- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
EQMontoya #143144 üzenetére
Az a V6 egy Opel V6 az Alfában, igazán jó hang abból aftermarket kipufogórendszerrel fog kijönni. Van belőle Q4 is, az legalább hajt mindenhol, de az aztán pláne ritka. Úgy pedig már 1740 kg (facelift után 1660). 2008 után van Q2 V6, az csak elöl hajt.
Újabb IS?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
EQMontoya #143146 üzenetére
Szóval mindenképpen kombi kell? Dönthető ülésnél leragadtam (E92 miatt főleg), azt azért tudja a legtöbb szedán is.
IS-ből nem volt dönthető üléses, nem egyszerűbb azt átpakolni ha volt?159 V6 Q4 7,2 alatt van 100-on, nem rossz. Hasonlóan motorizált E91 sem könnyebb (328Xi 1710 kg), cserébe van választék motorok terén!
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
EQMontoya #143149 üzenetére
Vannak problémák, nagyrészt bosszantó apróságok. De nem mindegy sem a motor, sem az évjárat. Célszerű facelift utániakat keresni, azok a sok változtatáson túl, könnyebbek is (2008).
2.4 JTD-nél hengerfejjel vannak gondok, de azon is változtattak.
Ablakemelő műanyag vezetőpöckei eltörhetnek (érdemes cserélni mind a 4-et egyszerre, 15e Ft körüli összeg + a művelet).
Hallani rugótörésről is, de azon is változtattak X évjárattól már a cserélt rugók vannak (10 cikkszámon vannak rugók, felszereltségtől, évjárattól, hajtástól és motortól függően).
JTS-ek közvetlen befecskendezésesek, mindegyik Opel motor.
M32-es váltó szintén problémás, az is az Opeltől jön.Érdemes olvasgatni az Alfaamoret 159-re szűkítve.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
stickermajom #143469 üzenetére
Akkor ez sem állja meg a helyét.
Bár arra kíváncsi vagyok, hogy mi alapján határozza meg, hogy mivel utazom."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Nem ertek hozza, de 100%-ra az alapjan sem tudja megmondani. Soroksarin vegig tudok menni fekezes nelkul, gyakorlatilag pont ugy mint egy 23E/223M.
Na meg nekem teljesen mindegy, nem vagyok hajlando bemenni a varosba autoval, ha ritkan megis arra van dolgom (meloba ritkan) akkor inkabb ulok az irodaban ket oraval hamarabb, 15 perc utazassal, mint dugoban egy oran at."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
#89309696 #143570 üzenetére
Mi szukseg a forgalmira egyaltalan? Ireknel es angoloknal nincs ilyesmi.
Kapsz a kormanytol vasarlas utan egy hajtott A5-os lapot, rajta adatokkal, a hajtott fele perforalt, amikor eladod az autot, akkor erre irod az uj tulaj adatait, feladod postan/beviszed szemelyesen es kesz. (Ennyi volt az atirasi procedura, igen, koltsegben is, max 2 euro a belyeg miatt).
De nem kell hordanod magaddal, sot nem is ajanlott. Ott az a k.va rendszam, hozza lehet tarsitani mindent. Rendor latja a rendszert, tulaj Lakatos Kevinszpészi, a sofor neve is az? Igen! Jo utat. Nem! Alljon csak oda felre.Alig varom, hogy csippet tegyenek a farpofamba es minden azon legyen, adokartyatol a jogsin at, a szemelyiig. Es nem kell cipelnem magammal semmit.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Magnum_ #143624 üzenetére
Ott a a biztositasra kell raraknod azokat a szemelyeket, akik vezethetik, raadasul nem kis koltsegert cserebe.
Egy forgalminal mennyivel kevesbe eletszeru ugyanezt eljatszani? Az en automat en, max az asszony vezeti, mas nem, de mondjuk megjelolnek szulot, testvert es egy-egy eselyesebb baratot, es letudva. Szerintem ez nem lehet akadaly."Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
Ami ebbol az egeszbol hianyzik, az az, hogy nincs macera az egesszel. Kinezel egy autot, megnezed a biztositast, ha ok megkotod, elmesz az autoert, varsz par napot, jon a papir es a neveden van. Ha megunod 2 het mulva, akkor ujra elolrol. Nem dobsz ki tizezreket az ablakon atirassal, eredetvizsgaval, uj forgalmival stb.
Most lett atirva a Bravo, 62e Ft es egy metert nem mentel vele, semmit nem csereltel le, szepitettel stb.
Szerintem, sokkal jobban lehetne serkenteni az autopark fiatalitasat ilyen modon.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Gsx-rr #143667 üzenetére
Két hete mentem az M0-on Kistarcsára, ment előttem egy német rendszámú Seat Alhambra (MK2), nulláson közlekedve még semmit nem tűnt fel, a körforgalom előtt már dőlt a füst a jobb hátsó kerékből, befogott a fék. Villogtam, dudáltam, integettem minden végtagommal, az meg hátranéz a tükörben, és elkezd gyorsítani.
Gondolom később a kocka kerék gurulási képességéből észrevette, hogy mit akartam."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Magnum_ #143714 üzenetére
Volt a családban két E46, már mind a kettő helyett E90 és E91 van, mind a két tulajdonos visszasírja az E46 általános minőségét. Kárpitok, burkolatok, aprólékosabb, igényesebb az E46. E90 csomagtérburkolata is gagyibb, kalaptartó alja sem burkolt (gondolom jobban felszereltekbe lehetett kérni).
F30 meg aztán tényleg más világ az E46-hoz képest. A benyomható felület a váltókar előtt, műszerfal közepén elég gáz, zörgő B oszlop borítás, sorjás borítások, műanyagok, középkonzol kemény részének az alja szintén, övcsat körül szintén.
De ez általános az autoiparban sajnos.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
gzbotii #144365 üzenetére
Vagy jövő tavasszal vagy ősszel lesz esedékes, előbb már nem fér bele, az idei nyaralási keretet már ellocsoltam jövő tavaszig
Tapasztalatokra (nem az ottanira, hanem az út szervezésével kapcsolatosan) kíváncsi vagyok. Europában tudom mit merre és hol keressek, de ez járatlan ösvény.
Nekem a szállás a legspórolósabb, úgyis korán kelek, későn fekszek, a kettő között járkálás, szóval egy ágy kell, pár konnektor és fürdési lehetőség.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
gzbotii #144790 üzenetére
Azért ez így nem pontos. A 150, 175 és 185 lóerősekkel nincs ilyen gond (ezek 156-ba és 166-ba kerültek, illetve Lybraba, Thesisbe).
A 159-ben, Fiat Cromában levő 2.4 JTD a 200 lovas, az érintett hengerfej problémákkal, de csak 2009. 05-ig, utána módosítottak a hengerfejen és a szelepeken is. (manuális váltóval 210 lovasak ezek)
Aki biztosra akar menni az 1.9-et vagy 2.0 JTD-t vesz.
Továbbá, egy hasonlóan motorizált E91 nehezebb, mint a 159."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Szoszo94 #145638 üzenetére
Én a P-be is kiszállva raknám, de legalábbis nagy terhelés nélkül. Futóműve válogatja, hogy kiszállva/kiürítve mennyire feszíti be a hajtásláncot, hosszlengőkaros, csatolt- hosszlengőkaros és sok multilink futómű is ilyen. Terheléskor távolodik az első hátsó tengely egymástól, ha akkor sebességbe van rakva, majd tehermentesítve az autó, akkor szintén tudja feszíteni a váltót.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
kisza25 #145843 üzenetére
Ez egy Polo.
En nyaron elejen toltottem fel a tartalyt, van meg benne 3 liter. Utalom locsolgatni, foleg autopalyan, ahol a frissen mosott auto tetejere felkuszik az a takony. Van mindenfele torlo a csomagtartoban, es ablakmoso is, letorlom amikor megallok es kesz.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
pècsimunkás #145890 üzenetére
Hol irjak ezt allitolag? Mert a Skoda maga is a C szegmensbe pozicionalja.
"Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Ősszel jönnek a Toshiba új, vállalati szegmensbe szánt merevlemezei
- Milyen routert?
- Ubuntu Linux
- Milyen notebookot vegyek?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Filmvilág
- RC modell földön, vízen, levegőben
- További aktív témák...