- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Apple Watch
- Május végéig befut a Magic OS 8.0 a Honor 90-re és Magic V2-re
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- Samsung Galaxy A52 - royal cuvée
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Killing Floor 3 - Nyúlfarknyi videón a folytatás
gp A franchise új része sajnos még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
ph Az 32GS95UE-B a korábbinál nagyobb fénysűrűséggel kecsegtet, és itthon is elérhető.
-
Mobilarena
Minden ami kínai és óra, és minden ami olcsó és jó óra.
Bizonyítsuk be, hogy ami kínai és olcsó az is lehet jó óra. :-)
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz alex89 #12934 üzenetére
Megjött a Pagani.
Pár dolog, ami nem látszik elsőre:
csavaros koronazáras
a lünetta 90 kattanással forog körbe (miért nem 60 vagy 120?)
a ház és a szíj és a csat is tömör 316-os acél
a csaton szép Pagani logó van
a lünetta feliratai szépen kidolgozottakgyengeségek:
az indexek és a mutatók is kissé egyszerű kidolgozásúak
a lünetta kissé lötyögés
a nagyító ablak ragasztott
nincs semmilyen lume?Holnap lesznek képek.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
A felhúzás hangja a Paganinál (Seagull) is elég otromba, de annak sok jelentősége nincs, automatát nem húzkodunk, az csak vész esetére való. A rotor hangja viszont nem vészes. A frissen szervizelt Citizenek is legalább ilyen hangosan pörögnek. Az ETA-s óráim persze sokkal halkabbak, azoknál szinte nincs is rotorhang. Másik különbség, hogy a Citizenek és az ETA-k is sokkal tovább pörögnek ugyanolyen mozgatásra. Lehet, hogy ezek többi jobban húznak, de ez az áttételtől is függ. Az is lehet, hogy a Seagull keményebb áttételen van, és azért pörög rövidebb ideig, mint a többi, és ugyanúgy húz.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz schawo #12951 üzenetére
Pár észrevétel még a Paganival kapcsolatban. Szőrszálak apró darabokra hasogatva.
- Csak 2-es méretű elemekből áll a szíja, ezért nehéz jól belőni a szíj méretét. Ha 3 szemet szedek ki, akkor kicsit szűk, ha csak kettőt, akkor pedig bő.
- A hátlapja csavaros, szépen tömítve, ott biztos bírja a vizet. Hamarosan privát "vízpróbán" lesz, elviszem úszni. De egyelőre még pontosítom a szerkezetet.
- Ami nem egyszerű feladat, mert egy pici, női Seagull szerkezet van benne, így az állító kar is pici, a hajamat tépem. +25mp/n -> -25mp/n -> +25mp/n És ezt játszom már egy ideje. De megküzdök vele.
- A lünettája kerámiabetétesnek tűnik, és napfényben van egy enyhe zöldes, akvamarin beütése. Nagyon szép.
- A számlap felülete fröccsöntött műanyag, az lehetne jobb minőségű, és nem mondanám meg róla, hogy kínai óra. Így azért még nem tudja letagadni.
- A másodpercmutató sárga festése MSZ-AS (Ahogy Sikerül) szabvány szerint készült.
- A szíjvégelemek és a csat kidolgozása kissé eltérnek a szíj többi részétől. A szíj szemei OEM szállítótól jöhettek, a többit csinálták ehhez az órához.
- A rakott indexek kissé alacsonyak ehhez a nagy számlaphoz, túl vékony, hajlított lemezből készültek, nem pedig megmunkált tömbből.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz schawo #12971 üzenetére
Folyt:
- A küklopsz luméja erős, a mutatóké közepes, az indexeken szinte teljesen láthatatlan.
- A lünetta racsnija csak zörög, és a visszafelé tekerést akadályozza meg, de nem tartja pozícióban a lünettát, két állás között akárhova tekerhetem.Összehasonlítás a 6000 Ft-os olcsó, kvarc Parnisommal.
A ház a Parnison szebben kidolgozott, itt egy kicsit túl van gömbölyítve minden, ami jótékonyan elfedi a megmunkálási hibákat. Nem olyan szép határozott síkokból áll a ház, hanem a polírozott felületek is állnak minden felé, tükörként belenézve nem ismerem fel magamat, a Parnison borotválkozni lehet.A lünetta felülete (kerámiabetéttel) szebben kidolgozott a Paganin (a Parnison sem rossz, de az vésett, festett), de a Parnis racsnija viszont sokkal precízebb (120 klikkes, és nagyon fogja a lünettát)
A Parnis számlapja gyengébb minőségű, mint a Paganié. A Parnison az indexeken nincsen lume, itt is csak papíron van. A Parnis mutatói szebben kidolgozottak (a szépség, mint szubjektív fogalom ettől függetlenül nem erősségük). A Parnishoz gumi szíj van, nem lehet öszehasonlítani.
A Parnis 100m-es, nem csavaros koronás, de nálam mindent kibírt, órákon át vízben volt többször is, teljesen víztűrő. A Pagani csak 30m-es, de valószínűleg ez is rendesen bírja a vizet a csavaros hátlappal és koronazárral.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz schawo #12972 üzenetére
Még egy összehasonlítás a Bulova Wiltonnal (96B183), hogy pontosan be lehessen lőni, hova illeszkedik a Pagani minőségben. Hogy a kínaiaknak még mennyire sokat kéne fejlődniük, hogy kijussanak a 10-20ezer forintos kategóriából. Persze, tudom, hogy 8-10x az ár, de akkor is mutat valamit. És biztos nem a Bulova a legjobban kidolgozott óra abban az árkategóriában, az inkább a különleges szerkezetével akar virítani.
A Bulova háza sokkal precízebb. A kefézés (szálcsiszolás) párhuzamossága is sokkal jobb, mint a kínaiakon. A Bulova polírozott hátlapja tényleg utazó tükörként hasznáható.
A Bulován nincs lünetta, de hatalmas domborított óraüvege van.
A Bulova számlapja sokkal jobb, mint a Paganié, nagyon szép 3D kidolgozása van, a ráeső fénytől függően teljesen hófehérnek, vagy ezüstösen, fémesen csillogónak tűnik. A számlap minőségében van messze a legnagyobb különbség a Pagani és a Bulova között, ez a Pagani fő gyengesége. A Bulova arab számos indexei szép magasak, egyenként megmunkáltak, a számjegyek szépen egyformán domborodnak, és határozott élben záródnak. A fekete, de csillogó bevonat miatt a nagy kontraszttal jól olvasható a számlap. A festett feliratok a Paganin csak oda vannak trutyizva, ha vékony rajzolat lenne, nem lehetne kivenni sem. A Bulován ellenben nagyon szépek a vékony rajzolatok, pedig nagyon bonyolultak a számlap barázdái (de még mindig sehol sincs precizitásban a West Endem finom rajzolataihoz képest). A Bulova nagyobb mutatói nagyon szépen kidolgozottak, nem lemezből vágottak, hanem domború, megmunkált darabok. A másodpercmutató, és a segédmutatók lemezből vannak, de nagyon szépen eldolgozottak az élek. És mindegyik ugyanolyan fekete, fémes bevonatot kapott, mint ami az indexeken is van.
A Bulova szíja nagyon szép kidolgozású, sokkal szélesebb, és vastagabb, mint a Paganié. A szemeken is megjelenik a szálcsiszolt és polírozott minta váltakozása, a Paganié faék egyszerűségű szálcsiszolt. Pagani csatja is kissé laza, nem tart igazán, remélem nem fog magától kinyílni.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
Az összes Seagull (STxxxx), az összes Dixmont (DGxxxx), az összes Tongji (a névtelen kínaiak) és az összes Miyota húzható koronáról. A Seiko és a régi ETA szerkezetek egy része nem húzható. De ezek sosem kerülnek kínai órákba.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz 5-ös kezelő #13067 üzenetére
A "6497" (Seagull ST360x) legnagyobb baja, hogy csak 36 órás járástartaléka van, tehát minden nap muszáj húzni. Ez az átka az általám linkelt Parnisnak is (meg a széteső, nem szép tipós Watch felirat). Különben már venném is.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Látott már valaki igazi, mély fekete számlapot valamilyen kínai órán? Nem sötétszürkét, amit mindig feketének szoktak "csúfolni", hanem valódi mély feketét.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz wierra #13092 üzenetére
Az nem tragédia. Ennyivel én is inkább várnék, nem vinném óráshoz. Amúgy miért nem próbálod belőni magadnak. Akkor utána igazíthatnál pár hónap múlva, ha tényleg elkezd késni.
Nálam ilyen lett a Seagull (Pagani Design) pár órányi teszteléssel, nem kellett ehhez óráshoz vinni:
Az átlag egy jobb kvarc szintjét hozza.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz wierra #13094 üzenetére
Ezt nem vettem észre
Tök egyszerűen, a WatchCheck segítségével.
Behúzom a szabályzókart egy állásba, visszacsavarom a hátlapot (nem húzom meg, csak kézzel, hogy ne essen ki a szerkezet), utána rögtön csinálok egy watchcheckes mérést (fontos, hogy a beállítás után is legyen egy pillanat rögzítve). Aztán viselem 30-60 percen át. Utána megint egy mérés, hátlap le, és az utolsó mérés eredménye alapján megint mozdítok a karon. Hátlap fel, megint rögtön mérés (azért, mert a kar piszkálása során elmehet az idő pár másodpercet), hordás, mérés, állítás, mérés, hordás, stb. Nekem harmadikra sikerült így belőni fél perc sietésről indulva. Pedig ez a Pagani egy icipici női szerkezetet (ST6) használ icipici állítókarral. Bosszankodtam is miatta, nem valami precíz a kezem. Bezzeg egy ST36-osnak (6497 klón) hatalmas, centis karja van. A portói ST25-ösét könnyebb lesz belőni.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz pulutodurumo #13100 üzenetére
A műszeres méréssel az a baj, hogy egyvalamit nem tud: viselés közbeni értéket mérni. Mindig csak valamilyen fix pozícióban mér (általában ugye a hátán), ami vagy jó valamire, vagy nem. Persze gyorsabb eredményt ad, nem kell rá várni semennyit.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz 5-ös kezelő #13099 üzenetére
Valóban. Nem tudom, honnan szedtem a rövid járástartalékot, sajnos már nem emlékszem, de nálam hosszú ideje le vannak húzva a listáról. Úgy tűnik rosszul, mert most utánakeresek, és mindenhol téged erősítenek meg.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz @mriya@ #13103 üzenetére
Mikor a hatvanas években
Azóta eltelt fél évszázad, és sokkal kényelmesebbek/lustábbak lettünk. Tízezer évvel ezelőtt még senki nem panaszkodott, hogy befúj a szél a barlang száján
Régen én is felhúztam a Poljotomat, nem is emlékszem a mozdulatra, hogy mikor, és hogyan, de természetes volt, valószínűleg rendszeresen csináltam. Arra azért emlékszem, hogy időnként elfelejtettem, és lejárt, akkor szívem szerint kivágtam volna a p..sába. Ja, meg amikor kinyírtam a hajszálrugót a túlhúzással. Na, utána lett Casio kvarc. Amikre azóta sem bírok ránézni.
De azért a kétnapos járástartalék már oké, azzal el lehet lenni, a lustaság és memóriazavar is elmúlik két nap alatt. Meg ma már nem számít annyira, mindenkinél van telefon, az mindig mutat pontos időt. De régen a legpontosabb a napi egy-két perces, de éppen lejárt óra volt. Ha fel is húztam, már mindegy volt, mert fogalmam sem volt, mihez állítsam be.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz cbrfireblade #13227 üzenetére
Miben márkából létezik hibás. A félmillás iphone-ból is volt már rossz.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Nekem ez még mindig feketének tűnik kék tükröződéssel. Amiről az eladó azt hitte, hogy kék. Gondolom bérszállítóval dolgozik, sosem megy át a kezei között a termék, amit elad.
Ezzel együtt is nem rossz ajánlat ez a darab 70 dollárért.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Hogy lehet így elcseszni egy órát? Egy Stowa Antea utánzat, szép letisztult, erre kivágnak rajta egy bazi lukat a csillogó blingfaktoros billegőnek. (Panerai utánzatnál dettó) Meg rövid a nagymutató, nem ér el a kis percindexekig. Láttak ezek már órát? Pedig komolyan, a szerkezet ellenére hajlandó lennék megvenni, ha nem lenne kivágva, és a mutató nem érne véget a cél előtt. Argh.
Egyre jobban elkínaiasodik a Parnis. Beleraknak az órákba egy drága, de szar szerkezetet (Miyota 82xx), tákolnak valami zűrzavart, oszt nesze, egyétek. Inkább rakjanak egy őszinte kínai szerkezetet, és fordítsanak hangsúlyt az óra kinézetére. Minél régebbi egy Parnis, annál jobban néz ki. Az egyik legelső volt a iwc klón, máig csodálatos.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz mr.perfect #13335 üzenetére
Dehogy, ez csak vicc. 45 órás járástartalékkal rendelkezik.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz pulutodurumo #13390 üzenetére
Há' jóvan. Ez egy kézi gyártású szuper különleges 3D tourbi. 55000-ért direk olcsón adják most, 85000 volt az eredeti ára.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Donki Hóte #13406 üzenetére
Mi az, hogy "selejtes"? Mi az, hogy rosszul összerakva? Melyik órásnál volt? Látott az már Seagull szerkezetet? Itthon alig van talán kettő, amelyik bármit is tud kezdeni Seagullal. Az egyik a topikórásunk.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Donki Hóte #13416 üzenetére
Az ST25-ben a rotor golyóscsapágyas, szóval egyvalamit biztos nem csinál a rotor: szorul. Valami a rotor után esetleg valóban szorulhat, de hogy nem a rotor, az hétszentség. Komolyan kérdezem, hogy milyen órás volt, aki erre "ránézett"
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hozzászólásokban hirdetni!
Használjátok Hardveraprót erre!
A hirdetések linkjének megosztása is tilos!
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Politika
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- BestBuy ruhás topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Diablo IV
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen