- Google Pixel topik
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- 232 megapixelnyi kamerával futott be az Oppo Ultrája
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Akciófigyelő: Ingyenes GOG-on a Shadows: Awakening (PC)
gp Ha valakinek kimaradt volna eddig a játék, az most pótolhatja a nemrég indult ajánlatnak köszönhetően.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Ha még fel sincs rendesen fújva, akkor simán lehet, hogy csak azért látod benne a nyolcast, felfújva eltűnhet, vagy csökken. Üthet a felni is, csak azért gyakoribb, hogy új bringáknál a külső imbolyog a keréken egy kicsit.
A féknyergen van 2 db 5-ös imbusz csavar, azt fel kell lazítani és középre állítani úgy, hogy a betétek és a tárcsa között ugyan annyi rés legyen mind a két oldalt. Amikor meghúzod, először csak az egyik csavart egy kicsit, majd a másikat kicsit, közben fogni is kell a nyerget, mert amikor húzod meg a csavart az simán el tudja húzni a nyerget és megint nem középen lesz. Ha középen van és már mind a két csavar kicsit meg is van húzva, akkor ráhúzhatsz jobban is, de agyon nem kell tépni. Jó szem, jó fényviszonyok, és türelem kell hozzá. Ha egyáltalán nincs rés a betétek és tárcsa között, vagy csak nagyon kevés, akkor vissza kell tolni a dugattyúkat a helyére. Ezt megteheted egy lapos csavarhúzóval óvatosan a betétek közé dugva, de a legjobb ha kiszeded a betéteket és úgy tolod vissza a dugattyúkat pl egy 10-es csillag villás kulcs csillag részével.
Olyan is van, hogy nem tudod a dugattyúkat visszanyomni kellőképpen mert túl sok az olaj a fékben. Ilyenkor a fékkarnál meg kell nyitni a légtelenítő csavart, ez általában 10-es torx, és kiereszteni egy kis olajat.
Reméljük csak simán beállítás kérdése, ha nem bírsz vele, vidd szervizbe.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Google Pixel topik
- Politika
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Elektromos (hálózati és akkus) kéziszerszámok, tapasztalatok/vásárlás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...