Hirdetés
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Sony Xperia M2 - egyről a kettőre
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi Smart Pet Fountain - cicaVÍZió
Hirdetés
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Mozgásban a Hell is Us
gp Ahogy arról már korábban szó volt, a megjelenést 2025-re halasztották a fejlesztők.
-
Két hét múlva startol a Dimensity 9400
ma A 3 nm-en várt MediaTek csúcslapka odapakolna a Snapdragon 8 Gen 4-nek és az Apple A18 Prónak is.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz fulton #258999 üzenetére
Itt van egy alattomosabb 600m hosszú emelkedő, ami ugyan átlagban "csak" 6.5%, de van egy majdnem 13%-os rész is benne, na azt egy menetben nem bírtam letolni, ráadásul főút, szűk is, szóval majd akkor próbálom újra, ha értékelhető teljesítményt nyújtok. Utálom, amikor mögöttem lassan jönnek az autók, és nézik, ahogy szenvedek
Szerencsére van egy kerülőút, az is hasonló emelkedés, de több rövidebb szakaszból áll, meg nem annyira forgalmas. De valószínűleg beedzek előbb egy lankásabb emelkedőn, aztán majd támadom ezeket. Amikor elkezdtem a tekerést, ilyen nem sokkal 170 feletti volt a maximális pulzusom, most már 186 volt a legnagyobb mért. Azt hittem, hogy ez változik, de utánaolvasva az jött le, hogy az egyik iskola szerint nem változik, csak az edzettség függvényében egyre jobban megközelíted a valósat, a másik iskola szerint meg nőhet. Mindegy is, a mért érték nő. És igen, sokkal könnyebb a hétköznapi dolgokat megcsinálni ha bírja az ember.
Az új bicajhoz sok sikert, remélem azért nem adod alább az igényt, tehát lesz 1x12 és elektromos váltás, hidraulikus fékek, meg persze aero full karbon váz.
És akkor lefelé sem lesz gond az 50+-os sebesség. Én most a napokban többször is jöttem le 55-el, és volt még a 48/11-ben. De az mindegy is, ami fontosabb, hogy abszolút nem volt instabil a bicaj, bár az igaz, hogy az alap Shimano BR-MT200 160-as fékek ekkora sebességnél már azért nem haraptak akkorát. Tegnap egy autós addig fékezgetett előttem (én meg mögötte) a lejtőn az 50-es táblánál, hogy végül inkább megelőztem bicajjal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Jön a Heroes of Might and Magic: Olden Era
- Nők, nőügyek (18+)
- Óra topik
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Apple notebookok
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen