Hirdetés
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
-
A gépház modding sötét oldala. (rewrited)
lo RGB? Világítós ventik? LCD kijelző a gépházban?Biztos láttál már ilyet és lehet, hogy használod is de utána néztél,...
-
Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
it Nagy médiaszenzáció lett az a jelentés, amely szerint a Qualcomm megvenné az Intelt, erre azonban az elemzők szerint kevés az esély, ráadásul óriási trösztellenes botrányt okozna.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz kk831228 #76661 üzenetére
Ezt így nem mondanám, hogy Sram rajongó lennék, de kétségtelenül kedvelem jó pár terméküket.
2008-2012 körül volt a Shimano-nak pár nem túl jól sikerült sorozata, ezekben az időkben sokkal jobban szerettem a Sram váltást, mert pontosabb és határozottabb volt. Még mindig határozottabb, de már azért a Shimnao-t sem mondanám rosszabbnak. Persze most is tudom ajánlani a Sram-ot mert rosszul nem jársz vele az biztos. X9-től felfelé már biztos nem fog csalódás érni. Nekem volt X7-es is, tulajdonképpen azzal sem volt semmi bajom. Most Sram X1 van, brutális egy váltó. Utoljára a 9-es Sram X0 váltóm volt hasonlóan jó, brutál jó verseny cucc.IMIIKE1998: Belső nélkül használja a gumit, azért kell az a folyadék. Tömíti a kereket, hogy benn maradjon a levegő. Kell hozzá egy ilyen átalakító szett és persze a külső guminak is támogatnia kell a belső nélküli rendszert. Kb 20 ezer ft két kerékre az átalakítás, ha a külsőd már olyan ami támogatja. Mivel a külsőt tömíti, sokkal jobb a defektvédelme, mintha egy belsőbe lenne folyadék. A belsőt nehezebb eltömíteni. Illetve alacsonyabb nyomáson tudod használni a belső nélküli külsőt és ezáltal nagyobb a tapadásod terepen.
Én is át fogom alakítani a montimon, mert elég hasznos dolog.CaNNa3IS: Ez így nem feltétlenül igaz, hogy magasabb ligában játszik az enduro, ha azonos a felszereltség minősége, és az meg pláne nem igaz, hogy jobb ha ilyened van. Ha olyan terepen használod ahol nem tudod kihasználni az enduro 160/170mm-es rugóútját, akkor inkább csak kolonc a nyakadon és nem hasznos dolog. És ha nem vagy kifejezetten jó lejtőzésben, nem igazán veszed észre a különbséget egy 140 vagy 160/170-es rugóút között. Ha a 130-at sem tudod kibringázni lefelé, akkor minek a plusz rugóút? És ráadásul nehezebb is, pláne ha alu enduro-t veszel. Felfelé sokkal szenvedősebb.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A GameMax háza egyedi csavarral lovagolja meg a mai trendeket
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Filmvilág
- Mini PC
- iPhone topik
- RAM topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- World of Tanks - MMO
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen