- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz
Hasaggymeg #248124 üzenetére
Igen, az. Az meg úgy van beállítva, hogy a legnagyobb tányérnál is van egy kis hely.
Elfogytak az ötleteim. A bovden feszességet állítgattam, van egy pont, ahol felfelé (kisebbről nagyobb fogaskerékre) finom, visszafelé viszont néha ránt egyet a láncon. Fogalmam sincs, mitől. Olyankor olyan a lánc, mint az ostorcsapás, néha a váz is beleremeg. Pedig mi más szabályozhatná ezt, mint a bovden? Mégis ilyen, pedig korábban nem volt ilyen.
-
Speedy007
őstag
válasz
Hasaggymeg #248124 üzenetére
Az kevésbé fontos lenne hogy a lánc tányérok milyenek mivel a tönkre ment 4szögtengelyes hajtóművőről mentem át a komplett lánctányérokat mert azon van nadrág szár védő is illetve tudja a jó ég mióta van az a lánc és kazetta rajta egy "új hajtóművel nem szeretném felgyorsitani a kopást degradációt.
-
Ixion77
őstag
válasz
Hasaggymeg #248124 üzenetére
"179 centivel XL-es Cube?!
Egyáltalán elfér alattad kényelmesen?
"
Pont ezért nem mertem megvenni. Ott volt, kipróbáltam, kényelmes volt, teljesen rendben volt minden. Egyetlen kényelmi kifogásom az volt hogy szokatlanul széles a kormány. De az meg pont nem méretfüggő. De az eszem meg azt mondta hogy a hivatalos méretezés szerint ez nekem túl nagy kell legyen, át kell még gondolnom hogy mi történik itt. Azóta is gondolkodom. Hátha csak túlkompenzálom az eddigi túl kicsi vázat.
Eddig annyira jutottam, hogy az effective top tube length / stack / reach:
Régi bringám:
~590mm (kicsi) / ? / ?
Cube Reaction L:
609 / 627 / 428 (kicsinek tűnt)
Cube Reaction XL:
628 / 637 / 441 (jónak tűnt)
Trek Procaliber L:
625 / 612 / 430 (jónak tűnt)
Mindezek alapján kellene kitalálni, hogy pl. a Cannondale Scalpel L (617 / 623 / 450) jó lenne-e. Azt ugyanis nincs lehetőségem kipróbálni.[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
Új hozzászólás Aktív témák
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Samsung Galaxy Tab S8 és Tab S8+ - méretvariációk egy témára
- YouTube
- Hardcore café
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...