Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 6030D

    Ármester

    válasz fulton #278441 üzenetére

    Ugyanez jutott eszembe a csavarról, amikor írtad, csak szerintem ide nem írtam be. Ez máshol is bevett szokás, hogy próbálják óvni a drágább dolgot úgy, hogy az olcsót elkönnyítik. Ken Block videóban volt említve, hogy annyira drága a futómű az autó alatt, hogy a felniket úgy gyártatták le hozzá, hogy ha megakad valamiben, akkor az törik rommá, nem a futómű görbül/szakad ki. Itt is az van gondolom, hogy ha túlhúzod a csavart, vagy nagyobb erő éri (mondjuk egy huplin ránehezedsz a nyeregre, az meg pont a csavar vonalában terhelődik át, és "megtépi"), akkor a csavar sérül, a vázban meg kitisztítod a menetet, és kész. Nálad félő, hogy lesz egy erős csavarod, meg egy kuka/perselyezős vázad.

    A nullás szerviz fontossága is említve lett párszor, nálad is látszik, hogy összeszerelés van a gyárban, nem finombeállítás. :R

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák