Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz venember83 #231961 üzenetére

    A fékbetétek is tudnak kicsit kotyogni a nyeregben, azt is érezheted, illetve a féktárcsa is tud kotyogni a szegecselésnél (ha ez van akkor nyilván csere érett a tárcsa).

    #231957 MPowerPH
    Én azt gondolom, hogy aki olyan beállítottságú, hogy szereti maga csinálni amit lehet, van műszaki affinitása, érdekli a dolog, annak megérheti egy kis műhelyfélét összedobni. Főleg ha sokat is bringázik, mivel ha sokat bringázol, karbantartani is sokat kell.
    Simán lehet függetlenedni a szervizektől 90%-ban, csak egy dolgot nem javaslok, hogy az ember nekiálljon kókányolni, mert spórolni akar a szerszámokon. Milliós értékű bringák megérdemlik, hogy amihez hozzányúlsz ahhoz legyen célszerszám.
    Szerintem a pressfit-től sem kell félni, ha már hozzá mersz nyúlni a fékekhez, kormánycsapágyat szétszeded stb. Nem olyan bonyolult dolog az, csak legyen hozzá kiütőd, meg egy prés. Pár száz ezer ft-ot rá kell szánni a szerszámokra legalább, idővel úgy is megtérül a befektetés. 2db nyomatékkulcs 2-100Nm-ig, pressfit kiütő, csapágyprés, dugókulcs készlet, imbusz készlet, torx készlet, minőségi csavarhúzók, csillagvillás kulcsok, légtelenítő szett, láncoskulcs, fogók stb. Mivel csak a saját bringádhoz kell szerszámokat venned, így egy csomó célszerszám kihagyható, csak azt kell megvenni ami neked konkrétan kell. Érdemes rászánni a pénzt a Park Tool és Unior cuccokra. Hosszútávon ezek érik meg.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák