- Honor 200 Pro - mobilportré
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Note9 - stylus-szimbólum
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Hirdetés
-
Júniusban a hardverek is vakációra mennek
ph Az asztali gépek mellett monitorok, komponensek, notebook, okosprojektor és flash NAS váltott jegyet a hétvégi kirándulásra.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mozgásban az Industria II
gp A PC-re készülő folytatásról egyelőre nem tudjuk, hogy pontosan mikor érkezik.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz mike710 #56659 üzenetére
Az utolsó mondatodon elmosolyodtam, én is kerékpárszervizben/boltban dolgozom, de a tapasztalataim alapján néha ez egy jó módszer lenne arra hogy hátha végre szakszerűen beállított kerékpárja legyen az embereknek. Mi vagyunk általában azok akikhez át tolják.
[ Szerkesztve ]
-
HEAHEA
tag
válasz mike710 #56659 üzenetére
Majd kijavítanak a többiek, ha tévedek, de úgy tudom, ha webshopból rendeled a kerékpárt, akkor azért érdemes átnézettetni, mert ha valami nem jó, akkor így a kerékpárt átnéző bolt tudja igazolni. Így jobban tudsz reklamálni, garanciát érvényesíttetni az eladó felé.
Nem bringás példa: Pl. tűzhelyeknél akkor érvényes a garancia, ha szakember üzemeli be.
[ Szerkesztve ]