Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pttypang

    veterán

    válasz dokee78 #64976 üzenetére

    Nem éri meg a penzt, amit rakoltenel, annyiert mar megkapnad a rr520-at, alapbol tarcsafekkel, kazettas 3*8-as rendszerrel, duplafalu felnikkel.

    Ha kazettasra akarod atalakitani a menetes agyas rendszert, akkor az sor, agy, valtokar cserejevel jar valoszinuleg minimum.
    Felteve, hogy az uj kerek fuzesehez megfelelo meretuek a kullok, akkor azok maradhatnak, de ha mar csereled, illene a noname helyett dt kullokkel fuzetni.

    Ez kb a kerek cserejenel 20k kornyeket surolja, akkor meg kell sor, valtokar, lanc.

    Szerintem hasznald az alapot, aztan majd meglatod. En is gondolkodtam, hogy lecsereljem, de az nagyon tavlati terv lett, mivel mukodik igy is, ezert csak a kazettas olcsobb fogas sor miatt lenne nekem jelenleg jobb, meg nyilvan ha valami eltorik/egyeb modon elromlik, akkor mar nem ugyanilyenre cserelem, ha van ra lehetosegem.

    Szoval ha cserelni szeretnel, akkor fekek, fekkarok amit mondanek elsonek, na meg persze kulso.

    Az elso hozzaszolasban a karbantartas resznel van par video linkelve, amik normalisak, azokban viszonylag megismerheto, hogy mi micsoda a kerekparon, a tobbit pwdig az egyes alkatreszekre keresgelessel megtudhatod, vagy testbikeon nezelodve a velemenyek kozott.

    Ha ujabbat szeretnel, akkor ezt a forumot tudom javasolni tovabbra is, vannak hozzaertok meg szakik, akiktol kerdezhetsz, meg neha a hozzam hasonlo hobbi kerekparosok is irkalnak.

    Plot twist: A rr340 "tuningolas" tortenetet en mar lefutottam, kifejtettek nekem tobben, hogy messze nem eri meg a penzt, amit rakoltenek, ugyhogy reszben hallgattam is a jo tanacsokra :)

    [ Szerkesztve ]

    Everybody lies.

  • Valkűr

    addikt

    válasz dokee78 #64976 üzenetére

    Nekem ez van, de cserélem. Ami jó benne, h erős, strapabíró. Ami rossz benne, h baromi nehéz felni és a festése kuka, matricázása kuka. Ezek fényében gondolkodj ebben a felniben.

    iPhone 15 Pro Max, iTab Air 5

  • 6030D

    Ármester

    válasz dokee78 #64976 üzenetére

    Ezt szerintem kezdőként érdemes átfutni, nem egy enciklopédia, de azért ad néhány támpontot amatőrként.

    Én nem fejleszteném a jelenlegi bicódat, csak a kopó alkatrészeket ha majd cserélni kell, akkor esetleg mindig jobbat, mint ami volt rajta. Most vetted, tekerj vele sokat, és nézd meg, hogy mi az amin változtatnál, és miért. Lehet, hogy nem is MTB kell neked, hanem cross, akkor meg nem kell fejlesztgetni ezt, hanem cserélni.
    A másik, hogy ha majd el szeretnéd adni, senki nem fog (annyival) többet adni érte azért, mert ezt-ezt cseréltél rajta. Így viszont eladhatod, mint gyári bicó, és csak a használati értékét bukod rajta.

    maximilian4: ha DH-ra nehéz, akkor mire nem nehéz? :DDD Szerintem jobban járna, ha külön hirdetné az alkatrészeket, a "vázat" meg leadná a MÉH-ben.

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák