- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- BYD Atto 3 menetpróba
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Huami Amazfit Bip okosóra
- Indiai is kötelezővé teszi a Type-C-t
- Ulefone Armor 26 Ultra - sokat akar a szarka
Hirdetés
-
PC-re és konzolokra érkezik az Alkahest című akció-RPG
gp Az első trailer mellé sajnos megjelenési dátumot egyelőre nem osztottak meg velünk a fejlesztők.
-
Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
ph Eszerint az Intel Core Ultra 200V sorozata kilenc modellből, köztük egy Core Ultra 9-es példányból állna.
-
300 megapixelnyi kamera érkezett a Samsungtól
ma Az ISOCELL HP9 fő- és zoomkameraként is helytáll, a JN5 és GNJ árérzékeny mobilokba kerülhet.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Integrale
veterán
válasz
bányászpocok #140215 üzenetére
Es mi a trukk? Orszagut hosszan, nulla varossal?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
Egy kis néznivaló.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
Tsebacsi #141190 üzenetére
Az osztrak annyira elozekeny, hogy Olaszorszagban 3 oraja elozott meg korfogalmon belul egy osztrak X3-as.
Egy savos volt a korforgalom, elotte kilometereken izzadt mogottem, hogy megelozzon 60-as tablanal, (lehetosege lett volna ra ezer), majd a legjobb helynek egy korforgalmat itelt meg, aztan beallt az elottem halado seggebe bal szelre."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
MunezXBK #141605 üzenetére
Kinezet szubjektiv, szerintem messze a legjobb a kozepkategorias vetelytarsaival szemben, minosege mint egy F30-as BMW, Audi A4 minosegre megeszi reggelire mindet (C, 3, IS stb), de az az odavetett tablet meg az igenytelen racs keresztben, hazavagja az egeszet.
+ Neked hatranybol indul minden ami nrm VW termek. :D
hacki87:
Fiatalkatreszeken nezted? Ott adnak 30% kedvezmenyt koszoneskor. :)[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
Integrale
veterán
válasz
hacki87 #141626 üzenetére
A hegyalja nem a fiatalkatrészek.hu. Utóbbi a Natural Invest, 17. kerületben a Czeglédi Mihály úton.
Coyot: Biztos vagyok benne, hogy az enyém filléresebb, csak az alkatrész (gyári új) ami független a jelenlegi piaci értéktől.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
MunezXBK #141636 üzenetére
A3-ban egy lehajthato hitvany kis valami volt a ket napellenzo kozott, hasznos volt, de egy vekony muanyag lap.
Sorjas mufabetet, es lotyogo kesztyutarto egy 15 millos E osztalyban elfogadhato? Zorgo B oszlop karpit, sorjas kardanbox egy uj M4-en? Pontatlanul illesztett kasznielemek egy uj M6 GC-n?
A hiba es az igenytelenseg az hiba es igenytelenseg nemzettol fuggetlenul, ne legyen kettos merce.Kedvencem a 7 eves C-Max a haz elott, nagy nemet minoseg, es mozog az oracsoport (az uj ceges Fiesta oracsoportja ugyan igy mozgott), egy kemeny muanyagdarab a napellenzo, ami elvagja az ujjad az illesztesnel, elol puha, hatul kemeny ajtokarpit? :D
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
-
Integrale
veterán
válasz
Akula #142058 üzenetére
Nézz meg egy metszetet mondjuk egy Mcpherson felfüggesztésről. Van egy lengőkarod, aminek a kerék felőli oldala mindig alacsonyabb, mint a bölcső/bekötési pont felőli oldala, ez általában berugózáskor/kanyarodáskor lesz párhuzamos a talajjal különböző okok miatt.
Tehát ha berugózáskor lesz vízszintes, akkor ezáltal a nyomtáv is megnövekszik. (fogj egy hurkapálcát, világítsd meg felülről, és nézd meg a vetületét, ha vízszintes, akkor lesz a leghosszabb, ha ferde, akkor rövid).
A kerék nem maradhat mindig ugyan úgy, hiszen akkor jó, ha mindig a lehető legnagyobb felület érintkezik az úttal.
Továbbá van olyan is, hogy Ackermann geometria, kanyarodáskor a két kerék nem párhuzamos (felülnézetben), az ívbelső kisebb ívet ír le, mint a külső.
Fékezéskor többnyire széttartanak, gyorsításkor össze (ez függ a hajtás helyétől is).
Hátsó felfüggesztésnél van passzív kerékkormányzás is."Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
TRW, Kayaba, vagy Sachs lengescsillapito?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #142223 üzenetére
Ez az opcio nem jo, mert all az auto. Na meg a ketto Kayaba 18e Ft, nem penz erte, Sachs a gyari, de az nincs :(
Szoval lehet teszek egy probat a japanokkal, remelem nem lesz rosszabb a komfort.tboldi: allitolag kemenyebb, de te mit tapasztalsz?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
tboldi #142226 üzenetére
A hatsokat cserelem en is, 4 fovel mar erezni, hogy nem az igazi, bar muszakin azt mondgak, hogy bôôven jók, de zavar, hogy nem 100%-os.
Na mindegy, megrendeltem. Brutal Unixos kesvezmennyel az eredeti ar 30%-at kell kifizetnem.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Handràs Laptimingos videóját láttátok? Velem van a baj, vagy tenyleg alulmulja az eddigi szinvonalat is?
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
tboldi #142670 üzenetére
Teleraktam én is 100-assal (bő fél liter a különbség a 100-as javára fogyasztásban), csak a Shell. (Van 8 matricám, de motor már nem kell.)
OMV-nél tankoltam, mindig volt valami nyűgje az autónak, azóta azt kerülöm, Shellel minden szuper, ezért MOL-lal nem kockáztatok.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
molnarpeter #142675 üzenetére
Az elmúlt 30e km alapján mondom, mindig tele tankolom, 90%-ban Shellnél, és pár kivétellel mindig a Halleron, ugyanazon (Munez figyelsz?
) az oszlopon. Amikor 95-ös megy bele, akkor magasabb a spritmonitoros érték is, amikor 100 pedig ellenkezőleg. És rendszeresen fél liter körüli mennyiségről van szó.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
válasz
sutszi #142925 üzenetére
Nyugaton is talalkozol legalabb ennyi hulyevel, elbaszassal stb (persze kiveve Nemetorszagban, ott csak a torok es a roman a rossz). Ez nem Mo. specifikus dolog.
Ezt latod, ezt szokod meg, nyugatrol a negativ nem jon be/nem irjak meg, nem ertesul rola egy jelentos reteg. Itt a baj."Bad reklám is reklám too"
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPad Air 13” (M2, 2024) - a méret a lényeg
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Filmvilág
- RC modell földön, vízen, levegőben
- Macska topik
- Konzol Screenshot
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...