Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tin

    veterán

    válasz .LnB #258422 üzenetére

    Pár videót néztem róla én is, jónak tűnik. Bár én onnan közelítettem meg, hogy valaki kell, ami trackel és kezel szenzorokat, plusz van benne valódi navigáció, és azok közül messze ez a legolcsóbb - ha meg jön belőle új modell, az úgyis drágább lesz. Számomra az a szint, ami tudásban megfelelne, az a 400€ árkategória, azt meg kicsit sokallottam, de így, hogy ez féláron van, legjobb.

    Az akku miatt én nem aggódom, szerintem az maximum egy városi futárnak okozhat problémát. Ha 8 óra feletti útra mész, akkor nem fogsz percenként kanyarogni, és valószínűleg a mérési adatokat sem nézni, szóval ott bekapcsolod a batter save mode-ot, és mész kikapcsolt kijelzővel. Úgyis visszakapcsolja a navigáció a kanyarok előtt a képernyőt, szóval nem maradsz le semmiről. De szerintem ezt amúgy is csak az út végén érdemes aktiválni, vagy egy olyan szakaszon, ahol biztosan nincs esemény, így az elején és a végén látsz mindent.

    Meg azért vegyük hozzá ehhez, hogy hányszor tekersz egyben 8 órát. Évente párszor? Ott meg van oldva a helyzet vagy power bankkal, vagy pedig a battery save mode-al. Én pl. ilyen max 2 órákat megyek, és még ha majd elmegyek csak úgy kirándulgatni, azok sem lesznek pár óránál hosszabbak, időm sincs rá. Ha meg egyszer majd egész- vagy többnapos útra megyek, úgyis viszek hátizsákot, abban meg elfér egy powerbank.

    Ha hetente mész 10-12 órás utakat, akkor ne ezt vedd, mert csak idegeskedni fogsz az üzemidő miatt. Ez a mobiloknál is megfigyelhető, hogy az ember akkor is mennyire előtérbe helyezi az akkuidőt, ha közben évente legfeljebb 3x kerül olyan helyzetbe, hogy esetleg lemerülhet a telefonja.

Új hozzászólás Aktív témák