Hirdetés
- iPhone topik
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Két hét múlva startol a Dimensity 9400
- Sony Xperia M2 - egyről a kettőre
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Xiaomi Smart Pet Fountain - cicaVÍZió
Hirdetés
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
Legújabb retró beszerzésem - 3Dfx Voodoo4 4500 32Mb
lo Kezdenek fogyi ezek a kártyák, pontosabban a 4 és 5 széria kártyái már lassacskán igen ritkának számítanak. A korábbi...
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gaben92
őstag
válasz FeRRaR1 #226547 üzenetére
Én közben elkövettem azt a hibát, hogy megnyitottam a harmadik videót (igaz csak a konklúziót néztem meg), ahol gyakorlatilag az van, hogy "A Marlin jobb mert tubeless gumival jön ami jobb MTB felhasználásra, igaz nem tapered hanem straight head tube de kit érdekel, mert olcsóbb". What the fuck? Második videót már tényleg meg sem merem nyitni...
Kicsit emlékeztet arra szitura mikor autót vettem és nekem ugyanaz a hajtáslánc van a Lexusban (CT-200h) mint a Toyota Prius 3-ban. Szóval kapod a golyóálló hajtásláncot rohadt jó fogyasztással, cserébe mikor közeledsz az autóhoz a parkolóban nem kap el a hányinger, a beltérről meg ne is beszéljünk (Prius vs CT-200h) de a Prius minden kétséget kizárólag jobb mert hiába ott a CT-ben a bőrülés, bőrkormány, bi-LED fényszórók, rohadt jó hi-fi, jobb hangszigetelés, ülésmemória, és sokkal, de tényleg sokkal minőségibb anyaghasználat, a Prius csomagtartója nagyobb, sokkal olcsóbb a hátsó felfüggesztéshez minden (CT multilink, Prius nem) meg alapjáraton is maga az autó is olcsóbb.
Azért nagyon remélem, hogy az emberek nem ezek és ehhez hasonló videók alapján döntenek arról, hogy milyen bringát vesznek.
creative997: Félre ne érts, nem leszólni akarom a Marlint. Írtam is, hogy ha a 300€ felár az XC-7-re van akkor azt sokallom kicsit (nálunk a Marlin 8 konkrétan drágább mint az XC-7) mert ilyen egy-előre egy hátra a dolog. Közel azonos árban elgondolkodtató lenne, hogy mi fontosabb neked. Jobb váz ami már tapered és boost (igaz Boost QR) 10-es (de normális) sorral és lehetőséggel minőségibb villa beszerelésére, vagy inkább legyen egyenes fejcső de 12-es alsópolcos sorral, stb. Ahogy FeRRaR1 fórumtárs vette az szerintem teljesen rendben volt árban (én is így döntöttem volna), de 300€ extrát csak XC8-ért adnék, ott viszont nincs kérdés:
Érdekességképp nálunk:
- XC7 2021 - 1000€
- XC8 2021 - 1200€
- XC8 2022 - 1449€ (páromé)
- XC9 2021 - 1399€ (enyém)
- XC9 2022 - 1749€- Marlin 7 2022 - 974€
- Marlin 8 2022 - 1099€Szóval egy '22-es Marlin 8-ra ha 300€-t rádobsz, abból már kapsz egy '21-es XC9-et. Fenti árak a tőlem 5km-re lévő Trek márkakereskedésben raktáron lévők.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen