Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz Tin #264212 üzenetére

    A tisztítás csak része a dolognak. Lásd Hasaggymeg milyen sokáig használ egy láncot PTFE spray-s olajozással. Sokat számít, hogy milyen minőségű a lánc, ez az elsődleges kiindulási pont. Milyen körülmények között teker az ember, mennyi Wattal tépi a láncot, ha van több lánctányér akkor az első váltó sem tesz jót neki.

    Hasaggymeg titka még az, hogy tekerés után nem hagyja rajta a retket, hanem alaposan tisztít és tisztán tartja a hajtást. A legrosszabb amit tehet az ember, ha a retekre ráolajoz. A sok homok ami a legártalmasabb a láncnak, belülről koptatja szét a csapokat.

    A wax titka az, hogy bármilyen szuper olajt vesz az ember, a port vonzza, a homokkal együtt. A wax taszítja, de nem is tapad meg rajta, így ez a koptató hatás kiesik. A hátránya meg az lehet, hogy fajtától függően hogyan jut el a csapokhoz a viasz, illetve meddig bírja kenés nélkül. De szerintem a sűrűbb csöpögtetés mellett is jobban jár az ember, mint az olajsár takarítással. Na meg nem mindegy, hogy a viaszt kell eltávolítani vagy az olajat, amihez valamilyen vegyszer kell.

    [ Szerkesztve ]

  • arcitec

    addikt

    válasz Tin #264212 üzenetére

    Van itt ellentmondás rendesen, nem is értem ki, kik kotyvasztották össze ezen irományt.
    Írja, hogy távolítsuk elé a gyári zsírt. majd lentebb, hogy ne, mert az baj ha a görögők közül kitakarítjuk. Na de az idők folyamán a sok tisztítástól csak cserélődik az új olajjal.
    Szóval akkor most marad a gyári zsír, vagy legyen eltávolítva. Hamletti kérdés. :U

Új hozzászólás Aktív témák