- Yettel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Azonnali mobilos kérdések órája
- A Qtek két új, nagytudású okostelefont mutatott be
- Magisk
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
ma A TWS füles képmozaikot, a Watch FE ártippet kapott.
-
Computex 2024: új utakra lép a Fractal
ph A számítógépházak mellett headsettel és gamer/irodai székekkel is előállt a svéd cég.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #76713 üzenetére
Nem olyan gyanús, mert a súly és lóerő csak két nagyon apró része egy elég komplex fizikai rendszernek. A merevebb kasztni (kevesebb energia vész el a váz pillanatnyi deformálására), a futómű, a motor szélesebb ideális erőátadó tartománya, a gumik összetétele, az alaktényező, stb. Még azt sem lehet mondani, hogy egy 15 évvel ezelőtti RWD-nek olyan nagy előnye lenne egy FWD-vel szemben, mert 15+n évvel ezelőtt teljesen reménytelen volt olyan komplex rendszereket modellezni, amit ma egy okostelefonnal megoldasz.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz t72killer #76823 üzenetére
Az a matchbox is 2 tonna, 1600kg-ot az előző gen is elhúzott a katalógus szerint, ez pedig nehezebb lett annál. Nem tudom mennyi lehet az a hajó, de meglepődnék, ha 2 tonna felett lenne.
Ha meg a motorra vonatkozott a matchbox jelző, akkor az is mellément, ezek viszonylag alkalmasak a gyors odébbparkolásra. A 6-os motorkínálata ott kezdődik, ahol a vontatásra népszerű Touareg végződik (kivéve 5.0 TDI), a spórolós változat tud 620 nyúlmókust.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #76937 üzenetére
Neki van igaza, nem fix 30 ezres intervallum van, hanem akár 30 ezres. Nagyon nagy a különbség. [link]
(#76941) kisza25: Az lehet, hogy abban az esetben épp annyira jött ki/nem túlzottan érdekelte a szervizest a dolog, de a hivatalos álláspont az, hogy akár 30k km tehető meg. A BMW pl egyszer sem 30k-nál szólt, mindig pár ezerrel előtte.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Snoop-y #76982 üzenetére
Profitorientáltak ők is. A legtöbb user abból, hogy a motortérben mi és mennyi műanyag van nem sokat érzékel (pontosabban a prémium érzést nem befolyásolja), és ha szépen be tudják lőni az élettartamot pont gariidőre, akkor még jól is járnak a későbbi szervizelésekkor. A nyugati használatot tekintve az első user jól jár, a második meg már úgy veszi, hogy ismeri a szervizárakat. Két legyet egy csapásra.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #77120 üzenetére
A facelift óta 18d felett mind ótomata.
Én pont fordítva: lábujjheggyel fékezek, sarokkal adok gázfröccsöt - bár mostanában leginkább sehogy, mert nem csavargathatom még nagyon a lábam.
(#77119) Qru: Ezeknek elsőre sunyi a féke. Regeneratív, a pedálút elején nem harapós, még kevésnek is tűnhet, rányom az ember jobban és ezzel nagyon hirtelen kezd mozgási energiát hővé alakítani az a 2 tonna.
-
brumi1024
veterán
Na igen, az Xdrive a hátsó képből derül ki - de abból az is, hogy 2015+.
"Viszont jó pont a bmw-nek, hogy ott figyel a műszerfalon az olajhőfok mérő."
Jaja, az 1-esben még vízhőfok sincs (az M140i-ben sem). Mondjuk nekem 2 év után esett le, hogy az az olajhő és nem a víz, sose a piktogrammot néztem, csak furcsálltam, hogy 10 fokkal offsetelve lenne az optimális vízhő?
De ez az autópályán max 100-110 kikészítő.
Na az tényleg az lehet, főleg egy ilyennel, ezeknél tényleg 180+ a kényelmes utazótempó.
A kitakarás hibátlan, kicsit lehetett volna még nagyobb az a téglalap.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Ezeknél mindig azon gondolkozom, milyen lesz majd ha elemet kell cserélni a küszöbben. Nem egyszerű azt onnan felszedni.
Ilyet amúgy az enyémhez is lehet venni, a hülyének is megéri. Ja ez csak 1 pár, ha hátulra is kell akkor duplázódik az ár.
Ami kéne az 5-ösből, az a külső kilincsvilágítás (belső van), azt az összes BMW csinálja világításcsomaggal.
-
brumi1024
veterán
A képekre én is kíváncsi lennék, ha nem titkos.
Egy diszkrétebb darab, mint pl a quattro feliratos nem zavarna, de csak ha "ingyen" lenne (mondjuk világításcsomag része). De az, amit a BMW ad, ha nem ezt a csomagot kéred, na az nagyon nem menő. Van az a mondás, hogy amire rá kell írni, hogy luxus az...
-
brumi1024
veterán
válasz Speeedfire #77196 üzenetére
Épp azt mondom, hogy nem tetszik. A régebbi CC-k túlságosan Passatok, az Arteon meg olyan áron megy, hogy annyiért sokkal inkább egy 4-es vagy A5, mindkettő jobban néz ki és valószínűleg (az Arteont nem próbáltam) jobb is őket vezetni.
-
brumi1024
veterán
válasz kisza25 #77262 üzenetére
A4 vs Jetta abból a szempontból nem jó páros, hogy az A4 egy méretosztállyal feljebb van. A3 sedan ~ Jetta.
Nem a VW vs négy karika a lényeg. Ülj bele egy A4-be, nyomogasd végig, majd tedd meg ugyanezt egy Passatban, lehetőleg azonos felszereltséggel - nem lesz több kérdésed. Én G6-ról váltottam A3-ra, oké, az A3 jelentősen magasabb felszereltség, de minőségben is nagy volt az ugrás.
Nem érdemes a full fapad modelleket nézni, azok tőlünk nyugatra csak azért vannak, hogy lehessen mondani szép alacsony indulóárat. Vannak "kötelező" extrák, amiket a kereskedő is javasolni fog. Az más kérdés, hogy itthon sokszor csak az emblémáért veszik az autót, és teljesen mindegy, hogy a Xenon sem fért bele az A6-ba.
(#77277) Declare: Astra 200 ló: az csak egy 1.6-os turbó lesz elsőkerékhajtással, okosított csatolt lengőkarral, ezzel szemben a 3er kérhető 3 literes sor6-tal, hátsókerékhajtással, adaptív 5 lengőkaros futóművel. És vezetni sem épp ugyanaz a kettőt, annak ellenére, hogy mindkettő alkalmas a kényelmes A-ból B-be jutásra. De ugyanitt jön a képbe egy Juliska is.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz Elektrosokk #77286 üzenetére
A Miatan van két nyitható ablak. Egyéb kérdés?
-
-
brumi1024
veterán
válasz EQMontoya #77343 üzenetére
"De az, hogy még a csomagtérbe is mindenféle motorok vannak, meg hogy 1M+ egy ledes fényszóró egy mai prémiumhoz, az azért valahol agyrém, túlkomplikált megoldások tömkelege, amik nagyon keveset adnak hozzá az életünkhöz, cserébe jelentősen rövidebb ideig üzemben tartható autókat kapunk."
A LED-re: Pont ez a része a "filléres" technika, csak jó sokat el lehet kérni érte, mert bonyolultnak tűnik.
Futófényes index? Címezhető ledszalag és egy normális diffúzor elé - otthonra 12k-ból és 200 sor kódból kihoztam 8 méter ilyen szalagot, ami tud jelenleg 30+ effektet, Wifin kommunikál egy MQTT brókerrel (olyan mint a HTTP csak erre sokkal hatékonyabb).
Mátrix LED? Kamera és ügyes képfeldolgozó algoritmus. Ebben az algoritmus a nagy érték, de az nehezen hiszem, hogy indokolná az ekkora felárat.
-
brumi1024
veterán
válasz Martin97 #77319 üzenetére
- Mennyire nézik rossz szemmel arrafele, ha valaki kocsiban alszik? Illetve az ottani kutaknál is van
mosdó/zuhanyzó?Én nem tenném, de ha átérsz az országba meglátod. Nagyon más világ. Mosdó van, zuhanyzó már ritkább.
- Aki járt már arra attól kérdezném, hogy milyenek az utak, illetve az árak arrafelé?
Az utak nagyrészben korrektek, vannak meglepően jó részek, meg vannak kevésbé optimálisak is. Összességében teljesen vállalható, a tábláik viszont teljesen véletlenszerűen lettek kihelyezve, a szabályok opcionálisak (duplazárónál a szembe jövő kapaszkodósávban simán előz mindenki, olyannyira, hogy 2 nap alatt te is rászoksz), a rendőr pedig csak és kizárólag azért van, hogy büntessen, de kis szerencsével megúszható a dolog. Ja és számíts bármire az úton, de tényleg bármire. A sziklaomlás táblát pedig érdemes komolyan venni, nekem ebből hazafele volt egy majdnem karosszériást igénylő manőverem.
Árak: Olcsóbb, mint itthon. Tankolni viszont csak nagyobb, nevesebb kútnál érdemes. A kisebb kutaknál nem igazán hivatalos a beszerzési útvonal és magasabb a víztartalma a nyálnak, mint ami optimális lenne.
-
brumi1024
veterán
Ez az Astrára meg a Focusra igaz is, a Golfra nem. Egy manuális 150 lovas TFSI Highline felszereltséggel és egy szál nagynavival 7,4. Ebben 16-os felni van, nincs metálfény, nincs sötétedő visszapillantó, nincs radar, nincs esőérzékelő, nincs ülésfűtés, halogén a lámpa. Ha csak ezeket berakod már 8,7-nél jársz és ez nagyon messze van még a fullos felszereltségtől, a vezetéstámogató extrák közül még semmi nincs benne, amit az Astránál már 7 alatt megkapsz.
(#77461) Tsebacsi: Ha nem 3 hengeres 3-ast akarsz, és újonnan, akkor az inkább 12-13 lesz minimum. A4, C osztály dettó. Egy normálisan felszerelt 120i lesz 9-10 körül.
(#77479) EQMontoya: Az szép
(#77484) Saint_: Szépen viszik fel az árakat.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Az 518 a belépő, az 520 már néhány éve ~200 ló, az nem éppen ugyanaz a kategória, mint a 318 (/régi 316). Ha az alulmotorizált, akkor az E39 530d is, elég hasonlót mennek.
(#77487) lenko: Nem tud mit tenni, ha nem kell neki 170 ló akkor csak 3 hengeres opciója van, vagy dízel.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz szőröscica #77542 üzenetére
A user hitét. Beraknak egy race feliratú színes dobozt és a többit a kedves vevő bemagyarázza magának.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
-
brumi1024
veterán
válasz Tsebacsi #78001 üzenetére
Mire eljut ide a kisTesla már az összes gyártó kijöhet a konkurens modellekkel. Ha most leteszed kint az 1000 dolláros foglalót 2019 előtt nem látsz belőle autót.
(#78000) footy: "Led fenyszoro es navi is kemeny penzekbe kerul" - Ebben mi a meglepő? A kompakt prémiumokban 1 millió körüli extra a nagynavi.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Szerintem itt a hozzáállás lehet a különbség: az Audi is (csak hogy azonos kartellben lévő társaságot említsek ) alaposan extrázva adja az e-tronjait, de ott ezek az adott modell S megfelelőjével vannak közel azonos szintre téve. Az i3 viszont teljesen egyedülálló modellként van kezelve.
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #78142 üzenetére
Ez visszanyal: azzal, hogy valaki 130-cal halad folyamatosan a belsőben (mert annál többel senki nem mehet) szigorúan betartva a szabályokat már maga is egy szabályt szeg, nem tesz eleget a jobbra tartsnak. Kicsit paradox ez a szabályszegés-mutogatás.
Szerintem sokkal reálisabb és kevésbé balesetveszélyes hozzáállás lenne, ha mindenki a rendőrre hagyná a szabálykötelezést és általánosan ismert fogalommá válna a jobbra tarts.
(Keresztbe nem mehet, tiltja a kresz. )
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #78148 üzenetére
Persze, ezzel nincs is baj, de általában egyáltalán nem indokolt a nem kisorolás, az M7-esen simán lehetne tempomat 130-cal közlekedni hétvégente a 3 sávos szakaszon, ha nem az a gondolat lenne a fejekben, hogy "a szélsőben csak kamion van, nekem kiharcolt és jól megérdemelt helyen van középen/a belsőben, felőlem akár piros hó is eshet".
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #78150 üzenetére
Nem, épp ezaz. Ha üres a külső, neked akkor is kötelességed (ha már ennyire szabálytartóak vagyunk) kisorolni a szélsőbe, ha 380-szal mész, és nincs az országban ennél magasabb tempóra képes autó. Ez a jobbra tarts lényege, ez nem akarás kérdése vagy azé, hogy a másik úgyis szabálytalan. Az nem indok, hogy nincs kedved figyelni, az 5 perc múlva előzni fogok nem folyamatos előzés.
Az a 3 sáv a párhuzamos közlekedésért van odatéve, nincs 60 km-nyi emelkedő ott.
Nem véletlen rakták ki 60 km hosszan a nyilakkal és 180-as betűmérettel rendelkező jobbra tarts táblákat, az autópályakezelő is tudja, hogy itthon képtelen az egységsugarú autós normálisan autópályázni.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz bitpork #78154 üzenetére
Az a baj, hogy általában az 5 perc múlva lehet, hogy lesz nálam lassabb már elég indok a középen alvásra az M7-esen közlekedők 90%-ának.
"(megengedett határon belül!)"
Indok nélkül senkit nem tarthatsz fel. Más szabályszegése semmilyen szinten nem jogosít fel téged a szabályszegésre. Ez a másik probléma.
Egyébként meg minek? Miért akarja a bácsi az ezres vagyonőrrel 100-as tempóra késztetni a Panamerást? Majd ő megmutatja? Ha lesz egy leheletnyi hely, úgyis elmegy jobbról, ezzel csak a balesetveszélyes helyzetet segíti elő. Be kell venni a lesz.romtablettát és hagyni elmenni, amint ezt biztonságosan meg lehet oldani. Soha nem tudtam megérteni ezt a mindenáron megmutatom viselkedést...
(#78156) bitpork: Erre pedig vilike megoldása lenne a jó, de ezt kevesen csinálják, sajnos. A németeknél például megy.
[ Szerkesztve ]
-
-
brumi1024
veterán
válasz Skillet #78213 üzenetére
Ez egy P100D, gyorsulást tekintve a 2. leggyorsabb stock autó, 2.28-at mértek nála.
Doki16: Osztrákia nem ződkártya köteles. Nem árt, ha nálad van (mert mondjuk korábban igényeltél), de ezért nem érdemes pluszenergiát befektetni. Rend éber őre tőlem még sose kérte.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
Ma baleset volt valamikor 7-8 közt, azért volt lezárva.
"akkor a Margit hídtól a Műegyetemig lehet menni majd folyamatosan, és "csak" ott kell felmenni?"
Az én értelmezésem szerint az alsó rakparton mind a két irányba lehet haladni változatlanul, a Petőfi híd előtti és utáni (ez már a Lágymányosi híd) feljáró is használható, a Petőfi hídnál lévő lejáró viszont nem (ez van a cikkben a képen). Tehát a Petőfi hídnál lemenni nem tudsz, csak előtte a Lágymányosinál és utána jóval odébb, a Halász utcánál.
Új hozzászólás Aktív témák
- DIGI kábel TV
- Yettel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen processzort vegyek?
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen