- Computex 2024: MagSafe külső SSD és Apple Lokátoros burkolat az MSI-től
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Felturbózott Edge 50 Fusiont kapott az Egyesült Államok
- Netfone
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Mobil flották
- Fotók, videók mobillal
- iPhone topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
it A jelentések szerint Musk arra kérte az NVIDIA-t, hogy a Teslának szánt AI-chipeket az X és az xAI felé irányítsa át. Idén 3-4 milliárd dollárt költhet NVIDIA hardverre a Tesla.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
Tali képek - telefonnal készültek, bocs.
A következőre majd kiviszem a kompaktot, vagy valami.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Skillet #38884 üzenetére
Körlámpás Inti azért jöhetne simán.
Kár, hogy kvázi nincs már belőle értelmes.
És hogy mondjuk az értelmesek árából már adnak mondjuk facelift utáni bukólámpás MR2-t, ami ugyan gyengébb szűk 20 pacival, viszont rwd és targa.Snoop-y: az STi-vel mi lett, elvitte a kiscica?
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz diablo1984 #38922 üzenetére
Hát vagy sport(os) autó, vagy automata...
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz brumi1024 #38928 üzenetére
EQMontoya: Lambo, Ferrari, McLaren? Egészen sportosak, de nem kaphatóak már manuálissal.
Azért az egy másik kategória, nekem a vezetési élményhez azért hozzátartozik a váltogatás.
Ettől függetlenül biztos eszement jó egy Ferrari, és kárpótol a vényolc üvöltése. Ugyanakkor élek a gyanúperrel, hogy elsírnám magam, ha N-be kéne rakni az automatát egy tisztességes gázfröccshöz a vár alatti alagútban.vilike: +1, én sem.
Nem véletlen, hogy egy IS200 vagy egy E46 320i-325i annyiba kerül, amennyibe. Nem a prémiumság az oka.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #38940 üzenetére
Azért ha sikerül 4 helyett 2-be váltani, ott van baj. Vagy a sofőrrel, vagy a váltóval.
Egyébként én pont azt szeretem a kéziben, hogy kontrollom van, dönthetek, hogy motorfékkel megyek, gurulok, magas fordulaton hagyom kigyorsításhoz vagy felváltok.
Szerintem akkor is beszorul szerpentinen a zabszem, ha az automata épp nem oda vált, ahová Te gondoltad...focvis: azért az 1.8 NB-t maximum RS oktávval takarítod a belsőből.
Nem olyan sok a 144 ló, de 1100 kilóhoz és a pici légellenálláshoz képest azért sok. Nem véletlen a 8 körüli 100-as sprint sem, a vége is bőven 200 fölött.
Az NC 2.0 160 lova meg végképp elég.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #38948 üzenetére
Mentem egy párral, családban van több. Ameddig egyenesen gyorsítasz, lassítasz, addig jók, tényleg.
Finoman pakolnak, és meglepően gyorsan.Gond inkább akkor van, ha hirtelen valami mást kéne csinálni, mint ami eddig történt, mondjuk 2-3 fokozatot visszaváltani, vagy mondjuk nagyobb fékezéshez kettőt visszaváltva motorfékezni. Ott azért van gondolkodás meg tanakodás.
Füllel váltogathatót nem vezettem még, az biztos jobb valamivel, főleg, ha tényleg nem pofázik bele, hogy mit csinálsz. Sajnos elég soknál volt az a kritika, hogy igenis belepofázik meg felülír.
Brumi: A 8-as időt az 1.4 TSI is tudja - gyári adatok alapján azért nem. Youtube-on sok mindent láttunk már. És ha még tudja is, az azonos gyorsulás közel sem elég kitakarítani valakit a belsőből.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz focvis #38947 üzenetére
Ahogy mostanság elnéztem, autópályán 1-2 komolyabb géptől eltekintve, mint a Tiéd, nagyobb Audik, stb., leginkább néhány hülye majom megy 160-nal, áttolva a gázpedált a tűzfalon. Tényleg nem értem néha az embereket, 1.4-1.6 szívó benzines autóknak miért kell 150 fölött tolni?
Az meg, amikor elkezd kivillogni az 1.6 H Astra a belsőből 140 körül, különösen mókás jelenet.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #38968 üzenetére
Lehetni lehet, persze, de ha valakinél 3km/h-val vagy gyorsabb, és láthatóan ennél sokkal gyorsabb nem is tudsz lenni akkor sem, ha két lábbal nyomod a gázt, akkor miért kell villogni meg beállni 30cm-re a másik hátsójába?
Ha valaki jön 180-nal, akkor még van az a szitu, amikor megértem, hogy villant egyet, mert nem akar lelassítani feltétlenül. De ha a sebességkülönbség marginális, akkor ez tényleg nem más, mint emberkedés.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Declare #38973 üzenetére
Persze, ha a seggembe áll, tud gyorsabban menni, de ha 100 méter távolságból annyi idő alatt ért utól, ameddig megelőztem az 5 kamionból álló sort, akkor kivarhatja a 6.-at is, mert elnézve a tempóját, addig kemény egy métert és 20 centit verne rám.
Az nyilván más, ha valaki 200m üres helyre b...ik kihúzódni, azért egy idő után én is villogok, de ha látom, hog az illető ésszerű határok között befejezi a manővert, akkor nem kezdem el levillogni és a seggébe sem állok bele, 20-25km/h sebességkülönbség gyorsan elkopik motorfékkel. Főleg, hogy a kulturáltabbak azért gyorsitanak is előzés közben, ha látják, hogy valaki gyorsan jön hátulról.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboldi #38995 üzenetére
Amugy altalaban nem szütymörögnek az emberek az utakon, hanem dinamikus a közlekedes a megyeben
BP-n kívül szerintem mindenhol tötymörgés van.
Miskolc, kétszer két sáv, külsőben 38, belsőben gepárdszédítő 40, kormány 10 óra 10 percnél fogva, enyhe patakok jelennek meg rajta a facsarási erőtől. Ülés koppra közel húzva, térd a nyakban, de így közelebb van a fejünk a szélvédőhöz, aztán döbbenetesen száguldunk. Eredmény: városi fogyasztás 11l az 1.4-es Thalia-val, mert minden 300 méteren megfog az 50-re hangolt lámpák valamelyike.
Én meg idegbajt kapok, és hiába villogsz, hogy legalább a külsőbe takarodjon ki, ha már nem megy, nem érti...Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz g4bb3r #39025 üzenetére
igaz hétvégén nem sok autó van az utcákon
Persze, mert hétvégén az összes hétvégi autós a Hungárián és az autópályák belső sávjában közlekedik. Najó, még az M7 3 sávos szakaszának középsőjébe is jut pár.
Ez olyan alapigazság, mint hogy a falak vasárnap reggel 7:30-kor a legpuhábbak, ezért fúr mindenki akkor.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Azért mókás látni, hogy az 1.6T Levorg pontosan ugyanannyit fogyaszt valós használatban vegyesben, mint Qru 2.5 szívója. Ezért megérte fejleszteni...
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Skillet #39072 üzenetére
Nagy +1.
Főleg, hogy az egy gyalogosok által is elég frekventált környék, ha a 2-es megállóba vagy a park elé esik, akkor most rács mögött gondolkodhatna ezen a manőveren. Kurvára nem volt okos. Nem is a 140 a baj, mert a csepeli gyorsforgalmin 800 méterrel odébb tolhatta volna, amennyivel jól esik, de kiválasztotta a legveszélyesebb helyet a környéken.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Új Cayman, szép, jól néz ki, a hangja is jó állítólag, de könyörgöm, mi kerül ezen 20 misibe?
Azért a 370Z több lovat ad alig több, mint fele ennyi lóvéért, és még 6 hengeres is.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
+1.
Mai story: reggel jövök be dolgozni, Rácz László utcán tartok a Hengermalom felé, a suli mellett / koli előtt az út jobb szélén álló robogóról leszáll egy csaj, majd lép egy nagyot befelé az úttest közepe felé. Duda, elhúztam balra, amennyire tudtam, de tényleg a szentléleknek köszönhette, hogy nem koppant a csípőjén a tükör.
Gondolom, nem is hallotta, hogy jövök, mint ahogy a topiklakók sem hallották a talin az IS-en, hogy jár.
Erre mi történik? Nem bocs, vagy ijedtség és odébbugrik, vagy valami, hanem a srác még visszadudált a robogóról, a csaj meg értetlenkedve mutogat... Miaf@sz?! Örülnél, hogy nincs bajod és kussolj.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Elektrosokk #39144 üzenetére
Én is gondolkodtam rajta, de be akartam érni emberi időben dolgozni.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
-
-
EQMontoya
veterán
Testvér, Te melyik univerzumban élsz mégis?
Valszeg itt azt látod, hogy egy tehetséges E92 sofőr járt néhány pályán. De ebből bárminemű következtetést levonni kár volna, csak nézz szét:
-Az elsőn az E92 egy másodpercen belül van az S2000-hez képest. Muhaha.
-A második már epic fail, E92 4 tizedre a 370Z-től!
-A harmadik meg igazi vicc, 135i és Focus RS, Audi S5, Lancer Evo van a környékén... könyörgöm, ez full más liga. Szerintem nincs az a slick, pályafutómű és tuningfék, amivel egy E92 330d Evo9 vagy Focus RS időt megy, bárhol.Nyugodj meg, egy GT86-tal bármikor megalázol egy E92 dízelt a ríngen.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Mondd már meg akkor kérlek, hogy hogy mehetne egy E92 S2000 vagy 370Z szintű időt?
De ha a nagy magabiztosságban sem megy, akkor engedd meg kérlek, hogy lehülyézzelek!Hint: már 0-100 időben is van 0.5-1s közötti hátrány, a kanyarsebességekről meg ne is beszéjünk.
Nincs az a vonalvezetés, amin egy E92-vel közelébe tudsz menni egy 370Z-nek, egyszerűen annyira más liga.
+50% teljesítmény, -100kg, és erre a célra épített futómű, fék.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
A stopper nem hazudik, csak Te.
Mert ezek nem tesztpilótákkal mért idők, hanem sejtésem szerint amatőrök vagy féprofik körözgettek valamilyen technikával.
A 135i sem japán, mégsem egy liga 330d-vel, de hiába ír Neked az ember bármit, nem zavarnak a tények.
Nyilván a +70 lóval és -100 kilóval nem megy sokkal jobb időt, mint egy 330d. Miért is benne, ugye?
A Focus RS sem zavart a képletben, ugye? Az is egy szar kis fűnyíró, nem?Képzeld, a múltkor a szomszéd lenyomott egy Ducatoval egy 330D-t. Utóbbi ugyan bealudt a zöldnél, és amgúy sem akart versenyezni, de hát a szomszéd nem hazudik!
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Óra topik
- Augusztustól PC-n is használható lesz a PlayStation VR2
- Gaming notebook topik
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Spórolós topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Politika
- Steam Deck
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs