- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- A Huawei sportlaborjában edzettünk
- BYD Atto 3 menetpróba
- Egy kabaré volt az Edge 50 család belgrádi bemutatója
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Az okosórák meghódítására készül a Galaxy AI
- Ez a telefon lehet a Moto G85 egy átnevezés után
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Google Pixel topik
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Egy hibát javít az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5592-es, WHQL aláírással rendelkező csomag nem is kínált mást.
-
Három hónap hajlíthatóval (de most macskák helyett Mazdák)
ma Negyedév eltelt, mióta letettem az iPhone-t. Jól bírom, csak egyszer viszketett a bőröm alatt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
barnam_
nagyúr
válasz
BigBlackDog #231306 üzenetére
Én a másik véglet vagyok, már vásárlás előtt letöltöm a kezelési kézikönyvet, és ha nem is A-tól Z-ig, de átolvasom
-
barnam_
nagyúr
válasz
barnam_ #230561 üzenetére
Közben kaptam tájékoztatást erről a garanciáról:
(ha jól értem, gyenge a németem) 210k km vagy 8 évig terjed, a következő főbb egységekre: motor, váltó, féltengely, differenciálmű, hűtő, üzemanyagrendszer, kormányzás, elektronika, komfortelektronika, kardántengely, fékrendszer, klíma, kipufogórendszer, biztonsági berendezések.
Munkadíjat 100%-ban térítik, anyagköltséget km futásfüggvényében, nálam ez 100k fölött 40%-ot jelent. A garancia feltétele hogy az autót a megadott szervizekbe viszed (Dello, Dürkop), értelemszerűen kopó alkatrészekre nem vonatkozik.Most 3 éves 160k km-el, legalább 3 évig tervezem megtartani, évi 10-20k közötti futással számolok - ez majd függ attól is hogy mennyi covid meg home office lesz
-
barnam_
nagyúr
válasz
MunezXBK #231325 üzenetére
Kereskedői garancia, írtam pü-t múltkor.
Viszont a következő kérdés, autó átírás No-ban: csak a lakóhely szerinti irodában lehet intézni, és mindenképpen kell időpont? Berlinben nincs már időpont nyárra...
Ahová időpont nélkül lehet menni az az ideiglenes rendszám - de nekem ugye állandó kellene. -
barnam_
nagyúr
válasz
macilaci78 #231550 üzenetére
Van olyan, amikor bőven van hely
Szerk.: Kép bal felső sarkában van a tartály
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
macilaci78 #231566 üzenetére
Egyszer nekem is cserélnem kellett a szivattyút. Régi ki, új be, ennyi
-
barnam_
nagyúr
válasz
macilaci78 #231569 üzenetére
Minden nem, de a szerelhetőség biztos szempont volt
-
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
By the way... most hogy újra veszélyeztet van, ez vajon azt jelenti hogy továbbra is érvényes a lejárt műszaki, okmányok, stb?
-
barnam_
nagyúr
válasz
Peter.70 #231660 üzenetére
Lehetne valami olyat bevezetni, hogy mondjuk 50% áron adják a havi BP bérletet, akár csak ideiglenesen is, hátha többen leteszik az autót.
Persze értem hogy nem csak Budapest létezik, de talán ott a legsűrűbb a forgalom, ott van a legnagyobb szükség az autók ritkítására.Hasonló példa a németeknél a 9€-s havi bérlet nyárra, amit az egész országban tudsz használni (megkötésekkel).
-
barnam_
nagyúr
Tegnap végre megkaptam a forgalmit a Mercihez a kereskedőtől, ha minden jól megy jövő héten már hozhatom az autót
Casco-t kötni fogok rá mindenképp, már csak a jégkár miatt is, de a LED-es fényszórók miatt valószínűleg egy sima koccanásnál is visszajön a biztosítás ára. -
barnam_
nagyúr
Gyors Google keresés alapján a legtöbb helyen elfogyott a 20 literes üzemanyag kanna
-
barnam_
nagyúr
válasz
rasotamas #232010 üzenetére
Sajnos túl sok ötletem nincs az alapos szárításon kívül...
Ha zárt helyen parkolnál, akkor mondanám hogy egy hétvégére legyen minden tárva-nyitva, de így nehéz lesz effektíven szellőztetni.Csak engem zavar az autók fehér vonalakhoz viszonyított pozíciója?
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
Én is bedobok egy autót véleményezésre: SLK 350
-
barnam_
nagyúr
válasz
MunezXBK #232117 üzenetére
Nem szűkítettem túlságosan a találatokat. Csak beírtam hogy Merci kabrió/roadster benzines 7 ezerig.
Egyelőre csak eljátszottam a gondolattal, hogy jó az automata C dízel kombi is, de jó lenne valami nyári autó is. Ennek meg kemény teteje van, bár szezonon kívül le tudnám rakni otthon garázsba.szerk.: távolság nem akadály, a mostani autóért is 350km-t mentem (700 oda-vissza), plusz ugye lesz még egy köröm amikor elhozom.
[ Szerkesztve ]
-
barnam_
nagyúr
válasz
focvis #232192 üzenetére
Ez annyira ronda, hogy menekülnék előle.
Pont a "takarodj előlem a g.cibe" üzenetet mutatja számomra, mint a legtöbb modern BMW a hatalmas vesékkel. Csak ez a hódpofa már nevetségesen ronda (ráadásul itt funkciója sincs, ha jól látom egy műanyag darab). (no offense a BMW tulajoknak, ízlések és pofonok)
A színe nekem is tetszik 👍 -
barnam_
nagyúr
Kicsit rákaptam most erre a roadster témára
De picike, könnyen elférne az utcán
-
barnam_
nagyúr
válasz
MunezXBK #232269 üzenetére
Értem. A 200-as motor túl gyenge, valami erősebbet szeretnék: 230 kompresszor vagy 320 szívó v6.
más téma, de örülök hogy C-t vettem E helyett, tegnap vettem át a lakás kulcsokat, a mélygarázsban láttam egy C kombit, plusz 20 centi (E osztály) már faltól vonalig lenne.
-
barnam_
nagyúr
-
barnam_
nagyúr
válasz
cappa72 #232648 üzenetére
& #232642 radi8tor & #232645 Tsebacsi & #232647 brumi1024 & #232655 tboy93: danke schön!
Ma már lemostam az autót, de mire beálltam az udvarba eleredt az eső. Van rajta 1-2 karc (akad olyan amit eddig is tudtam, akad olyan amit csak mosás után lehetett látni), de összességében szép állapotban van.Ma mentem vele kb. 900km-t, nagyon pozitívak a tapasztalataim. Kényelmes, csendes (170 fölött ez a téli gumi hangos, de holnap megy fel a nyári), a váltó szépen vált, klíma is jó, bár a bőrülésre elférne a szellőztetés. Teljesítményt illetően szerintem ez a 194 ló/400 nm a 9-es váltóval jó párosítás: padlóra visszavált és megindul, de normálisan közlekedve is lehet vele előzni. De nyilván az a hátbavágás érzés nincs meg mint a 350 CDI-nél.
A mai út fogyija 6,2l lett, cseheknél és szlovákoknál csak 135-140-el mentem, nem tudom mennyitől küldenek csekket. [kép]
Prága közelében tankoltam az autópályán egy MOL kúton, puruttya dízel átszámolva 734,3 Ft.
Szomorúan konstatáltam amúgy, hogy Brnotól keletre drasztikusan csökkent a közlekedési morál.. a prímet pedig az osztrák rendszámos magyarok/románok/stb vitték, akik az M1-en a baleset miatti dugót a záróvonalon abszolválták kikerülni
A németek is balfékek vezetés szempontjából, mert simán kijönnek elém ha 200-al jövök, de legalább nem villog és nem idegbeteg, megvárja amíg befejezem az előzést."Tech" tapasztalat:
- Android Auto úgy ahogy működik, bár sokadjára tudta csak elindítani kábelen, egy idő után pedig le is fagyott a kép WazenInkább használtam a gyári navit. Szerintem a telefon a ludas, rég nem vagyok kibékülve már ezzel a Rmi N10-el, Google Pixel 6 lesz a következő.
- van ehhez egy Mercedes Me app, amin keresztül tudsz szolgáltatásokat aktiválni, persze a legtöbb fizetős. Ilyenek vannak pl: [kép] [kép] [kép] [kép] Nekem a "gépkocsi beállítás" nevű funkció szimpatikus az álló fűtés távoli bekapcsolása miatt. -
barnam_
nagyúr
A gépkocsi beállítás csomagot megvettem, a távoli fűtés / szellőztetést használni fogom az biztos.
Skodáról jut eszembe (mivel sokat panaszkodtál róla), a tábla felismerő egész korrektül működik:
- kamera alapján figyeli a táblákat
- de az autópályán a felső kijelzőn lévő korlátozó táblákat nem ismeri fel
- és pl. egy 40-es tábla után ha nincs "sebesség korlátozás vége" tábla, akkor marad 40Viszont nem fékez le a táblán leolvasott érték alapján
-
barnam_
nagyúr
válasz
stickermajom #232736 üzenetére
Kereszteződésben nem gond, mert azt észreveszem
Viszont az autópályán kinn felejtett 80 / 100-as táblák után sokszor nehéz volt eldönteni hogy akkor most mégis mennyivel kellene menni. -
barnam_
nagyúr
válasz
focvis #232746 üzenetére
Na ez megoldotta, az alkalmazásonkénti akku kímélőt kellett kikapcsolni a Waze esetén
Viszont az érintő kijelző nagyon hiányzik hozzá, béna a középen lévő joystickal és touchpaddal navigálni. A kormány jobb oldali Blackberry stílusú érintő gombja nem működik AA-n
Felkerült a HK Ventus Prime4 is, nagyon csendesek. Mondjuk remélem tapad is majd, állóból kicsit nagyobb gázra könnyen megnyikkant. Ja és ez nekem peremvédősnek tűnik, nem? [kép]
-
barnam_
nagyúr
válasz
Tsebacsi #232739 üzenetére
Pár helyen én is hülyének éreztem magam, hogy kb én vagyok az egyetlen aki betartja
De csekket sem akarok fizetni..
Szlovákoknál volt kinn hagyott 80-as tábla a belső sávban (valószínűleg a korlátot javították, semmi bólya vagy terelés nem volt), ott szó szerint senki sem foglalkozott vele (én sem). -
barnam_
nagyúr
válasz
macilaci78 #233233 üzenetére
Helyismeret vagy tartalék kell az előzéshez
-
barnam_
nagyúr
Hétfőn vissza jöttünk Berlinbe a Mercivel, nem meglepő de ezek a Hankook Ventus Prime4 gumik elég halkak
170-180 környékén van egy kis szélzaj, de nem vészes. Nem mondanám túlzottan hangosnak, de nyilván kell helyet hagyni az E osztálynak is. Emlékeim szerint a W212-es E osztály csendesebb kicsit nagy sebességnél (igaz az limuzin ez meg kombi).
BC szerinti fogyasztás 5,6l volt óvatos gyorsításokkal (tele volt pakolva az autó), szlovák és cseh pályán 130-140, német korlátlan szakaszon 150-180 forgalomtól függően. Még 2 nap munkába is mentem autóval, így lett végül 1048km összesen 5,45-ös fogyasztással.És tegnap végül aktiválták a Mercedes Me szolgáltatásokat is, tudom nézni a napi fogyit telefonon
[kép] + nyitni zárni az ablakokat meg ajtót távolról (kérdéses hogy van-e értelme), de ami tetszik az a távoli szellőztetés. Munkaidő vége előtt bekapcsolom fél órával, és nem forró az autó belsejeAndroid Auto továbbra se működik normálisan, Wazen* kívül semmi se hajlandó elindulni kb.. YouTube Music, Tunein, Spotify.. de erről szerintem ez a fos Xiaomi tehet (MIUI13 óta használhatatlan).
*Az is lefagy időnként. Megvettem a gyári navihoz a forgalom figyelést, az legalább stabil. De törne le a sváb mérnökök keze akik megtervezték ezt az infotainment rendszert 2017-18 körül érintő kijelző nélkül
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Nők, nőügyek (18+)
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Bittorrent topik
- Raspberry Pi
- Gaming notebook topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...