- Mobil flották
- iPhone topik
- Yettel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy A52 5G - nem csak egy G-vel több
- Google Pixel topik
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
Hirdetés
-
Mozgóképen a Razr 50 Ultra még nagyobb kijelzője
ma A hivatalos kedvcsináló megnyerő, csak nem hivatalos forrásból érkezett.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Hosszabb bemutatón a Warhammer 40k: Space Marine 2
gp A sokak által várt folytatás premierje már nincs messze, szeptember elején debütál az új rész.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
Ha valóban minimálisan volt használva, akkor nem hinném, hogy kerekeket, fékeket meg váltókat kéne rajta cserélni, hacsak nem sérültek meg ezek az alkatrészek. Ennyi idő elteltével inkább a külső gumik, bovdenek, fékbetétek cseréje lehet aktuális, illetve a csapágyak újrazsírozása. Illetve az egész bicaj átnézése, beállítása.
Egy nagy szerviz, 8-10 ezer körül van, ez a munkadíj, ehhez jönnek az alkatrészek, külsők 3000/db-tól, bovdenek 500ft/db, fékbetétek 1000/pár. Esetleg fogaskeréksor és lánc csere, ezt is meg kell nézni, hogy milyen állapotban vannak. Gondolom menetes sor kell rá, az max 4-5 ezer, meg 2 ezer a lánc. Ha ennél komolyabb gond nincs vele, nem hinném, hogy 25-30 ezernél többet kéne rá költeni, de az is lehet ennyit se kell.Utána lehet vele sokat tekerni, de nem túl durva terepen, jó minőségű túraútvonalakon.