Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz jjeahh #216988 üzenetére

    Attol fugg, mennyire vannak elszigetelve a kulvilagtol a forgaspontok.

    Hajtas kopasa szerintem erosen fugg attol, milyen gyakorta pucolod meg, es olajozod vissza. Sarban legyen az barmi, amivel aplikalva van, rovid ido alatt lekerul a kenes a lancrol, atveszi a helyet a sarle, ami ugye nem eppen egy jo kenoanyag. Arra jo, hogy ne nyikorogjon. Mi ezt azzal probaltuk ellensulyozni, hogy vittunk rongyot, meg wet lube -ot, es szakaszosan megalltunk, es ontottuk a lancra az olajat. Versenyen ezt nem csinalod meg. Szerintem 1 futam alatt lazan leirhato igy egy fogaskoszoru. :U

    Telot passz, a DT tag es telo eleg igenytelen volt. Karbantartasi periodusa is dupla annyi volt, mint a Fox -oke.

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

  • 6030D

    Ármester

    válasz jjeahh #216988 üzenetére

    Volt olyan hónapom, hogy 5 hét alatt 3x lett minden szétszedve, mert kéthetente beszoptuk az esőt a versenyen. Általában nincs gond, ha minden tele van zsírral, akkor az azért megfogja a vizet, sarat egy ideig, pucolás után mehet minden vissza. A baj akkor vsn, ha nincs lehetőség szétszedni, mint a képen látható esetben, mert még egy napig "nyaraltunk". Itthon már nem fordult el a kerék. :U
    A legrosszabb szerintem ilyenkor a saras hosszú fűszál. Volt olyan, hogy feltekeredett a hajtókarral a kcs-hoz, és ahogy forgattam, szépen masszírozta be a csapágyba a porvédő mellett a sarat. És azt fentről nem nagyon veszed észre, mert pont úgy néz ki sárosan, mint a külső csapágyház. Na az egy 3 órás vereny alatt "tisztára" pucolta a frissen zsírzott csapágyat. Akkor gondolkodtam a kínai kerámián, de aztán elengedtem.

    [ Szerkesztve ]

    Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

Új hozzászólás Aktív témák