Hirdetés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Apple Watch Series 10 - évfordulós kiadás
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
-
Minimalista pénztárca - Rossm Wallet - A klónok ásza
lo Ebben a tesztben a legjobb minőségű Ridge klónok közé tartozó, Rossm pénztárcát teszzük nagyító alá.
-
Jól felszerelt, 4K-s üzleti monitor a Philips értelmezése szerint
ph A 68,58 cm-es képátlójú, láncba köthető újdonság Thunderbolt 4/USB Type-C dokkoló is egyben.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz pècsimunkás #191244 üzenetére
Ezüst, de nem a színe miatt, nekem ezek a megcsavart, elvékonyodó küllős felnik nem tetszenek, főleg, hogy 4 ilyet kapsz, autó egyik oldalán előre, míg a másik oldalán hátrafele áll.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Elondultam a zoldnel, kovetkezo lampa zoldre valtott ezert motorfekkel gurultam az ott még álló autók felé, amik már lassan de indultak. Volt táv bôven, nézelôdtem jobbra-balra, a gurulo sorban meg valaki befekezett, ugyhogy utólértem egy Vivarót.
Hûtô, keresztmerevítô és es enyhen a nyulvany is kapott. Igazábol lökhárító kell (van) meg egy hûtô (van) és a lakatosmunka. Lokharito fenyezese, motorhazteto elerol is lejott a festek, es mivel a keresztmerevito is hajlott, ezert a ket sarvedot enyhen kihajtotta, ezert ajtonyitaskor hozzaertek az ajtok, igy azok elerol is lejott a festek 2-2 cm-en.
Szoval nincs kedvem hozza, szep volt, filleres lenne a labraallitasa ahhoz, hogy menjen, de szep mar nem lesz, csak akkor ha ujrafenyeztetem ezeket az elemeket, az meg nem gazdasagos. (Minicasco van, az fizet valamennyit elvileg, de mivel sok alkatresz ott van a polcon, igy annyira az sem segitseg).Ugyhogy lehet kuka, Prius 2, Prius 3, Delta 3 van celkeresztben, ha a csere opcio lesz valasztva.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz zoo8800 #191754 üzenetére
Lefényezni 5 elemet, meg potolni az apro bizbaszokat stb. Piaci erteke nincs az autonak, igy mimden raforditas az ablakon kidobott penz, amig az esztetikum javult, addig orommel b@sztam el ra a penzt, viszont most egy "kész" állapotot kell újra felhozni.
barnam_: utobbihoz lenne igazan kedvem.
Ha elbontanam, akkor kapnam erte a legtobbet, az így eladás nem jön szóba. Igazabol mar kicsit ra is untam, egyebkent is agyaltam a váltáson.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz gzbotii #191768 üzenetére
Nem a talpraallitas koltsege a lenyeg, mindom, az gyakorlatilag nulla. Felhoztam remek szintre az autot, most ez már nincs, es motivaciom sincs ezek utan. Ami esszeru, hogy talpra allitom, aztan hasznalom, gyakorlatilag utom-vagom modon.
ngaba: tetszik a [Prius 3], igy ez engem nem zavar, Delta visszalepes par szempontbol a Lybra utan, futomu, zajok (Lybraban konkretan semmit sem hallasz a kerekek iranyabol), anyagminoseg, de a hazai felhozatalt nezve a felszereltseg is.
Tehat gyakorlatilag csak fiatalitok, akkor meg mar kiprobalnek valami nagyon màst. Az az olaszok balfaszsaga, hogy nem az o kinalatukbol (haha, nincs is olyan) valasztok.Anti auto titulust nem ertem a Prius eseteben az en viszonyomban, ha Chargerrol valtanek oke, tuz es viz, de egy játékmotoros ritka szedánról van szó.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #191809 üzenetére
Vezetek Prius 2-ot es 3-at kozben, van sok aprosag, amitol falramaszok, de at tudok szellemulni. Prius 3-ban a zaj már remek, hosszabb tavon is kenyelmes, FL P2 nekem hangos, egyszeruen a fulem tulsagosan erzekeny. Plussbelso tetszik, muszerfal formara nem, funkciokat tekintve tetszik. Nem tudom, hogy automata ablakok nelkul, tavvezerlovel le/felhuzhatoak e az ablakok, ennek es a ketzonas klimanak a hianya viszont fajo pont. Behajthato, dimmelos tukrok meg potolhatoak ahogy olvasom itt-ott. Aprosagok, mint a hatso rostelyok, es a 3 szivargyujto hianya megszokhato.
Masik szempont, ami csak most ugrott be, 462 a 100-as benyó, már a tudat is fáj. :D
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Opel 1.8 140 lovas motorjaval van valakinek tapasztalata? (Vectra C, Insignia, Croma stb.)
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #192667 üzenetére
Csak kalapban van tobb auto. 1-3 evre Croma 1.8, bringak miatt celszeru, na meg mindig is tetszett az FL. Vagy Prius hosszabb tavra.
Priusnak negativ a ketzonas klima miatt, es a belsejeben vannak dolgok, amik nem jonnek be, illetve most ultem tobben, zorog a bele.
Viszont gazdasagos, tetszik a forma is, idotallo stb."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz ngaba #192672 üzenetére
Engem ezek nem erdekelnek, szeretem az olaszokat, de ha nincs jo/igenyeimnek megfelelo kozottuk, akkor mit tegyek?
Nincs szuksegem eros autora, ha 3 millat adok autoert, akkor az mar Prius lesz, nem 159.Croma lenne most a legjobb, de lehet felmondok, ha igy lesz, nem akarok 3-4 milliot kiadni egy autora. Viszont ez tobb nyug, mint amennyit egy 16v TS Alfa produkal. :D
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz focvis #192695 üzenetére
1.6 szivoval is lehet elozni, ez egy kicsit dinamikusabb nala. 10,7 vs 10,2 0-100, olaszok raadasul 2 szemellyel es 40 kg csomaggal adjak meg ezeket az adatokat.
A teljesitmenye nekem jo, nem kell lenyegesen tobb. Maga a motor, mint foelem erdekel, hogy mennyire strapabiro."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz tboldi #194837 üzenetére
Megcsinálva mindenképp meglesz. Vagyis már meg lett, csak össze kell rakni, lakatolás is kész.
Viszont húgom jó autót akar, úgyhogy úgy néz ki, hogy kiimádkozta alólam.Megnéztem 4 Cromát, az egyik fasza, de tartok az Opel Ecotec technologytől (két okoskerék, vezérlés, hőcserélő esetleges ECU hiba), dízelt meg nem akarok, pedig a 3-500e Ft differenciát dízel és benzines között ráköltve, valószínűleg gondja sem lenne.
Prius 3-at is néztem, de ahányban ültem, mindnek zörgött a belseje.
Accord 8 jött még szóba, de az csak szedánként tetszik, 4 ajtósról 4 ajtósra nem váltok, legalább a bringák férjenek be, ha már elköltök 2-3 millát.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz kisza25 #194840 üzenetére
Megyek és mentem Tipoval eleget, a hàtulja zötyögôs, motor csendes, de a gordulesi zaj nekem sok, és hiányzik egy pár extra, ami kizáró ok.
Egy T-Jet SW talàn feldhetné a hiányosságokat, de annyiert nem Tipot vennék használtan, akkor inkább Ampera, Prius 3. (Ha már váltok, legyen elôrelépés/ áltozás)"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz stickermajom #194889 üzenetére
Nem értem, hogy miért nem lehet az áttételeset használni, nem foglal helyet, esztétikusabb is, rányílik a szélvédőre a fedél. stb.
Nyilván drágább, így meg is válaaszoltam magamnak.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Nekem ezek annyira apróságok, de mégis kényelmesebb, hogy ha felnyitom, akkor nyitva van, nem kell kutatnom pálcák után. Nem verem be a fejem a csomagtartó élébe, zárba.
Ez az autóipari trend borzasztó, ha már egyszer valami piacon volt, akkor az utódból ne kerüljön ki/legyen feláras."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- iPhone topik
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Milyen videókártyát?
- Microsoft Excel topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- iPad topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen