- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- iPhone topik
- Milyen GPS-t vegyek?
- Több Redmi, mint kolbász
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
aero. #255466 üzenetére
Az azért valahol megmosolyogtató, hogy egy ilyen csatornának 2x annyi feliratkozója van, mint a TC-nek, Speedzonenak, ezen felül a technika és a videó minősége is igényesebb.
Szerintem ha változatos lesz a tartalom, akkor komoly konkurenciája lesz ezeknek."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Bondix #255505 üzenetére
Ne felejtsd el!
[Csúnyaképfujfuj]Ha leveszed azt a csövet, nem fog történni semmi, alul bonts le egyet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #255562 üzenetére
Ez teljesen friss, 2022.12.10 asszem.
Hajtás, motor és a váltó remek. Drive módból van 7-8 féle, Baja az beteg, fordulatot 3000 körül/ felett tartja, megindul bárhonnan, terheléstôl, talajtól függetlenül. Volt egy szakasz, amikor agyaltam, hogy van-e traktoros ismerôsöm, de kijött, átment, meg sem izzadt.
Futómû kemény, ráz még normálban is (Baja érzetre talán puhább, mint a normál mód), hátulja merev híd tekercs rugókkal, fasza Fox gátlókkal, tempó kell neki, akkor sok göröngyön átlép.
120-on pillanatok alatt ott van, ha szántás, ha vízmosta földút, és nem érzed, közben meg nyersen ordít a motor off roadra állítva a kipufogót.
Belül el lehet férni, de sokkal kisebb, mint a külsô alapján vártam, anyagok jók, a tablet fura, függôleges, redundáns klímapanellel, a képernyô alján van digitálisan, alatta közvetlenül gombokkal is ugyanaz (ülés és kormányfûtés nincs). BO hangrendszer csalódás, vagy csak béna vagyok, de nem lett jó, mély nem az igazi.
Fogyasztás országúton, városon át 11-12 között óvatosan, hajtva közelebb a 30-hoz, sógi reggel tankolt, már negyed alatt van. Megtett méter 2-300 km között lehet, 80 literes a tank.26,5 millióért inkább egy sima Rangert választanék, V6 D-vel, a különbözetbôl gumiznám, ezt az eszetlen parasztkodàst, amit ma csinàltunk, meg lehet unni, utána már csak egy drabàlisabb, drágább, kényelmetlenebb Ranger marad.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
tboldi #255619 üzenetére
Olaszok a gyorsulást 2 fővel, 90%-ra tankolva és 40 kg csomaggal adják meg. 7,6 a 0-60 mph.
Más zeperfshez hasonló oldalon 7,4 a 0-60 mph és 7,8 a 0-100.
szőröscica:
Árak és a jellemző igényesség miatt, már leginkább csak Airbnb-n foglalok szállást.
Pisa 600 euro volt tavaly, 4 főre 5 éjszaka, felújított lakás + közel minden.
Évente 4-6 alkalommal megyünk így valahova ketten vagy többen, még nem volt rossz tapasztalatom.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
szőröscica #255632 üzenetére
Októbertől idén márciusig: Pisa, Írország, Ausztria, Ausztria, Írország, Horvátország, mind airbnb. Márciusban Írország 5 fővel, a szállás 148e Ft 4 napra.
Írország marhára megdrágult most, mivel a lakhatás válságos, így a bevándorlók esetében is elég gyakori már, hogy kivesznek 2 hétre egy-egy lakást, és mennek tovább.
A hosszabb távra kiadó lakások esetében előny, ha már ott laksz, referenciaként használható.
Említett Garda-tó júliusban/nap/2 fő.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
rbalint88 #255639 üzenetére
Ha van kérdés, írj és segítek.
Szlovén - Olasz - Horvát utat 2 éve csináltunk. Akkor nevetséges összeg volt/éjszaka, most 150e Ft/4 fő, amikor mi voltunk 25e Ft/4 fő volt, pedig [az összes foglalás közül ez volt a kedvenc]."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
tboldi #255877 üzenetére
Unokatestvéremnek van egy Swift Sportja, igaz, az még az 1.6 szívó, de nekem annak a karaktere jobban tetszik, mint a T-Jeté.
MiTo az motorban erôs, de azért hátul csatolt lengôkaros, alapvetôen nem egy sportos egyéniség, jó motor, jó fék, fiatalos forma. De nem is kell többet tudnia ennél."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
barnam_ #255929 üzenetére
Na de nem jogos a panaszkodás?
Ennyiért olyan dolgok hiányoznak, amik egy olcsóbb W223-ban megtalálhatóak alapból.
Ha ez egy elektromos zászlóshajó, akkor igenis legyen benne minden, ami elérhető Mercedesen belül, vagy emeljenek az áron 300e Ft-ot, és adják hozzá pl. a szinkronizációt, fejlesszék bele a masszázst, csillapított ajtócsukást, könyöklőfűtést stb
.
Abban teljesen igaza van, hogy 20+ millióval drágább a konkurenciánál, akkor adja legalább azt, amit azok, de inkább többet."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Puma K #255967 üzenetére
Tudod mennyi ilyen van?
Diablo - Nissan 300ZX
Murcielago - Mondeo indexek
XJ220 - Citroen CX tükrök, Rover 200 hátsólàmpák
Nooble M400 - Mondeo késôbb Hyundai Sonata
Mazda 323 - Aston Martin DB7
MG XPower - Punto 2
Morgan Aero - Lancia Thesis
Lotus Esprit - Corolla coupe, elôtte Fiat X1/9
Pagani Zonda óracsoport Lancia Y, klímapanel Rover 45
TVR Griffith - Vectra A
Invicta S1 - Passat B5.5 fektetve!!
McLaren F1 - busz hátsólámpák
Pagani, Diablo, Saleen - legalapabb Hella (4169) làmpák hàtra, traktorokon is ilyenek vannak.
Irisbus EuroRider - E46
Porsche 911 (996) - Lancia Lybra navis fej
Lamborghini Miura - Fiat 850 később Alfa Romeo 2000
Maserati Merak - Alfa Romeo 2000 Berlina
Stbstb[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #255969 üzenetére
Jelentkeztem is, köszi!
Volvo busz fel sem tunt eddig, pedig napi szinten látni.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Nem, csak javítja. 205/55 16 - 225/45 18 a két véglet. A felni nem nehéz, viszont a formának is kell a nagyobb kerék, meg a kényelemnek is.
A gyári 17-es az 215/50 17 lenne, de azzal nekem kevésbé volt kényelmes, ezért lett 215/55 16 után 215/55 17, így kb akkora mint a 225/45 18, óra sem csal, és kényelmes is."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
focvis #256274 üzenetére
Néztem azt is, sôt volt is rajta, hackitól átvettem a kerekeit,
de kényelmetlen volt. 3,4 cm van átmérôben a 215/55 17 javàra (nekem a balonosabb a jobb). Igazából csak nyafogok, ahelyett, hogy megvenném ami kell, de durván elszálltak az árai a jobb gumiknak.Kell a formához a nagyobb kerék, és a jobban kitöltött járat.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Formula-1 humoros
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Peugeot, Citroën topik
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!