Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • szkink

    aktív tag

    válasz .mf #234336 üzenetére

    Melyik tökéletes?Egyik sem!Mindre lehet mondani negatívumot.Alis csomagot mi már jó ideje úgy kapjuk,hogy jövünk haza a melóból és a lábtörlő alatt van (e-mail,telefon,sms,)semmi nem jön,csak a púpos lábtörlő,mondjuk így reklamálni sem tudunk,mert nem tudjuk melyik hozta,igaz kamera van a liftben és lépcsőházban is (ami működik) de még nem tünt el semmi,így nem használtuk fel arra hogy ki kézbesít ilyen módon.

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz .mf #234336 üzenetére

    Mélyen át tudom érezni ezt a problémát. Eleve utálok házhoz rendelni, mert nem tudni melyik nap lesz a nyerő előre, a nyomonkövetéssel előző este már lehet tudni, de ha másnap tényleg olyan munka, program, teendő van, akkor ami nem megy az nem megy. Munkaidőben miért kéne egész nap otthon ülni és várni a futárt vigyázban állva.
    Egyszerűen nem tudom felfogni, hogy miért kötelező ez a házhoz szállítás, miért nem lehet több helyről csomagautomatába rendelni, vagy akár a futár cég telephelyén maradó csomagként, majd én bemegyek érte, amikor tudok a nap folyamán, ha már tudom ott van. Miért nekem kell egy a várost össze vissza járó furgon időbesztásához alkalmazkodnom?

    Kínomban ha nem játszik csomagautomata, akkor inkább céghez rendelek, ott valaki mindig át tudja nekem venni némi kedvességért cserébe.

    Összességében oda térnék vissza, hogy lépjünk már túl az házhoz szállításon és legyenek csomag felvevő depók, vagy automaták! Németeknél mindenki ráér otthon egésznap a futárt várni?

Új hozzászólás Aktív témák