- Több Redmi, mint kolbász
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Xiaomi Mi 9T Pro - tizenegyes!
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #216988 üzenetére
Attol fugg, mennyire vannak elszigetelve a kulvilagtol a forgaspontok.
Hajtas kopasa szerintem erosen fugg attol, milyen gyakorta pucolod meg, es olajozod vissza. Sarban legyen az barmi, amivel aplikalva van, rovid ido alatt lekerul a kenes a lancrol, atveszi a helyet a sarle, ami ugye nem eppen egy jo kenoanyag. Arra jo, hogy ne nyikorogjon. Mi ezt azzal probaltuk ellensulyozni, hogy vittunk rongyot, meg wet lube -ot, es szakaszosan megalltunk, es ontottuk a lancra az olajat. Versenyen ezt nem csinalod meg. Szerintem 1 futam alatt lazan leirhato igy egy fogaskoszoru.
Telot passz, a DT tag es telo eleg igenytelen volt. Karbantartasi periodusa is dupla annyi volt, mint a Fox -oke.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #216988 üzenetére
Volt olyan hónapom, hogy 5 hét alatt 3x lett minden szétszedve, mert kéthetente beszoptuk az esőt a versenyen. Általában nincs gond, ha minden tele van zsírral, akkor az azért megfogja a vizet, sarat egy ideig, pucolás után mehet minden vissza. A baj akkor vsn, ha nincs lehetőség szétszedni, mint a képen látható esetben, mert még egy napig "nyaraltunk". Itthon már nem fordult el a kerék.
A legrosszabb szerintem ilyenkor a saras hosszú fűszál. Volt olyan, hogy feltekeredett a hajtókarral a kcs-hoz, és ahogy forgattam, szépen masszírozta be a csapágyba a porvédő mellett a sarat. És azt fentről nem nagyon veszed észre, mert pont úgy néz ki sárosan, mint a külső csapágyház. Na az egy 3 órás vereny alatt "tisztára" pucolta a frissen zsírzott csapágyat. Akkor gondolkodtam a kínai kerámián, de aztán elengedtem.[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla