Hirdetés
-
Olcsóbb lett a OnePlus Watch 2
ma Csak arra kell figyelni, Watch X néven vásároljuk meg az Oppo kínálatából.
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
stickermajom
addikt
válasz
parandroid #222323 üzenetére
Nem, te kizárólag egy kisebbség érdekeit nézed. Az egyetlen gyűjtőút lassítása nem a közösség érdeke. Más kérdés, hogy azon kívül gyakorlatilag az összes utca lehetne lakó-pihenő övezet 20-as táblával.
6030D Felétek egy kicsit más tészta azért, mások az útviszonyok. Ott az M2-t pl baromság volt fizetőssé tenni, mert így értelmét veszti.
-
Fall-N
veterán
válasz
parandroid #222323 üzenetére
Az a baj, hogy itt Magyarországon, ahogy a legtöbb szegény országban az autó nem eszköz hanem státusz szimbólum. Ameddig a fejekben így marad, addig a kerékpározás csak egy olcsó, lenézett alternatíva meg a másik véglet a sporteszköz és hobbi. Másik tényező a komfort és a lustaság. Nyári melegben az átlagember nem fog izzadni a biciklin. Gyereket is "kötelező" SUV-vel vinni óvodába, iskolába. És akkor ott a tél, amikor nincs szezon, főleg nem fognak biciklire űlni. Olyan biciklis kultúra soha nem lesz itt, mint Hollandiában.