Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fall-N

    veterán

    válasz fulton #227679 üzenetére

    Sajnos minden alkatrész máshogy viselkedik állványon, mint terhelés alatt. Váltó beállításnál is menet közben kell a finomhangolás. Főleg első váltónál, mert ha megkapja a terhet a hajtőmű, akkor már van egy kis alakváltozás (kijebb kerül, ezért is jobb az integrált). Annyi meg pont elég, hogy a lánc beleérjen az átdobó terelőlemezébe. Hátsó váltónál nem sokat kell csavarni a finomállítón, csak hogy szépen hangtalanul fusson a lánc. Hogy merre azt ki lehet deríteni, hogy mennyire gyorsan és könnyen mászik fel a nagyobb kerekek felé. Ha nehezebben akkor kell feszíteni a bowdenen. Ha gyorsan vált akkor lazítani kell, még némán nem fut.

    Az kerékagy is kap egy terhelést felülről (oldalirányú), ami megintcsak a kónuszra terhelődik, meg a csapágygolyókra. Ott meg elég pár tized miliméter, hogy pont ne legyen jó és kotyogjon).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák