Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
donki
aktív tag
Nem lenne rossz ez a játék, ha a kardozás és nyilazás nem lenne ilyen bitang nehéz. Nyíllal célzás közben a karakter keze úgy remeg, mint egy idült alkoholistának. Egy szarvast 10 lépésről 10-ből 2szer találok el.
A kardozás is baromi nehéz, de az még hagyján. Az egész harcrendszer egy ellenfél ellen lett kitalálva, de a harcok többségében viszont több ellenfél van.
Minden egyes harc 80 százalékban a szerencsén és visszatöltögetésen múlik és csak 20 százalékban a tudáson.
Máskülönben jó játék.
Én defaulton hagytam a grafikát (ami nálam gtx980-nal high) és minden jól megy. Párszor már előfordult, hogy újra kellett indítanom a játékot végtelen töltőképernyő miatt, de a beleélést számomra jobban rontja, hogy sok harcot 2-3-szor le kell játszani mert olyan nehéz. -
donki
aktív tag
Minden harcban gyengének érzem magam, ezért most már folyamatosan harcolok, hogy fejlődjenek a skillek, de így még nyomasztóbb, hogy milyen gyenge vagyok. Egyébként a több ütéses kombókat hogy lehet elsütni? Nekem minden ütésemet hárítják.
Amúgy ez a játék szerintem sok szempontból hasonlít a witcher 3-ra és nem kevesebbet állítok, mint hogy szerintem ugyanolyan jó.
Kérdés: páncélos ellenfelek ellen inkább baltát használjak? Észrevehető a különbség?[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
Odáig rendben van, hogy többen támadnak rám, de az már nem, hogy minden ellenfél egy kurva nagy mágnes, ami a kurzort magára rántja, és csak kínszenvedés árán lehet jobbra vagy balra fordulni. Ennek az égvilágon semmi köze a realizmushoz, ennek a béna irányításhoz van köze.
-
donki
aktív tag
Az odáig rendben, hogy van perfect block, de nekik is van. Van, hogy 10 percig tart leamortizálni egy ellenfelet.
A kombinációkkal meg az a problémám, hogy
1. még kétszer se tudom egymás után eltalálni az ellenfelet, mert kivédi, hát még háromszor vagy négyszer
2. a legtöbb kombináció tartalmaz egy középre szúrást/ vágást, ami hihetetlen precizitást igényel. Az odáig rendben hogy bal, jobb, föl, le, de középre nagyon nehéz. -
donki
aktív tag
Közép az a szúrás? Ha szúrok az középre megy, mindegy merre tartom a kardot? Amint hazamegyek kipróbálom!
-
donki
aktív tag
Én már belejöttem a harcrendszerbe és nem kell ezer évet kardoznom, hogy bárkit leöljek.
Az alábbi felismeréseket tettem:
- Rattay mellett a fegyvermesterrel addig kell gyakorolni, amíg az erő, ügyesség, kardvívás, védekezés 10 fölé megy. Amíg ez nincs meg, el sem érdemes kezdeni kalandozni.
- Soha, egyetlen egy kombót sem sikerült még ütnöm, harcban szerintem felesleges is ezzel próbálkozni.
- Perfect block és master strike is időpazarlás, kizárólag az élvezet kedvéért néha-néha.A módszerem a következő: aggresszívan közel megyek az egyik ellenfélhez és azonnal védekezek egyet (ami ilyenkor dulakodás kezdeményezését jelenti) majd azonnal rúgok egyet. Ezzel hátrapenderítem, ami egy kicsit sebez rajta de ami még fontosabb: elég időt ad nekem, hogy egyet vagy kettőt beleüssek (15. szint környékén jó fegyverrel ez a kettő ütés elég is ahhoz, hogy megöljem). Legjobban a rövidkard + pajzs kombót szeretem, akár 10 ellenfelet is felszeletelek egyszerre.
-
donki
aktív tag
Ahogy írtad, kombózni nem könnyű. Közel menni viszont, majd védekezni/rúgni, amivel 100%-ban hátratántorítod az ellenfelet, hogy 100%-ban bevigyél neki néhány ütést amitől meghal, elég könnyű.
Fontos, hogy összekapaszkodás után azonnal "F", különben ők rúgnak fel. Tehát közelrohansz és "Q", "F" egymás után.[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
A speech-nél 4. szinten választható a "Final offer" perk, mindenkinek javaslom, hogy az legyen az első amit választ. Ha a perk megvan, akkor alkunál egyből meg lehet próbálni minimumra/maximumra alkudni az árat, és a perknek köszönhetően nem hajtanak el azonnal, hanem utána van még egy dobásunk. Így rengeteg pénzt meg tudunk takarítani.
-
donki
aktív tag
Sikerült végigjátszanom a játékot, le a kalappal a készítők előtt. Ami kicsit zavart a rengeteg töltőképernyőn kívül, hogy a saját fegyverem nem látom (gyakori elbizonytalanodás, hogy akkor most kézben van-e vagy sem), illetve a lopakodást sem jelzi ki. Rengetegszer vissza kellett töltenem mert azt hittem lopakodok közben nem, vagy puszta kézzel kezdtem harcolni és levágtak.
Maga a játék zseniális.Kár, hogy lovagi torna nincs benne.
Remélem lesz folytatás! -
donki
aktív tag
válasz GypsFulvus2 #293 üzenetére
86 óra. Nem siettem, de nem is húztam feleslegesen az időt.
-
donki
aktív tag
Erdei állatokra van valami perk, hogy ne szaladjanak el előled, de az a banditák ellen nem segít. Erdei banditákat éjszaka többször is megöltem orvul, nekem sikerült észrevétlenül megközelítenem őket, pedig csak 10-es a lopakodásom (De meztelenül úgyis 0 hangot ad a lopakodás). Amúgy az íjászathoz nem tudok sokat hozzászólni, én inkább karddal ölöm őket, de valószínűleg nem érzékeli külön az arcot, hanem csak fej = sisak véd.
[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
-
donki
aktív tag
A megölt kunok és banditák cuccainak az eladásával lopás nélkül is meg lehet gazdagodni. De a játék elején még nincs pénz bőség.
Más. Azt nézem, hogy már a kezdőterületen nagyon meg lehet növelni a herbalizmust, abban meg van egy olyan perk, amivel a növényszedés az erőt is növeli. Most azon vagyok, hogy a kezdőterületen meglegyen a 20-as erőm. Vajon a bunkós banditát (Runtot) le lehet győzni 20-as erővel?[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #344 üzenetére
Nem értek egyet, sokkal jobb így. Ha valami miatt várakozni kell, akkor közben tudom a hátizsákot rendezgetni, tehát hasznosan tölteni az időt.
-
donki
aktív tag
válasz ThorsHUN #348 üzenetére
Addig gyakorolj Rattay-ban a fegyveremesterrel (kötetlen harc fakardokkal) amíg a tulajdonságaid elérik a kívánt szintet (kb. 14-es erő)
Utána pedig ne kombókat üssél, hanem folyamatosan törekedj clinch-re és rúgd fel az ellenfeled.
Clinch, rúgás, vágás. Repeat. (közel szaladsz, "q", "f" , left click)
Ha ebbe belejössz, akkor már mindegy, hogy 2 az ellenfelek száma vagy 22, könnyedén megölöd mindet. -
donki
aktív tag
A clinch-et nem tudják kivédeni. Sőt, támadni sem tudnak közben. Egyszerre védekezés és támadás, ami 100%-os megbízhatósággal működik. Védekezés, mert ha összeakaszkodsz, nem tudnak támadni. Támadás, mert ha felrúgod őket, utána beléjük tudsz ütni egy nagyot. Nem látom, hogy mi lehetne jobb annál, hogy úgy támadod az ellenfelet, hogy nem tud visszatámadni.
[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
Ebben nem vagyok biztos, hogy kell-e.
A clinch úgy működik, hogy aki előbb támad, az rúgja fel a másikat. De ha nem vagy elég erős (a clinch master és talán a páncélok súlya is számít), akkor ez nem mindig sikerül, lehet, hogy mégis az ellenfél rúg fel téged. De nem elég ha erős vagy, neked kell előbb rúgnod ("f"). Tehát erősnek kell lenni, és gyorsan kell nyomni a gombot.
Ha az ellenfél esetleg mégis felrúg, az nem nagy baj, mert szinte soha nem rohan hozzád, hogy beléd üssön, tehát csak egy kicsivel fáradtabbá válsz, viszont annyit így is nyersz, hogy nem kombózott rád a nagy fejszéjével. -
donki
aktív tag
Nem tudom mit csinálok rosszul, de nekem nem sikerül kombózni. Az egyik legegyszerűbb kombo rövidkarddal a vágás balra le, majd szúrás-szúrás.
Hiába állítom az egeret a legérzékenyebbre és húzom az egérpadon folyamatosan balra le, ahogy elkezdek vágni és persze w-vel közeledni az ellenfél felé, ahogy ütök, a képernyőn a jel már jobbra fel mutat. 10 próbálkozásból ha egyszer sikerül, balra le ütni, és ez még csak a kombo első ütése.
Azért mondom, hogy ennél ezerszer megbízhatóbb clinchelni. -
donki
aktív tag
Nekem csak most tűnt fel, hogy az NPC-k a legnagyobb vihar közben is nyugodtan üldögélnek a kocsma előtt a kertben, egyáltalán nem igyekeznek fedél alá. Ez egy kicsit csalódás.
-
donki
aktív tag
-
donki
aktív tag
Szia! Az íjat nem húzza össze-vissza a karakter, hanem egy vízszintes tengely mentén megy a célkereszt jobbra-bala, méghozzá egyenletes sebességgel. Ha a célkeresztet bekapcsoltad, akkor a célzás triviális. A célpont mellé célzol, megvárod amíg a célkereszt odaér a célhoz és akkor lősz. Előbb-utóbb ráérzel a szabájszerűségeke, hogy hova kell célozni hogy minél előbb leadhasd a lövést.
[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
válasz Perseus871 #724 üzenetére
A játék első valódi küldetése után korlátlanul gyakorolhatsz a fegyvermesterrel. Ha fullosra képzed magad (kb. 1 óra, de ennyi kell, hogy ráérezz a harcra, viszont ezalatt minden tulajdonságod maximumra nő) akkor senki sem áll meg előtted. 1 vagy 2 ütés az ellenfelek 90%-a.
Ez nehézség tényleg kell ahhoz, hogy a játékban át lehessen érezni, hogy mi a különbség egy városi polgár és egy kiképzett katona között. -
-
donki
aktív tag
Újra elkezdtem a játékot, szembesültem azzal, hogy tényleg nehéz. A harcrendszer brilliáns - mindaddig, amíg egy ellenfél ellen küzdök. Sajnos a játék folyamán kb. 1-2 alkalommal fordul elő, mert többnyire legalább 6 jön egyszerre. Több ellenfél ellen egyszerűen szenvedős a harc. A játékban nem működik a hagyományos rpg stílus, hogy egy szál karddal elindulok, aztan majd csak találok jobb fegyvereket és fejlődök is valamit. Fullos fegyverzetet kell rabolni éjszakánként betöréssel, és maxos szakértelmet farmolni a fegyvermesterrel. Ekkor minden 1v1 harc triviális, hátrakötött kézzel, 50 kilós hátizsákkal, csukott szemmel leverek bárkit. Viszont ha hatan jönnek, ez az egyedüli esély az életbenmaradásra. Még így is trükközni kell. Messziről íjazni, elszaladni, szétszakítani a csoportot, hogy egyesével jöjjenek. Kritikus jelentőségű, hogy 1-2 csapással le tudjam ölni az ellenfelet, úgyhogy tényleg kell a jó fegyver és magas szakértelem.
-
donki
aktív tag
Engem a "My Friend Timmy" main quest bosszantott fel, amikor a malomnál jön 4 bandita. Azok nagyon erősek, én meg mindenképpen le akartam győzni őket.
Végül úgy küzdöttem le a nehézséget, hogy a fegyvermesterrel 15 fölé gyakorolatam minden harci képességet, aztán kikapcsolódás gyanánt megvártam az éjszakát, és betörtem mindenhová ahová csak lehetett. 1 éjszaka alatt összejött a 10-es zárnyitás. 10-es zárnyitással egy padfoot potion segítségével már a "very hard" zárakat is ki lehet nyitni, tehát a fegyver és páncél kereskedő is kirabolható. Éjszaka a teljes választékot, plusz a pénzt is ládákban tartják...
A molnárnak eladtam a legjobb cuccokat, majd visszavásároltam (adtam helyette a maradékot), ezzel lejött a lopott flag mindenről.
Így, a legjobb fegyverkkel és páncélokkal sem volt könnyű leölni azt a négyet... -
donki
aktív tag
válasz MasterDeeJay #764 üzenetére
Az első küldetések után Bernard visszamegy a városba, és nappal állandóan a kiképző helyen tartózkodik. Ha már idáig eljutottál, akkor bármikor gyakorolni tudsz vele fafegyverekkel, amitől sokat fejlődsz. 1-2 óra alatt maximumra fejlesztheted a fegyveres képzettségeidet.
Maximum képzettséggel néhány küzdelem triviális, de ha többen jönnek (tehát majdnem mindig), akkor minden egyes harc továbbra is veszélyes marad.
Egy lehetőség a meggazdagodásra, hogy megfelelő perkkel ittasan jókora bónuszt kapsz zárnyitásra, és a very hardokat is hamar ki tudod nyitni. Egy éjszaka alatt kifoszthatod a várost és meggazdagodhatsz. Az ebül szerzett cuccok közül a legfontosabbakat a ládádban tárolhatod, amig eltűnik róla a lopott flag, a többit meg eladhatod a molnároknak. -
donki
aktív tag
válasz MasterDeeJay #774 üzenetére
Én forditva csinálom. A legdrágább, leghasznosabb holmikat eladom a molnárnak, azután visszacserélem az összes többiért cserébe.
[ Szerkesztve ]
-
donki
aktív tag
válasz MasterDeeJay #782 üzenetére
Ez jó trükk! Én éjjel jártam a páncélkovácshoz, és mindig nagyon nehéz volt észrevétlennek maradni. :)
Új hozzászólás Aktív témák
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gyúrósok ide!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Ukrajnai háború
- Politika
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- További aktív témák...