Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz kk831228 #76661 üzenetére

    Ezt így nem mondanám, hogy Sram rajongó lennék, de kétségtelenül kedvelem jó pár terméküket. :)
    2008-2012 körül volt a Shimano-nak pár nem túl jól sikerült sorozata, ezekben az időkben sokkal jobban szerettem a Sram váltást, mert pontosabb és határozottabb volt. Még mindig határozottabb, de már azért a Shimnao-t sem mondanám rosszabbnak. Persze most is tudom ajánlani a Sram-ot mert rosszul nem jársz vele az biztos. X9-től felfelé már biztos nem fog csalódás érni. Nekem volt X7-es is, tulajdonképpen azzal sem volt semmi bajom. Most Sram X1 van, brutális egy váltó. :) Utoljára a 9-es Sram X0 váltóm volt hasonlóan jó, brutál jó verseny cucc.

    IMIIKE1998: Belső nélkül használja a gumit, azért kell az a folyadék. Tömíti a kereket, hogy benn maradjon a levegő. Kell hozzá egy ilyen átalakító szett és persze a külső guminak is támogatnia kell a belső nélküli rendszert. Kb 20 ezer ft két kerékre az átalakítás, ha a külsőd már olyan ami támogatja. Mivel a külsőt tömíti, sokkal jobb a defektvédelme, mintha egy belsőbe lenne folyadék. A belsőt nehezebb eltömíteni. Illetve alacsonyabb nyomáson tudod használni a belső nélküli külsőt és ezáltal nagyobb a tapadásod terepen.
    Én is át fogom alakítani a montimon, mert elég hasznos dolog.

    CaNNa3IS: Ez így nem feltétlenül igaz, hogy magasabb ligában játszik az enduro, ha azonos a felszereltség minősége, és az meg pláne nem igaz, hogy jobb ha ilyened van. :) Ha olyan terepen használod ahol nem tudod kihasználni az enduro 160/170mm-es rugóútját, akkor inkább csak kolonc a nyakadon és nem hasznos dolog. És ha nem vagy kifejezetten jó lejtőzésben, nem igazán veszed észre a különbséget egy 140 vagy 160/170-es rugóút között. Ha a 130-at sem tudod kibringázni lefelé, akkor minek a plusz rugóút? :) És ráadásul nehezebb is, pláne ha alu enduro-t veszel. Felfelé sokkal szenvedősebb.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák