- Magisk
- Redmi Note 11 Pro 5G - a bajnokesélyes nem készült fel
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Eleglide C1 - a középérték
- Samsung Galaxy A72 - kicsit király
- MIUI / HyperOS topik
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
Hirdetés
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Muton
addikt
törölgetek a gépemről cuccokat, eljutottam pár angol mtb újságig, "belelapozgattam" és szomorúan azt vettem észre, hogy ezeket a fél misi körüli cuccokat most ha nagyon kellene meg tudnám venni, de már se időm, se kedvem, se fizikai alkalmasságom sincs hozzájuk. bezzeg régebben, amikor nagyon szerettem volna egy pöpec bringát, akkor pénz nem lett volna rájuk. mindig rosszkor szeretném a dolgokat
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz -=RelakS=- #12452 üzenetére
a hátsó rácsa viszont szép tiszta maradt
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Hasaggymeg #12457 üzenetére
ja, tárcsa akart lenni
az elsőn meg van elkenve dzsuva rendesen. viszont, h a küllők is ilyen sárosak, az durva. vagy beleesett vele valaki egy 2m mély sárkupacba, vagy ahogy írták, rájátszottak
Zola007: jöhetne egy rezsicsökkentés az alkatrészekre is. egy minimum pölö 55%-os
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #12638 üzenetére
basszus. most jó kicsesztél velem ezzel a linkkel
Zsömlét át kellene építeni egy fullyra a gerincem miatt, de nem láttam az utóbbi időben értelmesen kinéző, és normális színű vázat, erre itt van ezde azért már kinőhetnének ebből a törjük meg a felső csövet a nyeregcső előtt divatból így két év után....
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #12683 üzenetére
ó de kár, h nincs csak váz. sok átrakható cuccom lenne...
az a rendelésre hozott, az viszont nagyon szép
amúgy mi ez a nagy 27,5 mánia? ennyire nem tudnak mit kitalálni/fejleszteni?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
ismerőslány apja meteorológus, azt mondja, h buli van, ha eltalálják az időjárást
Runner_fxr: lehet, h jobb, csak kicsit fura, h 30 év alatt jönnek rá, hogy 1,5 collal nagyobb kerék mennyivel jobb. nem mondom, h nem jobb, csak gyanús. sőt, több, mint gyanús...
Szakbarbár, Zola007: én munkába járok bicajjal, kerek 20 perc, szóval kibírom még. normális tekerésre, amire be kell öltözni, 15 fok alatt nem vagyok hajlandó. szerintem korral jár az ilyen irányú lustulás
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
olvasgatom a teszteket, szinte mindegyik tele van olyanokkal, hogy:
- kellett ez a tapered villanyak, nagyságrendekkel stabilabbá tette...
- féltünk h csak 28 küllő van rajta, de végül is elment...
- jót tett neki, h 5 mm csökkent a tengelytáv, sokkal mozgékonyabb lett...
stb.kíváncsi vagyok, hogy ezek a "vérprofi tesztelők" meg tudnák-e mondani, hogy milyen alkatrészekből van összerakva, ha valahogy le lenne takarva a bicikli, vagy csak tudják, h milyen és írni kell jól hangzó fölösleges körmondatokat, hogy nőjön a karakterszám, és profibbnak tűnjenek az olvasó előtt...
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
nem győztél meg
szerintem ha egy biciklit betekernék krepp-papírral, és menne egy tesztelő vele egy túrát, nem hinném, h megmondaná, h hány küllős a kerék, meg, h slx, vagy xt a váltó, stb. meg ha x telóval menne, de utána azt mondanám, h y teló volt benne, tuti, h megmagyarázná, hogy igen, mert... (és itt fel lehet sorolni amit a neten olvasni lehet az y telóról ), mindezt megfűszerezve a fpeter07 által is emlegetett középfokokkal
na mindegy, ha meg tényleg éreznek mm-eket (értem itt azt, hogy a szokásos x távot mérhető eltéréssel tette meg, mert ugye ez következménye lenne, h pl kezelhetőbb, vagy kevésbé kezelhető), akkor grat hozzá
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Jarod1 #13088 üzenetére
még egy szavazat a Hervise-re. valami 4Tech, vagy mi a neve. tud vagy 15 funkciót, vízálló és qrva olcsó. nekem is olyan volt, amíg a Rómain le nem lopták... (máig nem tudom, h ki lop amúgy egy használt, filléres komputert, amihez nem is lehet venni dokkolót. nekem ez full x-akta )
mod: sőt, tudott valami olyan hasznos funkciót is, amit a rox8-am nem. most nem ugrik be, h mi volt az, csak amikor rájöttem, h a 4x k-s nem tudja, akkor nem kellett több kv aznapra, meg arra a hétre
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Jarod1 #13098 üzenetére
egy drágább óránál egyértelmű. amúgy elég baj, h az ember szedheti le az órát, első- és hátsó lámpát, rakjam valami külön zsebbe, mert a fém első lámpa összekarcolja, de a lezárókulcsot megint külön zsebbe, mert az a lápát karcolja össze. áááá.....
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Hasaggymeg #13110 üzenetére
sajnos életre szóló sérülést szenvedtem
üdv a klubban! én már kétszer is beléptem sajnos...Remélem tavasszal már felülhetek újra
ez a beszéd! nagyon fontos a pozitív hozzáállás. pl mond azt magadnak, h annyira durva nem lehet, ha egy kezeden meg tudod számolni a csavarokat. vagy ilyesmigyors felépülést kívánok!
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
vettem decthlonos és sportsdirectes low level mezeket 2,5k-ért. kimostam őket. teljesen más a száradási idejük azonos feltételek mellett. ebből arra következtetek, hogy a gyorsabban száradó az jobb (kb azonos amúgy a viselési komfortjuk, tehát egyik sem műanyagúbb a másiknál).
helytálló a következtetés? érdemes a gyorsabban száradóból venni a jövőben?
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Zola007 #13150 üzenetére
na igen! jó hogy mondod, erről a kinyúlásról teljesen elfelejtkeztem
D.Orion linkelte a 2014-es deore-okat, és hamar eljutottam a kellys cikkig. elnézve a testfestett lányokat, két szó jutott eszembe: random (1, 2 vagy 1+2), sokszor
meg a sigma hátsó villogó is tetszik, mert végre nem a nyeregcsőre merőlegesen világít, hanem kb az úttal párhuzamosan. remélem vízálló...
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #13159 üzenetére
mint minden más foglalkozásnál, az orvosok között is van jó, és rossz is. csak az a baj, h náluk a tévedés sokszor igen komoly és maradandó következménnyel jár, nem úgy, mintha pl a postás rossz házhoz viszi a levelet, vagy beázik az új tető. és mivel hiány van belőlük, kb nincs semmi minőség-ellenőrzés közöttük. pl allergiateszten egy főorvosnő (!!!) nem tudta a 2x12 cseppet a kezemre cseppenteni, úgy, hogy ne keverje össze, holott egy csimpánz megtanítható erre 1 hét alatt amúgy nem vicces sajnos. ha hülyét fogsz ki, akkor buktad...
meg rezidens ismerőstől tudom, hogy nagyon védik egymást. ha látnak egy műhibát, akkor hallgatnak, mert cserébe ha ők hibáznak, akkor is csönd lesz, nagyon ritka a felelősségre vonás.
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz pengemetal #13196 üzenetére
ma még nem offoltam, szóval: szerintem rosszul látod.
1: az eü biztosítás olyan, mint az adó, szolidaritás is a része: azaz bárki megkap egy drága ellátást, ha az ő által befizetett összeg nem is fedezi
2: pont emiatt nem lehet keveset fizetni, meg visszakérni a pénzt, ha nem történt semmi, mert bármikor történhet valami, valakivel szokott is, szóval rá megy el a Te pénzed is, ha meg Veled fog történni akkor meg Rád a többieké. nem hinném, hogy az emberek jelentős része tudna fedezni egy tízen milliós krónikus betegséget (pl baleset ér, egy jó kis kóma hónapokig az intenzíven, majd műprotézis, évekig vesekezelés, majd szervtranszplantáció, közben gyógytorna, meg gyógyszertámogatás, meg rokkantkocsi támogatás, évtizedekig, stb...), ami bármikor jöhet. amúgy meg az lenne, mint az Usában, vagy van egy kicsengethető vagyonod, vagy csumbi. ha meg megnézed, h egy sima törés mennyi biztosítás nélkül (orvosi vizit 8k, röntgen 20k, vissza orvoshoz megint 8k, gipszelés 10k, majd kontrollok...), akkor gondolhatod, h egy komoly eset mekkora összegű
viszont azt, aki direkt egészségtelenül él attól tuti, h többet szednék be (ital, dohányzás, stb.)
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz _seth_ #13224 üzenetére
nekem avid elixir5 g3 tárcsa, gyári betét, Normafáról lefelé 60-70-el az autók között iszonyat kevés (vagy csak az én súlyomhoz): egy legalja kisautó is sokkal jobban lassul, mint a bicaj, tehát 70-el nem száguldoznék max üres úton, mert simán felkenődik az ember az előtte lévőre. illetve azért sem túl jó száguldozni, mert tavaly valamelyik versenyen egy csávó bukott 70-el, annyi is volt neki sajnos.
v-hez képest viszont jelentősen jobb a fékereje, és nem érezni égett gumi szagot azonos körülmények között
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #13254 üzenetére
185-ösök. de szerintem egy autó messze lövi a hayes stroker trail-t is, azaz ha pár méterrel mész mögötte és ráfékez, akkor azzal is bemutatod a matrica készítést
csak azt mondtam, h ne a forgalom közepén száguldozzon 70-nel, mert az ottani viszonyok között kevés
mod: bár ha belegondolok, ha autóval megy az ember pár méterrel a másik mögött, azzal is nekimegyek, ha komolyat fékeznek előttem
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
-
Muton
addikt
Minden bicajosnak kellemes karácsony ünnepeket és boldog, balesetmentes, körhátszeles új évet kívánok!
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz #90933760 #14004 üzenetére
tud az ilyen csumbi lenni, mert akár még használható is lehetett volna
nekem ismerősnő mesélte, hogy egy nagy szöget szedett össze, de még tudott vele menni. majd megállt egy ismerőssel beszélni, aki azzal kezdte, hogy nézd már, szög áll ki a gumidból, és kirántotta. lehetett tolni vagy 2-3 km-tnekem sem hosszú szelepes a belsőm, de rá lehet cuppantani a pumpát. az a nagy harci tervem, hogy idővel átállok prestára, az jó hosszú, csak rá kell ragasztani egy sos adaptert a bicajra
Boldog új évet kívánok mindenkinek!
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
Heló!
Módosultak a biciklisekre vonatkozó szabályok 2014 elején?Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz sanzi89 #14434 üzenetére
vagy fölragasztasz egy fényvisszaverő matricát a kormány elejére vagy ha van a teló nyakán távtartó, akkor oda, vagy a logó és a kormánycsapágy közé a homlokcsőre. esztétikusan is meg lehet oldani
cekkk: azért egy 2x4 cm-es fényvisszaverő nem vág haza semmit szerintem
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
még valami bringa expón. vettem fél-fél méter pirosat és fehéret (hátra és előre). de lehet kapni narancssárgát is, meg mindenfélét.
első-hátsó
így néz ki fölragasztva az első:szerk: a hátsót kb a 2/3-ára akarom redukálni. de szerintem nem vészes, és nagy szögben látszik, mert pont a hordozó cső kerületének a fele a hossza
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #15336 üzenetére
basszus, ez nagyot büntet!
kezd egyre jobban érlelődni egy fully projekt bennem, csak nem rég a céges tárolóban megemeltem egy karbon outit (valami obra vagy ilyesmi márka), ami kb könnyebb volt, mint a jelenlegi bicajon lévő lakatom, szóval csöppet tanácstalan vagyok a jövőt illetően
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #15372 üzenetére
Orbea-ra gondolsz?
Az a baj, hogy sajnos nem hanem egy dupla adag Oreo-ra
Amúgy igen, a logó alapján az a márkaA nyeregcsövéből ítélve egy legalább orca m50-es, ami 3900 dodó
És ez munkába járós, és gyakran le sincs a tárolóban zárva, ha meg igen, akkor is egy spirál zárral....Mod: ja nem, benéztem, inkább Terra t105-re hajaz a bilincs, ami meg csak piti 2800 dodó
[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Zola007 #15382 üzenetére
szóltam is már neki, mert a poén az, hogy némelyik gyökér elfelejti a tároló ajtaját bezárni kulccsal. akkor kezdte spirálzárazni
nem gondolom, hogy "elit" munkahelye lenne, egy átlagos modern irodaház sok kis-közepes céggel. az tény, hogy én nem merném otthagyni, még nyugatabbra sem
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #15387 üzenetére
engem egyszerűen kiráz a hideg ettől az ilyen arányú hátsó felfüggesztéstől, hogy a támvilla ilyen rövid, az a himba izé meg ilyen hosszú. régebben asszem Konákon láttam olyat, hogy szinte a hátsókerék tengelye mögé lógott ki a himba. azóta rendszeresen felsírok álmomban
de amit linkeltél Canyon, azon már normálisabban van megoldva: egy kellően kedves, jó alakú eladó hölgy egy mini, feszes ruhába lehet, hogy nagy nehezen rá tudna beszélnimeg azt sem bírom feldolgozni, hogy a felső csövet miért hajlítják meg a nyereg előtt (manapság gyakorlatilag minden gyártó). borzalmas. meg mechanikából nem vagyok túlképzett, de szerintem nem lesz merevebb tőle a váz fő háromszöge.
én messze nem vagyok technikailag ott, hogy a kinézeten kívül más is érdekeljen
a nagy kedvencem a cube sting 2012-es megoldása. lehet, hogy saras környezetben előnytelen, meg nehéz szerelni, de jól néz ki szerintem...Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #15398 üzenetére
nem csak azért olcsóbb a fizetésükhöz képest a nyugaton élőknek a dolgok (bicaj, utazás, bármi), mert többet keresnek, hanem mivel jobban megengedhetik maguknak, több is fogy, tehát a bolt, többet rendel, az meg olcsóbb, mintha keveset hoznának. szóval duplán jól járnak hozzánk képest. pl egy angol utazási iroda kibérel komplett 2 repcsit, míg egy magyar bérel 20 helyet, így az egy főre vetített jegyár náluk sokkal kevesebb, szóval olcsóbban adják az utat, és emellett többet is keresnek az emberek, tehát még kisebb része egy utazásra a fizetésükhöz képest. ezért sokan utazna --> olcsó lesz a repjegy
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz ludsimon #15408 üzenetére
és arra ezek a segghülye barmok nem gondolnak, hogy a villamos vezetője mit érez? ha most lát ilyet a vezető, honnan fogja tudni, hogy elférnek a 2 szerelvény között? meg ha el is fér, de nekimegy és aláesik, akkor is a vezetőt fogják elővenni.
egy kolléganőm férje mozdonyvezető volt, egy öngyilkos pont az ő vonata elé ugrott, és annyi is volt neki, mert nem tudta feldolgozni. szóval nem csak magával cseszett ki az öngyilkos, hanem egy vadidegent is tönkretett (családostól együtt)
remélem nem sérülnek meg ezek a bicajosok, de elkaphatná őket egy zsaru a közlekedés biztonsága elleni bűncselekményért, aztán gondolkodhatnának a hűvösön pár évet. ekkora primitív és önző hozzáállást, hogy leszarok mindent a környezetemben, ritkán látni
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Runner_fxr #15413 üzenetére
azzal nekem semmi bajom, ha valaki csak önmagára veszélyes. demokrácia van. én is szoktam néha csinálni ezt-azt
viszont ezek senkire sincsenek tekintettel, az a nagyon gáz. normális helyen nem lájkolgatnák a videójukat, hanem megköveznék őket
- Köveket, uram?
- Nem kell nekem! Van ott épp elég elszórva a földön!
- De nem ilyenek uram. Nézze meg, simítsa végig! Igazi mestermunka.
- Hm, hm... veszünk két hegyeset és egy nagy laposat.
- Kaphatok egy laposat mama?... Bocs! Papa...
- Jól van, akkor két hegyes, két lapos és egy csomag kavics.Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz ludsimon #15521 üzenetére
vagányok? szerintem meg eljött az ideje, hogy Ki kell pedig mondani amit ki kell... a magyaroknak elegük van ebből! Remélem ápr. 6 tudjátok mit kell tenni!
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz ludsimon #15537 üzenetére
nyugi má', nekem nincs semmi bajom Veled, szélső jobb, meg eszembe sem jutott ilyesmitől
bár így hogy magadtól felvetetted... nem zörög a haraszt...
na jó troll offamúgy ha jól emlékszem mintha pont Te készítettél volna pár videót (vagy talán még fel is jelentetted jogosan a kisteherautót, aki veszélyesen előzött). szerintem ez ugyan az a szituáció, függetlenül attól hogy itt élettani szempontból a veszélyeztető húzná a rövidebbet. de a helyzet ugyan az. és gondolom azt sem hívod vagánynak, aki leszorít, hirtelen fékezésre kényszerít, vagy elüt
más: ha mondjuk azt mondanám, hogy van 50k-m bicaj fejlesztésre (súlycsökkentés), akkor abból érdemben gondolom nem lehet sokat kihozni, szóval fölösleges lenne a befektetés, ugye?
(nagy vonalakban: kona merev (katalógus) váz, tora (coil), deore hajókar, slx váltás, elixire5 fék, mavic crossride kerék, többi meg ezt-azt leszámítva valami alap, második legolcsóbb alkatrész )[ Szerkesztve ]
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz planbmokus #15687 üzenetére
célszerű magad rászoktatni, hogy megállásnál (pirosnál) már lassításkor old ki az egyik lábad.
balesetmentes használatot!Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz superecneB #15733 üzenetére
szerintem az jól rá lehet préselve, hogy ne váljon szét, szóval szerintem otthon nem célszerű nekiugrani
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
válasz Gyufaaa #16106 üzenetére
megerősítem, ha lóg a vállamon az ivócső izé, akkor mindenki előre/visszaköszön, ha meg csak úgy pl "utcai" ruhában tekerek, csak bámulnak. elég primitív dolog. ellenben sportmotoros simán köszön robogósnak, és leállnak dumálni a pirosnál.
Muton#2316 - $z@r a drop >_<
-
Muton
addikt
Heló!
Meg volt nekem is az idei elő tekerés (munkahelyre), fázott a hátsóm és a combom, de a biciklis sapka meg túl meleg volt. szóval a félreöltözés miatt kb sikerült megfázni rendesen
jól kezdődik ez az év is...Muton#2316 - $z@r a drop >_<
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest