Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz mauimagic #252675 üzenetére

    Attól még, hogy nincs tubeless kerekem, attól még látni nem egy így járt embert. A megoldás az, hogy különböző a felnik felületkezelése. Csak lutri ez alapján bevállalni, hogy most megeszi az anyagot vagy sem. Drágább felniknél ugyanúgy festve van belül a felni, az jobban is bírja, ha jó minőségű a bevonat. Én nem azt írtam, hogy az összes kereket tönkreteszi, hanem hogy megfontolandó használni, ha van ammónia mentes lötyi is. Ezt írta jjeahh is.

    FB disszertáció meg nincsen, csak sok tapasztalat szerelő, aki pont azért oszt meg ilyet, hogy más ne járjon így. Persze érdekesség is, de a lényeg, hogy sokan nem gondolnának rá, hogy nem azért repedt szét a felni, mert például felütötte, hanem mert kikezdte a tej. Így lehet más "hibájából" tanulni, hogy ne járjon így.

    De írhatnám azt is, hogy kötöd az ebet a karóhoz, hogy ne adj másnak igazat classic mauimagic.

    balintbaba: Nem feltétlenül teszi tönkre, ahhoz be is kellene jutnia belülre. Nekem a gagyi kerekek sem mentek szét a sós létől pedig a régi városi vackokat télen - nyáron, hóban és sárban használtam. Egy alap Remerx duplafalú felnieim voltak, V-fékesek.

    arcitec: Attól függ milyen gumikeverék van a külsőben meg milyen a belső. A tubeless rendszernél eltűnik a tej (beszívja a külső, beszárad), ezért kell utántölteni, belső sem mindegy milyen. Nekem a CST-k pár hónap alatt beszívták teljesen a Slime-ot, ami sokkal sűrűbb, mint a tej. Amikor kidobtam a belsőket, már semmi nem volt benne. Direkt kiszedtem a szeleptűt, semmi nem jött ki belőle. Pedig elvileg két évig nem kell azt sem utántölteni papíron.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák