- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic V2 - origami
- Fotók bizonyítják, tényleg szárat növeszt a Galaxy Buds 3
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- A Realme bemutatta a GT 6-ot, Európában is kapható a telefon
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Az olcsóbb szegmens felé fordul az Apple virtuális szemüvegével
ph A Vision Pro még többet tudó, még drágább Pro 2 utóda helyett inkább valami olcsóbb variánst tervez piacra dobni az Apple.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
---Lasali--- #21493 üzenetére
Na ilyen kell nekem. Sose szerettem a láncváltókat. Nem is annyira a gyakorlati irányból megközelítve, mert arra a területre amire én használom tulajdonképpen megfelelőek, viszont maga az elv mindig is nagyon taszított, hogy egy mozgó fémdarabot lökdössünk egy másik fémdarabbal és csiszoltassuk a fogaskeréksoron, hogy felmásszon rá. Valami hihetetlenül barbár megoldás, igaz ennek ellenére meglepően jól ellátja a feladatát. Csak kicsit olyan érzés, mint ha egy porscheban bowdenes kuplung lenne.
Remélem hamar elterjednek és leváltják a láncváltókat -
válasz
---Lasali--- #21493 üzenetére
Mint ahogy a modern autók váltóművében, melyekben normál körülmények között SOHA nem kell olajt cserélni, így ezekben sem volna ez létszükséglet.
Ez csacsiság, mert ahol fém-fémmel érintkezik, ott MINDIG kell olajat cserélni, különben egy idő után simám szétolvad az egész... de amúgy fain szerkezet, tetszik. Valami hasonló az a hondás cucc is... Kár, hogy országútiban nem nagyon lesz...
Főleg a mai napom után... lásd lejebbmás:
Nagy az én szívem fájdalma... rávilágítottak ma Veszprémben, hogy kb szarrá van kopva a hátsó durace sorom... vele a lánc is... van az a spéci láncmérő izé, na, az lötyögött a láncbanfuck... Ennek örömére nem akarom szétb.szni az első tányérokat, szóval pihenek (pedig keményen készültem a bakony200-ra)
Szóval van nekem egy szinte 0km-es 10es ultegra sorom, hozzá lánc, minden.
Elvileg a 7700-as agyra fel lehet tenni, viszont a váltókarom csak 9-esSzóval a bajom:
Ha valaki tud 6500-6600-as 10sebis fékváltókart eladót (lehetőleg működjön azért) ne tartsa magában az infót, ossza meg velem legyen kedves. Vasárnap szeretnék indulni a bakony200-on, de jelen műszaki állapotban kihagyom...
köszi!
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
szatocs
őstag
válasz
---Lasali--- #21493 üzenetére
Na ez nekem nagyon bejön.
Szívesen kipróbálnám.
(#21576) -=RelakS=- : azt hiszem a VW konszern pont amiatt hívott vissza több, mint 400ezer DSG váltós autóját, mert nem volt elég hűtése a váltórendszernek. Autóban is van az a tartomány, ami már sok. Természetesen bringában nem gondolom, hogy ilyen előfordulhat (hacsak valaki nem a Napon bringázik).
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Yettel topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Energiaital topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...