvileg lehet ilyesmiert pereskedni, de ezt egy ugyved majd ugyis elmondja.
-
Reggie0
félisten
válasz stickermajom #158721 üzenetére
Perelni elvileg mindenert lehet. Akar azert is, mert emiatt kellett autot berelned.
-
Reggie0
félisten
-
Reggie0
félisten
válasz fant0mi #158789 üzenetére
Az a baj, hogy az eljaras rossz helybol. Esz nelkul videozni, majd felreallitani kell, amig meg nem erkezik az intezkedos rendor. Aki felreallast megunja es lelep az intezkedes elott extra buntit kap. Igy csak nehany videos auto kene ami fel-ala megy es csak rogzit/kiint, de nem all meg.
-
Reggie0
félisten
válasz 6030D #158792 üzenetére
80 km-en elugrik erte a csalad es majd visszaviszik mielott lejar a pihenoido. Kifogas mindig van.
(#158793) Cifu: viszont a sebessege mas es hat ott van az impulzusmegmaradas is... igazabol semmi ertleme sincs ennek az osszehasonlitasnak, mondhatjuk azt, hogy 20 liter kolaban is 12MJ energia van, megse veszelyes.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Babzsákfotel
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs