- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Mobil flották
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Akciófigyelő: Már 70 ezer forint alatt a Xiaomi felmosni is képes porszívója
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Több Redmi, mint kolbász
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Crash Bandicoot N-Sane Trilogy - Túl a 20 millión
gp A készítők a minap bejelentették, hogy egy fontos eladási mérföldkövet léptek át.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Több Redmi, mint kolbász
ma Újabb premier készül, a Redmi 13 5G-n a sor.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Wombath #278224 üzenetére
Pedig a Surron-t is lehetne ésszel használni, az tulajdonképen egy cross motor, csak nyilván nem ott kéne vele száguldozni ahol gyalogosok és bringások közlekednek, de itt sem az eszköz a hibás alapvetően.
Tin
Egy komolyabb felszereltségű Enduro gép is 15-16kg tud lenni. 160-180mm rugóút, széles, tapadós, puha gumik, lejtőzős geo, tekerés közben az erőt elnyelő, himbálózó telók. Hogy egy ilyen paraméterekkel rendelkező, teljesen analóg hajtású bringát élvezettel tekerj, mondjuk egy egész napos túrán, 50-100km távon és 1500-2000m szinten, ahhoz azért elég brutál kondi kell. Az úgy nem fog menni, hogy jó esetben egy héten egyszer van időd elmenni egy nagyobb körre. Márpedig ahhoz, hogy ehhez a géphez hozzáedződj, hegyre kell menni, nem keveset, a sík úton munkába járás lófütty lesz. Tehát hiába mész egy héten többször is bringával, az átlag, dolgozó, családos ember nagy valószínűséggel a büdös életben nem ér fel edzettségben ehhez a bringához. Vagy azt csinálja, hogy megelégszik sokkal kisebb távokkal, szintekkel, amit még megtud csinálni infarktus nélkül, vagy túlhajszolja magát ami már nem lesz élvezetes, inkább egy gyötrelem, és a lejtőket sem fogja tudni élvezni, mert a pulzus az egekben lesz. Ráadásul a sérülésveszély is sokkal nagyobb lesz, mert ebbe bele van kódolva a baleset. Ehhez képest egy modern E-Enduro pont ott fog segíteni ahol amúgy vége lenne a bringázásodnak vagy kezdődne a túlélésért a harc. Nem véletlen lett ez a kategória olyan népszerű. Aki ezt lenézi, az nem tudja mit beszél. Nincs tisztában azzal, hogy milyen kondi kell egy analóg Enduro géphez. A 7-8kg-os országútik és 9-10kg-os XC rakáték nyergéből nézve ez egy elképzelhetetlen dolog.Hozzátenném, a zsömle család, meg a tankseggű lányok (mekkora duma ), hiába kapcsolják lusta üzemmódra az ebike-ot, még a legnagyobb 750Wh-s Bosch akku sem fogja őket 100km-en meg 2000m szinten keresztül végig segíteni turbo fokozatban, mert lemerül. Arról nem is beszélve, hogy ha felmennek a hegyre le is kell tudni jönni, márpedig ahhoz bringázni is tudni kell.
"Szerintem jó dolog, de lustaságból használni gáz."
Pontosan, röviden, tömören, igaz![ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Alkoholista nevelde
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Hálózatokról alaposan
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Jövedelem
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Gaming notebook topik
- Reklámblokkolók topikja
- További aktív témák...