- Samsung Gear S3 - második kör
- iPhone topik
- Mobil flották
- Yettel topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor 90 - modellalkat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: színes e-papírral tenné egyedivé a laptopok megjelenését az ASUS
ph Bemutatkozott a Dali koncepció a Zephyrus G14 csúcsnoteszeken, ami a testreszabhatóság új szintjét hozhatja el a hordozható masinák világába.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
EQMontoya
veterán
válasz gzbotii #35873 üzenetére
Legalább valami tisztességes difi van alatta?
Szerintem a megbízhatóságával sok gond nem lesz, a bódét azért átnézném, hogy mennyire rohad. Ha nem rohad, és hosszabb távra vennéd, akkor tisztességes üregvédelmet érdemes lehet aládobni.Ha megveszed, a napfénytetőt nézd meg rendesen:
-Nem rohad-e körülötte a tető?
-Működik-e szépen, nem akad?
-Nem ázik be?Elég szopás javítani, ha bármi baja van, egyébként viszont kurva jó cucc, én imádom.
És mindenképp próbáld ki, hajtsd meg egy kicsit, hogy mennyire érzed elégnek mókázáshoz az 1.6-ot.
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Nekem ismerősöm felkínálta a 929 coupeját. Ebben a színben.
Gyári napfénytető, gyönyörű beltér, 130e van benne, fényezés nagypapis, amúgy bódé egyben. Mindezt elég vicc áron, inkább az autó megmentése a cél, mint a pénzététel.
Hmm-hmm.Same rules apply!
-
-
EQMontoya
veterán
válasz raczger #35931 üzenetére
Itthoni autópályán is inkább csak a külföldiekkel volt gond.
Hát, szerencsés napot foghattál ki, erre nem tudok mást mondani.
rvilike: szerintem meg a jó autózás alapvetően a harmónia kérdés. Persze, lehet vitatkozni, hogy a plusz lovak vagy a sperr, de szerintem igazán jót akkor fogsz autózni, ha a futómű, a váltó, a hajtáslánc, a kormány, a fék összeáll egy olyan egységgé, amiből egyik sem lóg ki túlságosan semerre és összhangban van.
És ezt tudják nagyon jól a kis roadsterek, akár egy MX-5, de nyilván az S2000 és a Boxster is.
A vezetési élmény nem írható le számokkal, maximum találhatunk itt-ott korrelációt.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Illetve érdemes drágát venni bele? (orsam N B) Mert fényerőre igen jónak írják de tartósságra egy hulladék.
Honnan szeditek ezt a f..ot?
Te vagy a tizedik ember, aki beírja a topikba, és szeretném tudni, hogy melyik orákulum nyilatkoztatta ezt ki ilyen hathatósan.
Nekem lassan két éve van benne a kocsiban, az alatt 40k ment bele. Nappal is lámpával közlekedek. Köszöni, ég.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
És mi pénzt költenek erre az emberek?
Fogott egy IS200-at, és ahelyett, hogy élvezné, alápakolt egy malomkereket, arra vett heroin áron gumit és telibe fényezte. Ez úgy alsó hangon 600k ráköltés, hogy kapjon egy élvezhetetlen autót.
Mondjuk a szín nem lett rossz legalább.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz bandus #36148 üzenetére
63 g/km kibocsátás. az nem rossz.
Nem is rossz, de nem is különösebben jó. Mert az köztudott, hogy a villanyautók hatótávja hidegben és melegben is feleződik a hűtés meg a fűtés miatt. Persze még úgy sem rossz, de nem olyan nagy durranás.
Az viszont tuti, hogy az erőmű sokkal kevesebb NOx-ot és hasonló szart pufog ki aránylag, mint bármelyik autó.
A CO2 kibocsátásnak meg nyúlfaroknyi része az autóipar, szóval ez amúgy egy tömény bullshit.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Mágus2 #36177 üzenetére
Nem mén ám az olyan könnyen. A kínaiak a földfémek bányászása okán mongólia egy részét lakhatatlan posztapokaliptikus sivataggá változtatták. Ebből van a cuki kis napelemed.
Fincso, ugye? Nyami!
Egyébként az atomenergia is sok szempontból olyan, mint a gyorshajtás: nem a sebesség öl, hanem a hülyeség.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
-
EQMontoya
veterán
válasz pocokxx #36346 üzenetére
Online gyorsan vonasd ki az autót a forgalomból ideiglenesen, mert különben fedezetlenség miatt meg fognak b@szni.
Utána nyugi van, majd kapsz a banktól törzskönyvet, de nem is a törzskönyv a lényeg, hanem a banktól származó igazolás, hogy a hitel kifizetésre került és eladható az autó. Ez utóbbi mindenképp kelleni fog.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz Bull Boss #36360 üzenetére
Ha már mindenképp ilyet akarnék csinálni, megkérnék 3 markos legényt, hogy emelje meg valamennyire a húzandó autót, hogy könnyebben csússzon a kézifékkel megfogott kerék.
Aztán ha motorfék is van, ami fogja az első kereket, akkor küzdős lesz a dolog.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Napi gyökér: golf 2 gtdi (igen!), tipikus smokecharm paraszt: ültetve, nagyfelni, chippelve, rohadt nagy fekete füsttel.
Tolta neki a srác rendesen, aztán lámpánál gondolta, hogy majd megmutassa ám nekem, hogy nagyonmegy.
Esőben, fwd dízellel a sperres IS200 ellen.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #36578 üzenetére
+1, nálunk is volt egy tesztautó, szerintem elég oké a belfér.
Anyagok is normálisak a legtöbb helyen, össze is van rakva.A legnagyobb baja szerintem az exponenciális függvényt mintázó övvonal, ami miatt hátul elég klausztrofóbiás. Sajna, ez a mai divat.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz SzlobiG #36594 üzenetére
Viszont azt meg nem értem, hogy minek akartak versengeni velük, közép kategóriába jók voltak.
Hát ezaz.
Árban is inkább a Passat, Mazda6, és hasonlók szintjén voltak, ott meg szerintem teljesen rendben volt az az autó.
Én inkább a fordítottját nem értem: miért vesz valaki meg egy A4-et meg 3-as Bimmert manapság tizenmillákért?
A régiek tényleg adtak valami pluszt, de egyrészt a középkategóriában már nagyon feljöttek anyagminőségben a "kommersz" autók is, azért egy jobban felszerelt Passat beltere már elég frankó.
A prémiumokból közben eltűntek a hat hengeres motorok, eltűnt a vezetési élmény, egy értelmes hátsó hajtás kéziváltóval... Igazából semmi olyan nincs, amit nem adnak a középkategóriában, max kicsit szebb a bőr meg több hangszóró van a bose hifiben, de ez nagyon nem mozgat.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz rbalint88 #36608 üzenetére
Mágus: Mazda3-BMW1-2, Mazda6-BMW3-4 a párok.
Hát, szerintem azért ez sem állja meg a helyét.
A BMW valahogy most pont a méretosztályok között van, vagy mindenhol kicsit nagyobb.
A 3-as Bimmer nagyobb, int a Mazda3, de kisebb, mint a Mazda6.Egyébként nincs 1560kg a 6-os Mazda, az 1460-as adat reálisabb.
Az alapmodellnek tényleg 1250 körüli önsúlya van, és nincs az az Isten, hogy 3 mázsa extrát belepakolj.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz roberto211 #36753 üzenetére
Jaja, korához képest nagyanyám is jó állapotnak örvend, hála az égnek.
Viszont így, 79 évesen azért nem biztos, hogy beültetném az IS-be egy jávorszarvas-tesztre.Ugye érted a problémát?
Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
válasz kalmanchris #36785 üzenetére
Talán egy hete egy 1.3-as régi stift próbált legyorsulni.
Nem tudom, mi volt az elképzelése.Same rules apply!
-
EQMontoya
veterán
Ez alapján nem győzött meg az új Type-R
Persze, megy, mint a barom, de borzalmas a hangja és nagyon ideges féktávokon.
Same rules apply!
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs