Hirdetés
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Apple iPhone SE (3. generáció) - szélsebes múltidézés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Experience: Így lett az AI az életünk része
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz dokee78 #64976 üzenetére
Nem éri meg a penzt, amit rakoltenel, annyiert mar megkapnad a rr520-at, alapbol tarcsafekkel, kazettas 3*8-as rendszerrel, duplafalu felnikkel.
Ha kazettasra akarod atalakitani a menetes agyas rendszert, akkor az sor, agy, valtokar cserejevel jar valoszinuleg minimum.
Felteve, hogy az uj kerek fuzesehez megfelelo meretuek a kullok, akkor azok maradhatnak, de ha mar csereled, illene a noname helyett dt kullokkel fuzetni.Ez kb a kerek cserejenel 20k kornyeket surolja, akkor meg kell sor, valtokar, lanc.
Szerintem hasznald az alapot, aztan majd meglatod. En is gondolkodtam, hogy lecsereljem, de az nagyon tavlati terv lett, mivel mukodik igy is, ezert csak a kazettas olcsobb fogas sor miatt lenne nekem jelenleg jobb, meg nyilvan ha valami eltorik/egyeb modon elromlik, akkor mar nem ugyanilyenre cserelem, ha van ra lehetosegem.
Szoval ha cserelni szeretnel, akkor fekek, fekkarok amit mondanek elsonek, na meg persze kulso.
Az elso hozzaszolasban a karbantartas resznel van par video linkelve, amik normalisak, azokban viszonylag megismerheto, hogy mi micsoda a kerekparon, a tobbit pwdig az egyes alkatreszekre keresgelessel megtudhatod, vagy testbikeon nezelodve a velemenyek kozott.
Ha ujabbat szeretnel, akkor ezt a forumot tudom javasolni tovabbra is, vannak hozzaertok meg szakik, akiktol kerdezhetsz, meg neha a hozzam hasonlo hobbi kerekparosok is irkalnak.
Plot twist: A rr340 "tuningolas" tortenetet en mar lefutottam, kifejtettek nekem tobben, hogy messze nem eri meg a penzt, amit rakoltenek, ugyhogy reszben hallgattam is a jo tanacsokra
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
6030D
Ármester
válasz dokee78 #64976 üzenetére
Ezt szerintem kezdőként érdemes átfutni, nem egy enciklopédia, de azért ad néhány támpontot amatőrként.
Én nem fejleszteném a jelenlegi bicódat, csak a kopó alkatrészeket ha majd cserélni kell, akkor esetleg mindig jobbat, mint ami volt rajta. Most vetted, tekerj vele sokat, és nézd meg, hogy mi az amin változtatnál, és miért. Lehet, hogy nem is MTB kell neked, hanem cross, akkor meg nem kell fejlesztgetni ezt, hanem cserélni.
A másik, hogy ha majd el szeretnéd adni, senki nem fog (annyival) többet adni érte azért, mert ezt-ezt cseréltél rajta. Így viszont eladhatod, mint gyári bicó, és csak a használati értékét bukod rajta.maximilian4: ha DH-ra nehéz, akkor mire nem nehéz? Szerintem jobban járna, ha külön hirdetné az alkatrészeket, a "vázat" meg leadná a MÉH-ben.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest