- Milyen okostelefont vegyek?
- Hatalmas külső kijelzővel és akkumulátorral érkezett meg a Honor Magic V Flip
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android szakmai topik
- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Honor 200 Pro - mobilportré
Hirdetés
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
gp A 11 bit studios különleges túlélőjátéka konzolokra is megjelenik majd.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz
Mágus2 #90874 üzenetére
Gondolom kemény felárral adták volna nagyobb motorral.
Ford esetén ha van 150 meg 180 lovas verziója azonos blokk esetén, ált 300at kérnek szalonban, de rögtön hozzáteszik, ismerős átprogramozza 50/60ért.Röno szalonban hasonlóan működnek, pedig ott a hardver is más..
eladó Kawasaki j300 robogó
-
EQMontoya
veterán
válasz
Mágus2 #90874 üzenetére
Hát az 1.4-es Octaviák (nem a tsi-re, hanem a 75 lovas szívóra gondolok) országaiban erre a kérdésre nem fogsz választ kapni.
Mert még ha kevesebbet is fogyaszt picit, akkor is, ha van 5+ guriga új autóra, akkor nincs havi 2000Ft plusz megtankolni és cserébe néha végrehajtani egy előzést?
A kérdés egyébként teljesen jogos, és ez valahogy csak felénk divat, Nyugatabbra simán vesznek alaposan extrázott kisebb autót, itt nincs ilyen.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz
Mágus2 #90881 üzenetére
Nekem a 2.0 dízel is kevéskének érződik, ha tényleg ki akarom autózni a futóművet egy családi kombiból.
Pályanapon voltál már vele?
Ott azért nagyon-nagyon hamar derül ki, hogy az utcára amúgy szükségtelenül durva IS200 fék (az IS300-on is ugyanez van, +100kg és +60 ló mellé...) is tud azért fogyni, hogy a szinte új 215-ös T1R pár kör után bizony már nyúlik, mint a takony... És persze szinte minden utcai futómű egy hintaló.
tomcsi:
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Integrale
veterán
válasz
Mágus2 #90872 üzenetére
Felmeri a sajat igenyeit, belenez a katalogusba, latja, hogy az kielegiti, valaszt es fizet. Vannak olyan piacok europaban, mint mar irtam Irorszag pont ilyen, magas az ado a nagyobb motoros autokra, elozes nem szempont (18000 km alatt ketszer eloztem, mastol meg nem lattam hasonlo manovert), terepviszonyok nem indokoljak a nagy motort, igy miert venne olyat?
Csak azert mert valahol europaban 10 millio fobol par ugy gondolja, hogy nemettrio es az ujauto csak nagymotoros kell, hogy legyen, kulonben villantas...Ha valakinek otthon sem kell tobb, akkor hajra, van lehetosege, boltba elugrani, meg hetvegen a nagyihoz nem kell nagy ero.
Persze amit irsz, hogy vasarlas utan mar csipsz, az egy masik kerdes.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
válasz
Mágus2 #90881 üzenetére
Min kell megsértődnöm? Nem jött át.
Esetleg, hogy kicsi a Golf? Épp elég kettőnknek, néha csücskös, mert a zasszony nem tud ésszel csomagolni.Kétségtelen, hogy jobb lenne egy E Class kombi, 6 hengeressel; vagy VAG vonalon egy a Golfnál nem sokkal nagyobb A4 Avant V6 TDI. Nagyobb autóba nagyobb motor kell, magas lesz a szervizszámla és az értékvesztés, biztosítás.
Szal' nekem a Golf egy elég jó kompromisszum. Jelenleg az a legnagyobb gondom, hogy tavaly tavasszal levittem a Balatonra a bringákat még a Saabbal; de nem tudom visszahozni. -
kisza25
félisten
válasz
Mágus2 #90876 üzenetére
az a baj, hogy új autónál az egyel erősebb motor 500eFt+ -al több
pl.: szóval megvan milyen autót szeretnél, abba megvan mi kell felszereltségben, ez mondjuk az én esetemben i20-nál az 1,25 16v motorral 3,4M ,
1,4 16v -vel , vagy 1.0 t-gdi-vel már 3,9/4M
van olyan motor amit bizonyos felszereltség alatt nem is választhatsz,
a másik, hogy nem alap motort választod, hanem pl i20/kia rio 1,4 16V/ 1.0 T-GDI 120 ló az már 4-4,15M, akkor már a kia ceed ugyanazzal az 1,4 motorral 4,15M, abból választasz egy nagyobb motort+ pár extrát már vehetnél ..... ki van ez találva
Qru: akkor meg továbbra is csakaszívómpi[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mágus2 #90979 üzenetére
Este elmentünk vásárolni és ott is a parkoló távoli szegletében forogtak a BMW-sek meg egy kék, Koppány kipufogós Cordoba.
Declare: Ez a pontos megnevezése. Kormiban nincs kézifék, csak gombnyomásra aktiválódó parkolófék, ami ha menet közben megnyomsz az ég egy adta világon semmi sem történik.
Viszont még így 5 év után is fedezek fel benne új dolgokat (lehet el kéne olvasnom végre a manualját?
). Most pl azt, hogy ha sötétben le van kapcsolva a fényszóró és felkapcsolom a sofőr oldalán a belső világítást akkor a kivilágítja a műszerfalat is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Mágus2 #90984 üzenetére
A 350 Nm-ből 100-at simán odaadnék egy rendes kézifékért cserébe...
mod:
Reaper: Milyen gumi van rajta?
Amúgy meg tudod adni hol újítattad fel a befecsiket? Kollégám Ceed-je összefosta magát...
Amúgy a középső diffi elko vezérelt, annak ha kiveszed a biztosítékát akkor letilt és fixen hátsókerekes lesz a tiéd. A Subaru is ilyen, csak ott fixen fwd lesz ha kiveszed a biztijét.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
válasz
Mágus2 #92057 üzenetére
Nem törött semmi, csak repedt
Vagyis de, a kicsi szívem törött össze.
Anti videóra: Lesz@rnám a komment szekciót, a mai trend (bárhol, nem csak idehaza) ha az ember beböfög valami negatívat/lealacsonyítót/személyeskedőt a videókhoz, majd röhög otthon a reakciókon (trolling). Az ilyeneket törölném, sz@runk a szólásszabadságra, a trollkodás nem kell a világnak, ez nem építő jellegű megnyilvánulás.
Szerintem ez nem lett rossz. Kis útifilm (Roadmúvi ahogy a tanult kollégák mondták) és nem több, én élveztem.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Qru
MODERÁTOR
-
-
Declare
őstag
válasz
Mágus2 #92944 üzenetére
Nagyon furi amugy. Olyan 1500 as fordulatig ugy megy a gyorsulas, ahogy elvarja az ember, aztan valami van 1800-2000 között....nehez leirni, egyszerüen megtorpan az auto....de ez nem turbolyuk szerintem, mert ha vadul gyorsitasz (nem padlo, de padlo közeli, akkor nincs ilyen torpanas). Baromi zavaro es fura volt az elejen, hogy finoman indulsz 0 rol a forgalom ritmusaban, aztan mindig, amikor ott valahol 2000 alatt van a fordulat megtorpan, de nagyon. Ha viszont nagy gazzal gyorsitasz akkor ez nincs
A Masik Passat az 2015 januari volt. Annak az egesz gazreakcio, meg gazpedal sokkal jobban adagolhato volt, nem volt torpanas egyaltalan, de az is ugyan ugy nem gyorsul jobban....viszont valahogy agilisebb volt.
-
Magnum_
nagyúr
válasz
Mágus2 #93150 üzenetére
tudom, tájékoztatott az eladó a 2 ajtóról, az első lököst meg ma viaszols közbenláttam, az talán még hollandiában volt (egyébként nem túl profi módon, és nem a színnel van baj)
Integrale: tied?
*szerk: gratulálok, ez durva vas
Sky: a Jetta patika, ez azért nem :-)
[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
Új hozzászólás Aktív témák
- Billentyűzet gondom van
- Viccrovat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Elektromos autók - motorok
- Limitált ideig már kipróbálható a The Alters PC-s verziója
- Elemlámpa, zseblámpa
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...